Spring naar bijdragen

Ben ik nou echt zo vreemd?


Aanbevolen berichten

Wil het ooit nog eens gaan doen...

Maar ik zit een beetje uit de buurt van alles en ben druk met school, rugby, gitaar enzo.

Nu ik niet meer bij het Archeon werk doe ik het ook niet echt meer. Kwestie van geen geld en geen eigen kleding. Maar re-enacters zijn veel cooler, die hebben echte wapens 8-)

En ik wist van Melkor :# Ik heb de silmarillion helaas nog nooit uit kunnen lezen. Maar ik probeerde dat dan ook in het Engels. Erg moeilijk in het Engels :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lord of the Rings verhaal komt dat niet uit het verhaal van King Solomon en zijn ring? Ik las apocriefe geschriften over Koning Solomon die de macht over demonen met zijn Ring.

Ik hoorde ook al dat het leek op het verhaal over WOII.. Over goed en fout...Maar goed who knows ik heb de films bekeken en ebn er wel fan van geworden XD

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 years later...

And here I thought I was alone! Een goede vriendin van mij en ik hadden het hier een keer over "ik vraag me af hoeveel christenen er nou naar eff gaan.."

Voor zover ik weet is het prima toch? Er zijn wel dingen op elfia die ik bewust ontwijk omdat ik niks te zoeken heb bij hekserijen e.d. Of mensen het nou serieus nemen wat ze doen of niet. Maar ik zit met precies dezelfde vraag als jij xD zou er een jongen (of later man) zijn die dezelfde interesses heeft EN christelijk is of het in ieder geval accepteert en misschien gewoon leuk vindt om mee te gaan! Ik graaf wel een lekker oud topic op zie ik!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waarom heb ik het idee dat bovenstaande persoon een character name als forum naam heeft?

Zelf ook een larper, maar geen fantasy. Liever realistische scenario's.

:X misschien..? Mc naam XD lang verhaal :')

Ik larp zelf niet maar ik ontwerp en maak voor mezelf wel kostuums voor op elfia en mid winter fair enzo (ook animecon cons)

Ik zit eigenlijk nog geen jaar in "het wereldje" maar t voelt alsof ik er al heel lang mee bezig ben :D Ik voel me er zo thuis, misschien wel door de wederzijdse acceptatie die je er zoveel vindt

Maar wat gaaf :D Ik zou zo graag een keer mee willen doen met een reenactment!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Natuurlijk moeten ze dat doen, maar dan is het nog steeds de reden dat ik het niet leuk vind.

Met realistische scenario's bedoel ik geen elfjes, dwergjes, trollen etc, maar echte mensen in echte situaties. Bijvoorbeeld een familiediner wa compleet uit de hand loopt ofzo.

Bedoel je dan niet reconstructies? XD

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi Vomitar!

Nog niet. ;)

Ik ken wel een groepje mensen die regelmatig naar de EFF gaat/is geweest (ik ben er zelf nog nooit geweest). Mijn liefde voor fantasy uit zich op het moment vooral in het spelen van Age of Wonders 3 :D

Oh, en webcomics: http://www.tabletitans.com/

Het is echt aan te raden :D gewoon een keertje gaan ^^

en misschien wordt het tijd dat er eens zo'n topic komt ;) ben erg benieuwd naar andere christenen die er naar toe gaan :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Hey! Er zal vast een meid zijn die jou daarin kan waarderen. Ik ken iemand die doet precies hetzelfde als jou en die heeft de love of his life gevonden. Ik zou ook afhaken denk ik, maar dat ligt aan dat ik andere interesses heb en ik geen fan ben van WoW en draken dingen, omdat ik geloof dat dat niet van God is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid