Spring naar bijdragen

Als je één* wens mag doen...


Aanbevolen berichten

...Wat zou jij wensen?

Een miljoen euro, een boerderij vol dieren, beroemd worden als zanger/zangeres of acteur/actrice, een eigen eiland, een talent voor sport/tekenen/whatever, een baan als huurmoordenaar, groenten lusten, gelukkig zijn in de liefde, wereldvrede, wereldheerschappij, op een kwaadaardige smiley lijken :B, een jachtschip, dat Oranje het WK wint, de terugkeer van Jezus, huisje-boompje-beestje, de perfecte kop koffie, zelfverzekerder zijn, een interview afnemen met de profeet Mohammed, de graftombe van een farao vinden, een Hollywood film regiseren, of iets compleet anders en originelers?

* = Verboden om te wensen voor meer wensen.

TS begint: Hoe cliché het ook is, ik heb het liefst huisje, boompje, beestje.

(Wereldheerschappij lukt mij zo ook wel. :B )

Link naar bericht
Deel via andere websites
Best cliche, maar ik denk dat mijn wens dan zal zijn dat iedereen Jezus en God zou kennen. En aanvaarden. Zodat uiteindelijk alle mensen gered zullen zijn.

Ja, dat lijkt mij ook wel de beste wens die iemand maar zou kunnen wensen eigenlijk. Maar toch zou ik het niet doen, omdat ik graag wil dat mensen bewust voor Jezus kiezen. Als ik deze wens zou doen, zou ik ze hun vrije wil ontnemen. In plaats daarvan zou ik wensen dat ik beter zou kunnen getuigen van Gods liefde ofzo.

Maar het mooie van deze wens is dat dat geen 'als ik een wens mag doen'-wens is, maar dat ik die nu al gewoon kan wensen. (P)

Link naar bericht
Deel via andere websites

En niemand die wijsheid wenst?

Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:Het beviel de Heer dat Salomo juist hierom vroeg, en hij zei tegen hem: ‘Omdat je hierom vraagt – niet om een lang leven of grote rijkdom of de dood van je vijanden, maar om het vermogen om te luisteren en te onderscheiden tussen recht en onrecht – zal ik je wens vervullen. Ik zal je zo veel wijsheid en onderscheidingsvermogen schenken dat je iedereen vóór jou en na jou overtreft. Ook waar je niet om gevraagd hebt zal ik je geven: zo veel rijkdom en roem dat geen enkele andere koning je tijdens je leven zal evenaren. En als je mij gehoorzaamt en je houdt aan mijn bepalingen en geboden, zoals je vader David dat deed, zal ik je een lang leven schenken.'

Foei toch :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Sokken waar geen gaten in komen.

Sokken die niet opgegeten worden door het grote sokkenmonster! Serieus. Ik heb in oktober tien paar zwarte sokken gekocht. En die heb ik allemaal gemerkt. En nu heb ik nog maar twee paar ongemerkte over? :?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid