Spring naar bijdragen

Welk boek lees je?


Aanbevolen berichten

Momenteel lees ik De schaduw van de wind, van Carlos Ruiz Zafón. Suuuuperspannend verhaal over een jongen die het levensmysterie van een vergeten schrijver probeert op te lossen. Het speelt zich af tijdens de eerste helft van de 20e eeuw in Barcelona. Wel een ingewikkeld boek op sommige punten! Er gebeurt zoveel in, maar dat maakt het wel weer een boek dat je met meer plezier vaker kan lezen. Hierna ga ik gelijk door met het vervolg erop :)

Supermooi hè!

Je brengt me op een idee, na de serie die ik nu lees, ga ik die er weer eens lekker bij pakken.

Ik lees nu weer de serie van Terry goodkind (ik lees overigens boeken bijna altijd vaker dan één keer). Ik ben nu bezig in het vijfde boek, Soul of the Fire. Het zijn echt mooie boeken.

Jaaa! Mooie boeken idd. Ik ben bewust na deel twee gestopt omdat ik weet dat het anders volledig mis gaat met mijn scriptie. :#

Misschien binnenkort toch maar eens deel 3 bestellen of lenen. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Haha, ze zijn inderdaad niet goed voor werk dat af moet :D.

Als je in ´t noorden woont kun je die van mij wel lenen. Ik maak mensen graag Terry Goodkind-verslaafd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Momenteel lees ik De schaduw van de wind, van Carlos Ruiz Zafón. Suuuuperspannend verhaal over een jongen die het levensmysterie van een vergeten schrijver probeert op te lossen. Het speelt zich af tijdens de eerste helft van de 20e eeuw in Barcelona. Wel een ingewikkeld boek op sommige punten! Er gebeurt zoveel in, maar dat maakt het wel weer een boek dat je met meer plezier vaker kan lezen. Hierna ga ik gelijk door met het vervolg erop :)

Supermooi hè!

Je brengt me op een idee, na de serie die ik nu lees, ga ik die er weer eens lekker bij pakken.

Ik lees nu weer de serie van Terry goodkind (ik lees overigens boeken bijna altijd vaker dan één keer). Ik ben nu bezig in het vijfde boek, Soul of the Fire. Het zijn echt mooie boeken.

Inderdaad een heel mooi boek! Ik lees boeken ook bijna altijd vaker dan één keer, maar dan moet er wel een ruime tijd tussen zitten, anders weet ik vanaf de eerste bladzijde alweer hoe het hele boek gaat, haha. Ik heb de serie even gegoogled die jij nu leest. Ik had nog nooit van Terry Goodkind gehoord, maar zijn boeken lijken me ook heel spannend! Bedankt voor de tip, ik ga ze zeker eens opsporen in de bieb ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond De Schaduw van de wind eigenlijk een beetje een tegenvaller. In het begin vond ik het geweldig, vooral die vondst van het kerkhof der vergeten boeken vond ik geniaal, maar uiteindelijk vond ik het wat langdradig worden en toen ik hoorde dat hij in zijn tweede boek zijn geniale vondst nogmaals gebruikte, vond ik het niet zo interessant meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het eerste boek neem ik dan aan. :+ Alle twaalf nog een keer lezen kost je twee jaren van je leven. Wat vind je er van?
Ik ben nu in deel 10 voor de tweede keer. Pas geleden deel 13 uitgelezen en in afwachting van deel 14 in november. Een heel goede serie, die zeer goed in elkaar steekt met veel diepgang en verschillende verhaallijnen. Het is een van de weinige leesboeken die ik allemaal in de kast heb staan. :D

Poeh, respect hoor Michiel! Ergens tussen deel 4 en deel 5 hield ik het voor gezien...

Deel 1 er nog maar weer eens bij gepakt... veel herkenning. :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van Koine tot Kanon - Dr. G. van den Brink

Ik lees het voor mijn studie, maar het is wel een aanradertje voor iedereen die iets meer over de achtergrond en de ontstaansgeschiedenis van het NT te weten wil komen. Hij heeft het boek geschreven naar aanleiding van een kring bij hem in de gemeente. Het is maar 130 pagina's of zo en echt heel makkelijk te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik las eerst ook vaak veel boeken tegelijk. Dan had ik een boek op mijn kamer laten liggen, en geen zin om naar boven te lopen :+.

Nu lees ik De saga van Axis door Sara Douglas. Ook niet de eerste keer... Hierna ga ik verder met deel van Terry Goodkind, Chainfire.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het eerste boek van de Wheel of Time-serie (naar aanleiding van posts van Michiel) en ik moet zeggen dat het me erg bevalt. De meeste fantasy na Tolkien kan me niet boeien maar dit lijkt vooralsnog een uitzondering te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
"The Gunslinger" van Stephen King, eerste boek in de Dark Tower reeks.

Da's een mooie reeks, ik heb de hele serie al een paar keer gelezen (mijn handicap: ik vergeet altijd weer de helft, dus lees ik de boeken iedere keer waar alsof het voor het eerst is...).

Op het moment De Mefisto-club van Tess Gerritsen en ik probeer me door Aan de slag met teamcoaching van Marijke Lingsma te worstelen. En de stapel niet-gelezen boeken op de boekenplank groeit en groeit...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eens kijken hoor.

Als je echt dichter bij God wilt zijn dan..

Een dag niet gezeurd, is een dag niet geleefd ( Stuart Prebble)

Slapeloze nachten (Madeleine Wickham)

Dubbel feest (madeleine Wickham)

En nog een ander boek maar daar kom ik maar niet doorheen :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

ik lees heel veel en graag. Ik heb nu ook een e-reader(heel erg fijn). Op het moment probeer ik de bijbel te lezen en dat is best pittig. Hiervoor heb ik als laatst Nostradamus het verraad en de profetie van Valerio Evangelisti gelezen. Heel erg goed. Deel drie moet er nog aankomen, deze zal ik dan zeker ook lezen. :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid