Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey

Ik moet deze donderdag in 1 dag iets voor tekenen maken, daarvoor moet ik al een voorstudie maken.

Maar ik heb nog geen idee wat ik moet tekenen, denk er echt al heel lang over na.

De onderwerpen waaruit ik kan kiezen zijn:

- Evenwicht en beweging

- Een rare combinatie

- Het gevoelige moment.

Ik teken het liefst iets met dieren (mensen kan ik echt niet tekenen).

Heeft iemand misschien nog een idee voor mij?

xxx FlyAway

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Een rare combinatie

6 En de wolf zal met het lam verkeren, en de luipaard bij den geitenbok nederliggen; en het kalf, en de jonge leeuw, en het mestvee te zamen, en een klein jongske zal ze drijven.

7 De koe en de berin zullen te zamen weiden, haar jongen zullen te zamen nederliggen, en de leeuw zal stro eten, gelijk de os.

8 En een zoogkind zal zich vermaken over het hol van een adder; en een gespeend kind zal zijn hand uitsteken in de kuil van den basilisk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik maar denken dat het over 'tekenen' van de Eindtijd ging. clown.gif

@Flyaway: de thema's die je noemt hoeven niet per se om de inhoud van de tekening te gaan, je kunt met licht-donker, kleuren, vormen etc.

Evenwicht en beweging: iemand staat op een plank op een lading ballen. Op het moment heeft hij evenwicht smile.gif

Het gevoelige moment: het moment dat iets op de gevoelige plaat komt? Misschien kun je iets doen met fotografie.

@ Morphogenesis: het is een grapje. :o

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Een olifant die gaat bevallen?

Ik vind deze suggestie eigenlijk het beste rofl.gif

Maar ehm... plaatjes natekenen is toch niet zo origineel? Bedenk anders zelf een leuk beest (kannie ook nooit mislukken, gewoon zeggen dat het zo hoort) en zet hem in een contrasterende locatie. Een moordzuchtige draak in een jacuzzi ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dat beest dus proberen te tekenen, voor mij is het een onmogelijkheid..

Uiteindelijk ben ik op iets heel saais uitgekomen maar wel haalbaar voor mij om te tekenen en totaal niet origineel: een lotus met daarachter een uitgedroogde achtergrond.

Al jullie ideeën kan ik wel weer gebruiken voor de volgende keer dat ik iets moet tekenen, bedankt allemaal!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Plaatjes natekenen is misschien niet zo origineel, maar je leert er wel goed tekenen door en zo'n plaatje kan je creativiteit juist een impuls geven. Zodat je bijvoorbeeld begint met natekenen en uiteindelijk de afbeelding loslaat en met eigen fantasie de tekening verder afmaakt.

Daarbij ben je vaak het meest origineel als je niet origineel wil zijn, maar gewoon begint. Dat geldt bij zowel tekenen als schrijven als wat dan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid