Spring naar bijdragen

Afscheid crewleden


Aanbevolen berichten

Beste Crediblers,

Vandaag nemen we afscheid van JoostG en Joost als crew-/ redactieleden voor Credible.nl. Daarnaast nemen we ook afscheid van Iriacynthe per 1 juli, dat maken we nu al bekend, want op die dag verlaat Iriacynthe voor langere tijd de lage landen en dan kan ze niet reageren.

Alle drie bedankt voor de inzet en tot ziens!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan zou je eerder spreken van het tijdelijk neerleggen of pauzeren van je functie..

Bedankt voor jullie inzet in ieder geval.. moet moeilijk zijn soms, irritante usertjes in het gareel houden:)

Link naar bericht
Deel via andere websites
@iria kom je tegen de tijd dat je weer terug bent van je reis weer terug in de crew eigenlijk?

Nee, voorlopig niet. Ik heb het de laatste tijd erg druk, ben minder en minder online en vind het moeilijk om de nodige tijd vrij te houden. Aangezien ik na mijn reis nog een pak meer in de planning heb staan, voorzie ik niet dat ik de tijd zal hebben om me na een paar maand afwezigheid opnieuw in te werken in wat er allemaal speelt op credible, het is sowieso na zo'n tijd in het buitenland best een gedoe om weer aan alles te wennen en de draad van je normale leven weer op te pakken. Ik vond het voor mezelf toch een relaxter idee om credible daar even niet meer bij te hebben. Maar wie weet, misschien ooit weer, ergens in de toekomst. Nuja, als de crew mij nog terug zou willen tenminste. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Twee maanden, op zich dus niet eens zo heel lang, maar het is zo'n intens land om in te reizen dat ik in het verleden wel gemerkt heb dat het opnieuw aanpassen na terugkomst wel best wat tijd en energie kost.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid