Spring naar bijdragen

Bijbelstudie tips!


Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die een bepaalde bijbelstudie willen aanbevelen?

Dat kan nu hier :)

Ben de laatste tijd veel bezig om me te orienteren op het gebied van bijbelstudies. Waar wil ik meer van weten? Waar moet ik meer van weten?

Merk dat ik zoveel wil leren, wil horen, wil zien!

Toch handig als ik dan hier terug kan lezen wat er ook al weer werd aanbevolen.

Dus deel het hier! Misschien met een kleine toelichting erbij waarom je het aanbeveelt

Link naar bericht
Deel via andere websites

op deze link staan een heleboel studies over verschillende onderwerpen, en ook vers bij vers door de hele bijbel heen.

het zijn allemaal mp3tjes. de leraar, steve gregg, geeft heel breed les, hij zal je zijn interpretatie geven, maar ook hoe anderen bepaalde verzen bekijken, en geeft je genoeg ammo om zelf nog verder te onderzoeken.

link


Samengevoegd:

ook het boek "the pursuit of God" van a.w tozer is een mooie aanrader, is alleen niet echt een bijbelstudie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan 'Open Lijnen' van Philip Troost aanraden, een boekje waar verschillende studies in zitten. Opgedeeld in deel A en B. A gaat over de liefde van God en tussen mensen onderling, B over de vruchten van de Geest. Ik heb er veel van opgestoken en pakhet er graag bij omdat ik toch vaak weer nieuwe dingen ontdek wanneer ik het lees en voor mezelf nadenk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid