Spring naar bijdragen

[Kletstopic] 9561


Aanbevolen berichten

9561

Door een speling in de tijd hebben we vanaf het terras ineens een enorme sprong in de tijd gemaakt. We leven nu, naar het blijkt, in het jaar 9561. Nog steeds op dezelfde plek, maar nu met een wel héél ander uitzicht. Christus blijkt nog niet te zijn wedergekeerd, dus de mens heeft zich nog volop verder kunnen ontwikkelen. Tijd om maar eens rond te gaan reizen in nog steeds onze eigen wereld. Om te zien hoe alles veranderd is, wat er allemaal gebeurd is in al die millenia en vooral... hoe we weer kunnen terugkeren naar onze eigen tijd. Als we dat nog willen tenminste. Eén ding is in elk geval duidelijk; de toekomst bracht niet overal hetzelfde teweeg...

Daar dit een thematisch kletstopic is, is het de bedoeling dat men uitsluitend in deze metafoor spreekt. Hetzij ter ontwikkeling van de verhalen in dit jaartal, hetzij over dagelijkse beslommeringen. Die dus nu plaatsvinden in 9561.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ach ja.. In de loop der jaren heb ik verschillende haarkleuringen geprobeerd om mijn grijze haar te verbergen voor mensen die mij nog niet kennen. Nu ga ik dan eens dark aubergine proberen. Eens kijken of ik mijn klok nog vooruit kan zetten zodat het maar gauw 5 augustus is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga nu eerst een Oosterse-piraten-kung-fu-film kijken, uit de tijd dat films nog gemaakt werden met mensen en sets.

'le Epique du film.

Pirates of Langkasuka, echt een aanrader. Leuk weetje; het gaat over de gigantische kanonnen, uitgevonden door Nederlander Janis Bree. Hij wordt gespeeld door een Nederlandse acteur en dat hoor je heel goed aan zijn accent. :) Grappig dat er een Nederlander meespeelt in een Thaise productie.

Nu het 9561 is, is de New World Order al gekomen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien een goed idee eens te winkelen. Probleem is dat heer Arzûl momenteel een conflict heeft met heer Xonping, waardoor de markt gesloten is. De levering van goederen is volledig stil gevallen, op dergelijke momenten was het beter geweest één van de heer zijn horigen te zijn. Tot overmaat van ramp is er ook ziekte uitgebroken onder het vee en de boeren. Volgens meester Cho Klaas Li is het de schuld van de grond-afgraving in de buurt. Volgens de meester zou er giftige stof naar boven gekomen zijn. Een gevolg van het tweede ondergrondse era.

De verhalen uit die tijd spreken voor zich. 2000 jaar geleden was er een verwoestende oorlog en brak er de tweede nucleaire winter uit, zoals de meesters (wijze mannen die kunnen lezen!) het noemen. Maar wat heeft die vergiftigde grond daar nou me te maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfff... Ik wordt gek hier! M'n bijbelchip is weer eens uitgevallen waardoor ik m'n stille tijd niet meer in is geprogrammeerd.. Daardoor is m'n voedingschip overstuur geraakt en nu heb ik dus twee verschillende supplementen genomen en voor 3 dagen voedsel binnen dus ik voel me misselijk. En de bespaarde tijd door stille tijd wordt nu ingevuld door m'n testosterongenerator waardoor ik nu met m'n tong op de grond achter alles wat vrouwelijk is, maar zonder succes uiteraard omdat ik te graag wil.

En ik kan me morgen pas laten herprogrammeren.. :S

Link naar bericht
Deel via andere websites

H. Robert de Eenzame

Geboren: 1981

Overleden: 2134

Auteur van de zeer invloedrijke Robertaanse Regel, leed een inmiddels onbekende stoornis. Richtte in 2017, drie jaar na de Grote Oecumene tussen Oost en West, het katholieke Robertaanse Genootschap op, waarin de leden bewust niet huwen, zeer terughoudend tegenover nanologie staan, veel tijd besteden aan gebed en overweging en vaak de eenzaamheid opzoeken, doch wel gewoonlijk deelnamen aan de society. Stierf door medisch falen in de Existentiële Geneeskunde en werd in 2201 heiligverklaard door Paus Johannes LIV.

Goh... :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
H. Robert de Eenzame

Geboren: 1981

Overleden: 2134

Auteur van de zeer invloedrijke Robertaanse Regel, leed een inmiddels onbekende stoornis. Richtte in 2017, drie jaar na de Grote Oecumene tussen Oost en West, het katholieke Robertaanse Genootschap op, waarin de leden bewust niet huwen, zeer terughoudend tegenover nanologie staan, veel tijd besteden aan gebed en overweging en vaak de eenzaamheid opzoeken, doch wel gewoonlijk deelnamen aan de society. Stierf door medisch falen in de Existentiële Geneeskunde en werd in 2201 heiligverklaard door Paus Johannes LIV.

Goh... :|

Nu kunnen we eindelijk bidden tot Stille Robert (P) hopend dat zijn geest de zondaren niet vermoord in hun slaap.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap er geen zak van. Ik heb een nieuwe NAND ROM op m'n telefoon geflashed (een nieuwe versie van Android zegmaar). Omdat er allerlei gegevens bleven opduiken (zoals calculator geschiedenis, email en agenda) even geformateerd en opnieuw gepartitioneerd.

Opnieuw geprobeerd, hetzelfde.

Partities verwijderd, partitielabel verwijderd, geformateerd naar FAT32 en EXT4 en weer terug, weer die gegevens (-S)

Vervolgens de complete sd kaart geformateerd, partitielabel verwijderd, geformateerd en vervolgens een zero-fill uitgevoerd.... ZELFDE RESULTAAT!!!! AAArgh.

Ik denk dat het niet op de SD kaart staat, eigenlijk. Maar ja, dat soort briljante ontknopingen kost bij mij altijd 6 stappen |:|

Alhoewel, de ROM wordt wel geflashed, er kan volgens mij niks op blijven staan -O-

nu in 9561 gaat het niet goed, moet je nagaan hoe slecht het vroegah ging :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen dagen van de ene naar de andere plek moeten teleporten. Had niet verwacht zo lang off line te zijn, tegen alle verwachtingen in ook nergens een draadloos bereik of zo. Daarstraks wel fijn meegekeken hoe vriendje een nasty monster heeft gekilled in een spelletje dat nog steeds met een ouderwets toetsenbord en zo werkt. Toetsenborden en muizen, zooooo passé!

Ben moe, die stralingen zijn niet niks. M'n nog werkende hersen-activate-chips zijn total loss nu. Must...have...sleep.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk, 7000 jaar later. Maar ik vind het flauw dat ze me in de dierentuin gezet hebben. De primitieve homosapiens, een soort wat vol met genetische zwakheden geboren werd. Een voorouder van zowel de leidende mens, als de werkende mens.

De leidende en de werkende mens: twee soorten die elkaar aanvullen. De werkende mens is - ook al hebben ze het zelf niet altijd door - het meest gelukkig als het werk verricht wat niet geschikt is voor machines. Zij staan het dichtste bij de homo sapiens. Maar ze worden ontmoedigd om na te denken en aangemoedigd fysiek zich te ontwikkelen.

De leidende mens is het brein van het lichaam. Dit soort heeft de grenzen van de natuur overstegen, is onsterfelijk en door genetische en cybernetische aanpassingen de menselijke conditie overstegen en de rechtmatige plaats van de goden voor de werkende mens ingenomen. Zij weten dat moraal een subjectief gegeven is en het nu aan hun is om het moraal te dicteren. De post-mens is het menselijke overstegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verbazingwekkend dat er zelfs in deze tijd geen pilletjes bestaan tegen buikpijn van de stress en zenuwen. Moet zo naar het werk en opbiechten dat ik voor het weekend een stomme fout gemaakt heb. Waarschijnlijk moeten ze lachen ofzo, maar een weekend is zo láng om jezelf zenuwachtig te maken.... :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
Verbazingwekkend dat er zelfs in deze tijd geen pilletjes bestaan tegen buikpijn van de stress en zenuwen. Moet zo naar het werk en opbiechten dat ik voor het weekend een stomme fout gemaakt heb. Waarschijnlijk moeten ze lachen ofzo, maar een weekend is zo láng om jezelf zenuwachtig te maken.... :(
Dan had je maar bij de MediaMogul een stressbestendig stel hersenen moeten kopen, waar de neurotransmitters zo gefinetuned zijn dat ze geen invloed hebben op de maagstreek.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga nu eerst een Oosterse-piraten-kung-fu-film kijken, uit de tijd dat films nog gemaakt werden met mensen en sets.
Bij de MediaMogul zeiden ze dat je dan een kabeltje nodig had van HDMI naar Cybernetische Brein Interface Plug.. en die kosten vreselijk veel geld? Waarom kijk je niet liever HoloDISC?
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga nu eerst een Oosterse-piraten-kung-fu-film kijken, uit de tijd dat films nog gemaakt werden met mensen en sets.
Bij de MediaMogul zeiden ze dat je dan een kabeltje nodig had van HDMI naar Cybernetische Brein Interface Plug.. en die kosten vreselijk veel geld? Waarom kijk je niet liever HoloDISC?

Ik prefereer tot 12D moet ik zeggen. Misschien wat simpeler, maar bij HoloDISC wordt het een beetje te echt. Als ik bijvoorbeeld "Transformers 2612: The End of All Things (Untill the Sequel)" wil kijken dan moet ik zo snel om me heen kijken want de stijl van Michael Bay Jr Jr Jr Jr Jr is zo snel dat je geen tijd hebt om rustig te genieten van de film. :(

Morgenavond komen mijn ouders thuis na... ze gingen weg begin juli 2011 en komen nu pas terug. Dat was een lange vakantie.

Ik ga een Power Ranger worden, nu elke stad een eigen team heeft is het eindelijk mogelijk. |P Ranger Designation: White.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ursa M0541 dreef door zijn schip. Met een zucht keek hij uit op de oneindigheid. De leegte aan de andere kant van het plexiglas weerspiegelde de leegte in zijn ziel. Hij keek nog eens op de console. 'Zucht, nog 54 lichtjaren naar de dichtbijzijndste ster'. Zijn lievelings-retrogame Dune 2000 had hij op alle mogelijke manieren al 80 keer uitgespeeld. Dat was nog eens een mooie fantasie. In de werkelijkheid had hij wel bijzonderder dingen gezien. Nu slechts de leegte en in de oneindige verte het lichtschijnsel van sterren of clusters. Waarom had hij ook al weer bedacht dat hij alle sterren van Ursa Maior van dichtbij wilde zien?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid