Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het weer zover: het jaarlijkse valentijnstopic. Heb je iemand een bos rozen gestuurd? Of doe je uit principe niet mee en ga je in je eentje in het bos brandnetels plukken? Of zit je zoals elk jaar tevergeefs bij de brievenbus te wachten tot je moet concluderen dat de dag er weer op zit.

Spuw het hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Of zit je zoals elk jaar tevergeefs bij de brievenbus te wachten tot je moet concluderen dat de dag er weer op zit.

Dat ja. Mijn liefje is niet zo romantisch. Tenzij hij een jaar van hinten goed heeft opgepakt en ik toch een kaart krijg maar dan had hij hem zaterdag moeten versturen en hij is het huis niet uitgeweestwidegrin.gif

Oh, maar ik heb wel een valentijnskaart gehad van mijn 'opkikkervriend'. Dat krijg je als ambassadeur van stichting de Opkikkersmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Whaaa! Ik heb een jongen een roos gestuurd en maandag krijgt ie hem en dat vind ik zoooo eng! Hoe zal hij reageren? Hij krijgt hem in de klas en daar zit ik niet bij gelukkig (een paar van mijn vriendinnen wel waarschijnlijk), maar ik ben zo bang dat hij mijn handschrift herkent en dat hij mij niet leuk vindt..

Dit dus. En het is nu nog spannender.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bleggh Valentijnsdag..

Je-er-nog-maar-eens-op-gewezen-worden-dat-je-single-bent-dag!

Sowieso onzin dat er 1 dag moet zijn waarop je extra moet laten horen hoe veel je van de ander houdt.. In mijn ogen is er dan iets mis met de andere 364 dagen.

Mijn mening is dat je elkaar elke dag moet laten weten hoeveel je van diegene houdt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sowieso onzin dat er 1 dag moet zijn waarop je extra moet laten horen hoe veel je van de ander houdt.. In mijn ogen is er dan iets mis met de andere 364 dagen.

Mijn mening is dat je elkaar elke dag moet laten weten hoeveel je van diegene houdt!

Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Gelukkig doe ik dat ook wel. Soms zeg ik zelfs zo vaak dat mijn lief zegt 'jaaaa, ik weet wel dat je van me houdt, je hoeft het niet zo vaak te zeggen'puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn ook allebei rond deze tijd jarig. Maar we hebben elkaar wel een kleinigheidje en een kaart gegeven. Gisteren al, omdat we vandaag heel druk zijn en elkaar weinig zien. Ik vind het leuk om op/rondom valentijnsdag nog eens extra te benadrukken wat een leuke man ik heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bleggh Valentijnsdag..

Je-er-nog-maar-eens-op-gewezen-worden-dat-je-single-bent-dag!

Sowieso onzin dat er 1 dag moet zijn waarop je extra moet laten horen hoe veel je van de ander houdt.. In mijn ogen is er dan iets mis met de andere 364 dagen.

Mijn mening is dat je elkaar elke dag moet laten weten hoeveel je van diegene houdt!

Uhuh, maar de meeste mensen hebben niet elke dag puf of geld om heel romantisch te doen, kaartjes te sturen en rozen te kopen en dan is Valentijnsdag, met al haar commercie, een goede gelegenheid.

Doe zelf trouwens niet aan Valtijnsdag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb manlief vrijdag een hartvormige chocoladetaart met onze trouwdatum erop gegeven, omdat we vorige week een half jaar getrouwd waren. Dus niet per se voor Valentijnsdag, maar we combineren de twee. En we zouden vandaag uit eten zijn gegaan, ware het niet dat we zaterdag een nieuwe koelkast hebben gekocht wat net even wat meer prioriteit heeft.

Dus ja, leuk dat Valentijnsdag, maar ik vind het niet erg als het een keer overgeslagen word.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sowieso onzin dat er 1 dag moet zijn waarop je extra moet laten horen hoe veel je van de ander houdt.. In mijn ogen is er dan iets mis met de andere 364 dagen.

Mijn mening is dat je elkaar elke dag moet laten weten hoeveel je van diegene houdt!

Ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk. Om een wat verhevener voorbeeld erbij te halen: we mogen elke dag gedenken dat Jezus verrezen is, maar tóch mogen we ook Pasen vieren. Of een wat gewoner voorbeeld: we zouden elke dag moeten denken aan mensen die door oorlog slachtoffer worden, maar tóch is het goed dat we op 4 mei er extra aan denken. Mensen hebben nu eenmaal behoefte aan speciale dagen voor speciale gebeurtenissen of gevoelens en mij lijkt daar dus niets onzinnigs aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, logisch ook hoor. smile.gif De door mij genoemde feestdagen zijn natuurlijk wel wat plechtiger en gaan over wat ernstigere zaken dan Valentijnsdag. Valentijnsdag kun je misschien eerder vergelijken met je verjaardag, of je trouwdag, qua ernst. Maar ja, zouden vrolijkere, luchtigere dingen dan ook niet herdacht mogen worden? Jammer van de commercie inderdaad, maar daardoor hoeven we ons toch niet te laten leiden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga met mijn lief uit eten omdat we een compleet diner gewonnen hebben en we dus niets zelf hoeven te betalen widegrin.gif Valentijdsdag is voor mij gewoon een leuke reden om iets extra's te doen. Juist nu hadden we besloten om het uit eten enzo even te laten liggen voor de financiën dus ik ben ontzettend blij met de commerciële hype die ervoor heeft gezorgd dat we een etentje hebben gewonnen, haha.

Maar verder doe ik ook alleen een cheesy kaartje ofzo, 't geen superspeciaal iets voor ons. Gewoon leuk smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

Hij heeft de roos gekregen en was heel verbaasd en weet niet van wie hij is.

Spannend! En nu?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het beste wat ilsefecit nu kan doen is dit:

De volgende dag, of vandaag nog, legt ze op dezelfde wijze weer iets bij hem neer, maar deze keer een kaartje. Op dit kaartje staat de volgende tekst: "Gisteren (of vandaag) kreeg je van mij een roos. Nu is het tijd mij te ontmoeten. Ik sta op zaterdag 19 februari voor je klaar van 13 uur tot 14 uur bij café die en die in winkelcentrum zus en zo en draag op mijn borst een rode roos. Als jij niet komt, dan weet ik genoeg."

Natuurlijk is een andere dag en andere lokatie mogelijk, als het maar een dag en tijd waarvan zij zeker weet dat hij dan wel kan komen. Komt hij, dan weet hij wie zijn geheime aanbidder is. Komt hij niet, dan onderneemt ilsefecit geen verdere akties meer; hij heeft zijn kans verspeeld. Ze moet dan natuurlijk wel echt op tijd er zijn en op tijd weer vertrekken, met hoogstends vijf minuten speling.

Succes, ilsefecit. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het beste wat ilsefecit nu kan doen is dit:

De volgende dag, of vandaag nog, legt ze op dezelfde wijze weer iets bij hem neer, maar deze keer een kaartje. Op dit kaartje staat de volgende tekst: "Gisteren (of vandaag) kreeg je van mij een roos. Nu is het tijd mij te ontmoeten. Ik sta op zaterdag 19 februari voor je klaar van 13 uur tot 14 uur bij café die en die in winkelcentrum zus en zo en draag op mijn borst een rode roos. Als jij niet komt, dan weet ik genoeg."

Natuurlijk is een andere dag en andere lokatie mogelijk, als het maar een dag en tijd waarvan zij zeker weet dat hij dan wel kan komen. Komt hij, dan weet hij wie zijn geheime aanbidder is. Komt hij niet, dan onderneemt ilsefecit geen verdere akties meer; hij heeft zijn kans verspeeld. Ze moet dan natuurlijk wel echt op tijd er zijn en op tijd weer vertrekken, met hoogstends vijf minuten speling.

Succes, ilsefecit.
knipoog_dicht.gif

Oempf, daar heb je natuurlijk vriendinnen voor , om dat stiekem te "verklappen" Robert, doe niet zo ingewikkeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid