Spring naar bijdragen

10 jarige als vamp in the vogue


Aanbevolen berichten

Kinderen die uitblinken in zaken als modellenwerk, muziek, kunst, sport, etc. en daarin door hun ouders extra stevig worden gestimuleerd en gedisciplineerd, daar heb ik weinig problemen mee, zolang het welzijn van het kind niet in gevaar is en het kind mag stoppen zodra het écht niet wil (wat niet te verwarren is met "even geen zin hebben").
Ik had het over exploiteren van kinderen, neem het voorbeeld van Michael Jackson die op zesjarige leeftijd al flink wat geld opleverde voor zijn ouders maar er ook behoorlijk gestoord van werd. Of Charlotte Church die, nu volwassen voor de wet, behoorlijk losgeslagen is omdat ze constant gepushed werd. En zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te noemen.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mij dan weer beter bevalt is schoonheid over de jaren: http://www.froot.nl/categorie/art-en-de ... -decennia/

Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat die mevrouw ook niet een echt goed beeld geeft van schoonheid over de jaren. 't Ziet er op die 60-jaar foto toch niet heel natuurlijk meer uit.

Waar komt de aanname vandaan dat schoonheid natuurlijk moet zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mij dan weer beter bevalt is schoonheid over de jaren: http://www.froot.nl/categorie/art-en-de ... -decennia/

Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat die mevrouw ook niet een echt goed beeld geeft van schoonheid over de jaren. 't Ziet er op die 60-jaar foto toch niet heel natuurlijk meer uit.

Waar komt de aanname vandaan dat schoonheid natuurlijk moet zijn?

Die aanname doe ik niet. Ik reageer alleen op het idee dat die fotoshoot gaat over schoonheid over de jaren. Het gedeelte 'schoonheid' zou dan nog kunnen kloppen, maar 'over de jaren' niet meer aangezien een wellicht gebotoxte, strakgetrokken, gemake-upte, en gefotoshopte dame daar niets meer over zegt.

Ghe, ik zie dat het dus niet een gebotoxte mevrouw van 60 betreft, maar een meisje van 20 waarbij rimpels zijn gecreeërd.. nouja, het punt dat het niet over schoonheid over de jaren gaat, blijft staan :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid