Spring naar bijdragen

Het FAIL en LOL topic..


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 508
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik begin denk ik oud te worden dat ik grapjes over Adolf niet zo leuk vind ofzo... Maar goed, wellicht komt dat ook omdat ik nog één van de weinigen ben die nog persoonlijk iemand kent die te maken heeft gehad met het wegvoeren van familieleden tijden de WO2 (wel weer teruggekomen overigens). Ik vind dergelijke Adolf-grappen serieus niet leuk en een stap te ver.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er begrip voor.

Ik merk dat onder historici er overmatig veel nazi grapjes bestaan. Kennelijk wekt er studie naar doen een flinke dosis zwarte humor op. Ik maak geen grapje als ik zeg dat als ik mensen met mijn studie achtergrond ontmoet die ik niet ken er vaak wel nazi grapjes worden gemaakt.

Eén groep schijnt nog erger te zijn: personeel bij het NIOD. ;)

Bij mij is het tegelijk ook een reactie op hypocrisie van wat maatschappelijk acceptabel is en wat niet. Maak een grapje over Stalin (meer doden op zijn geweten dan Hitler) of de N-Koreaanse Kim's en het is acceptabeler. Kennelijk is het wel grappig als het een genocide pleger is die niet Adolf heet en geen Duits spreekt. Maar een Stalin zat in Moskou ipv Berlijn en de concentratiekampen in Siberië ipv Duitsland en Polen. Stukje verder van mijn bed...

Maar ik heb er begrip voor hoor, als mensen nazi grapjes not done vinden. Zelf maak ik ze regelmatig, wekelijks, maar ik probeer wel een beetje rekening te houden met het gezelschap.

En ja, ik heb de persoonlijke familie verhalen ook...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nauwkeuriger kun je onze managerscultuur haast niet samenvatten:

1148838_509633122438071_518532805_n.jpg

Als de brug geautomatiseerd is dan heb je ook geen brugwachter nodig.

Nou.. de software architect, functioneel ontwerper, software tester etc moeten ook aangestuurd worden ... ;)

Prince 2, ASL, BiSL, InFrame en Scrummen FTW!

Link naar bericht
Deel via andere websites

_O-

Hennepplantage boven basisschool De Plantage

In Houten is dinsdag een hennepplantage ontdekt in een woning boven basisschool De Plantage.

Dat bevestigt de Politie Midden-Nederland aan NU.nl.

In één van de flatwoningen boven de school werden door schilders hennepplanten gezien, waarna ze besloten om de politie te bellen.

De politie trof in zowel de woonkamer als de slaapkamer een onbekend aantal hennepplanten aan. Er is niemand aangehouden

.

"De vondst heeft verder niets met de school te maken", aldus een politiewoordvoerster. "We zijn blij dat de schilders de politie hebben gebeld, want er hadden gevaarlijke situaties kunnen ontstaan."

Door: NU.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid