Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kon op het forum geen topic hierover terug vinden.

Maar eigenlijk vind ik het wel iets waar ook over gepraat kan worden.

Sport speelde in mijn leven een grote rol, ik ben nog altijd dol op dansen maar dat is een van de weinige dingen die ik nog kan doen.

Om een lang verhaal kort te maken heb ik teveel ruimte tussen mijn gewrichten zitten, dit is door de sport parkour in principe naar boven gekomen bij mij, anders was het waarschijnlijk pas op latere leeftijd ontdekt. Ik heb daardoor vaak erg veel pijn, ook als ik weinig beweeg. Veel sporten kan ik daardoor niet meer zonder erg veel pijn doen, waardoor ik het heb moeten opgeven.

Maar weer even ontopic.

Welke sport doe jij zoal? Of doet je vriend/vriendin het?

Ik trap af:

Mijn vriend doet aan parkour/freerunning, ik deed hier ook aan, en zo hebben wij elkaar 4 jaar geleden ontmoet.

Hier een filmpje:

Nu jullie :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw, een meisje die aan free running deed, dat is hip!

Zelf heb ik vroeger op voetbal gezeten, maar na gym op de middelbare school heb ik weinig actieve dingen meer gedaan, helaas. Het lijkt me leuk om weer eens een sport op te pakken, bijvoorbeeld voetbal of tennis, maar daar heb ik weinig tijd voor. Het liefst sport ik ook samen voor de gezelligheid en ik heb geen sportmaatje, dus dat is nog iets dat me tegenhoud.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb stijldansen, streetdance, parkour, zwemmen en paardrijden gedaan. En hou het nu bij zo af en toe zwemmen of dansen.

De jongen op het filmpje is trouwens mijn vriend, het maakt toch wel iets goed dat hij het zo goed kan en er zo van geniet. Ik ben echt trots op hem.

En ik klim overal bovenop om te filmen haha, dus als dat ook nog als sport telt ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe helemaal niks meer sinds juli vorig jaar..... *schaam*

Ik heb 12 jaar best fanatiek op de MTB gezeten, maar ik vond het echt niet leuk meer op het laatst. Had geld nodig om in mijn eigen bedrijfje te investeren, heb mezelf toen de vraag gesteld of ik het ervoor over had en toen verkocht. Kon me tot dat moment echt niet voorstellen dat ik geen MTB meer in de schuur zou hebben eigenlijk. Sindsdien eigenlijk ook geen tijd meer gehad om te sporten en maar af en toe zin erin.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben dol op sporten, of nu ja, wat dan sporten heet bij mij. Vroeger was ik fanatiek in hardlopen, wielrennen en zwemmen. Wegens omstandigheden is dat in het slop geraakt. Ik ben wel van plan om dit voorjaar in ieder geval het wielrennen weer op te pakken, want ik vond dat altijd zo fijn. Lekker hard fietsen, het landschap aan je voorbij zien trekken en genieten van de Schepping. En je wordt er lekker bruin van bovendien. Tegenwoordig wandel ik elke dag ca. een uur, of ik fiets op mijn gewone fiets een uurtje, of soms twee. Zeker op zondagmiddag vind ik het fijn om bijv. naar zee te fietsen. Eén keer in de week probeer ik te gaan zwemmen maar ik ben vaak te bedonderd om naar het zwembad te gaan. In het voorjaar/de zomer/het vroege najaar zwem ik wel veel omdat het dan buiten kan; ik heb een vaste stek op tien minuten fietsen van mijn huis en dan ga ik vaak 's morgens heel vroeg (om 7:00) een uurtje zwemmen tussen de eendjes. Ik heb een gloeiende hekel aan binnen sporten. Ik snap mensen ook echt niet die naar een sportschool gaan, en aan teamsporten heb ik zo mogelijk een nog veel grotere hekel.

Sport vind ik de meest tegennatuurlijke, walgelijke en bespottelijke manier om je tijd op een grandioze wijze te verspillen.

En het is zo goed voor zowel lichaam als geest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sport vind ik de meest tegennatuurlijke, walgelijke en bespottelijke manier om je tijd op een grandioze wijze te verspillen.

Aldus Dikkertje Dap.

Dat slaat dus echt op stront. Ik sport bijvoorbeeld niet, maar fiets en loop naar mijn werk. Oh en ik ben geen vetplemp. :*
Link naar bericht
Deel via andere websites
Aldus Dikkertje Dap.

Waar slaat dat op?

Als ik het weekeinde naar mijn vriendin ga (en dat is op dit moment elk weekeinde het geval) fiets ik in totaal (heen en terug) zo'n 66 kilometer en daarnaast fiets ik vijf keer per week dagelijks meer dan 32 kilometer. Dat is zo'n 226 kilometer per week. Dat is meer beweging dan jij krijgt. Dik Trom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik sport niet en ik schaam me er niet voor. Sterker nog, ik vind het ook prima.

Er zijn overigens wel sporten die me best leuk lijken ooit eens te doen, bijvoorbeeld in de martial arts hoek. Ow, en schaken is leuk!

Ik neem me wel voor om van de zomer wat meer te gaan fietsen omdat ik dat gezond en best leuk vindt, maar of dat sport is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook erg verschillende sporten beoefend, maar nu blijft er maar eentje over: paardrijden. Ik heb ook een eigen paard. Vorige week wel een val èn later nog een botsing tegen een metalen poort gemaakt (met de blauwe gevolgen vandien), dus ik zit net in een mindere periode. Dit weekend hebben we een wedstrijd (jumping) op de manège en we doen voor de tweede keer mee. Zit nu al met de bibbers :D

Ik hoopte afgelopen week terug te beginnen hardlopen, maar vanwege die val is het er niet van gekomen. Misschien volgende week.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit op volleybal. Heb twee keer per week training en ongeveer 1 keer per week wedstrijd. Maar mijn conditie is waardeloos, dus daar wil ik wat aan gaan veranderen. Als het huis opgeruimd is krijgen we een crosstrainer, en ik wil meer zwemmen en fietsen. Ook lijkt het me heel leuk om te gaan boogschieten, maar dat lijkt me niet heel erg intensief.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Aldus Dikkertje Dap.

Waar slaat dat op?

Als ik het weekeinde naar mijn vriendin ga (en dat is op dit moment elk weekeinde het geval) fiets ik in totaal (heen en terug) zo'n 66 kilometer en daarnaast fiets ik vijf keer per week dagelijks meer dan 32 kilometer. Dat is zo'n 226 kilometer per week. Dat is meer beweging dan jij krijgt. Dik Trom.

Sorry man, het was maar een grapje. :)

BooHoo-FatBastard.jpg

Ik kon het niet laten. :$

Link naar bericht
Deel via andere websites
Boogschieten is behoorlijk intensief voor je spieren. Niet voor je conditie maar je krijgt er erg sterke rugspieren van :) Het is wel gaaf, ik heb het vaak gedaan :) Er zit een schietvereniging in Oegstgeest, Attila :)

Cool! |P Ik heb wel eens gedaan op een of ander middeleeuws festival, en dat was erg leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Boogschieten is behoorlijk intensief voor je spieren. Niet voor je conditie maar je krijgt er erg sterke rugspieren van :) Het is wel gaaf, ik heb het vaak gedaan :) Er zit een schietvereniging in Oegstgeest, Attila :)

Cool! |P Ik heb wel eens gedaan op een of ander middeleeuws festival, en dat was erg leuk.

Is het ook :) Alleen wel duur jammer genoeg. Als ik in Apeldoorn woon ga ik daar een (boog)schiet vereniging opzoeken en lid worden :) Dat is echt iets dat ik gewoon al zó lang wil :) Ik ben wel eens met een vriend mee geweest naar zijn schietvereniging en toen hebben we vijf uur achter elkaar geschoten. Dat doet zéér de volgende dag :P Echt bij alles wat je doet, dan merk je ineens hoeveel spieren je gebruikt bij boogschieten: :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid