Spring naar bijdragen

Kijktip: EO Nederland 1 "Autistisch, wat nu"


Aanbevolen berichten

Deze week start een reeks van 4 tv-uitzendingen die Colette de Bruin van de organisatie en methodiek Geef- me-de-5 (www.autistisch-spectrum.nl) heeft gemaakt met acht kinderen en jongeren met autisme.

Het is beslist een aanrader om te kijken hoe deze bijzondere jonge mensen, ieder op zijn eigen wijze, het redden met de mogelijkheden die ze hebben en de hulp die ze krijgenâ€, aldus Colette.

De programma’s worden op dinsdagavond 31 mei, 7, 14 en 21 juni om 19.30 uitgezonden bij de EO op Nederland 1 met als titel “Autistisch, wat nuâ€.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een mooie eerste aflevering. Er waren wat punten van herkenning, maar dit ging toch echt over de wat zwaardere gevallen.

Wat ik erg bijzonder vind is hoeveel geduld de ouders met hun kids hebben. Hulde voor deze liefdevolle mensen.

Misschien steek ik nog wat op van de volgende afleveringen, ik zou namelijk erg graag kinderen met autisme willen helpen leren omgaan met hun beperking.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid