Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Er zijn genoeg hints puh2.gif

Maar elke keer over een ander:

- In de bus zouden een aantal mensen naast elkaar hebben gestaan met nummers op hun rug wat de geboortedatum zou zijn van Anna

- Ook in de bus stonden er mannen naast elkaar met 3 18 8 5 14

Vertaald naar het alfabet is dat HORACE

- Het museum heette M ART E (Marte) (Mol=Art) Alleen kan ik de E dan niet echt plaatsen

- 11-3-3 komt vaak terug. 3 maart 2011 is de 1na laatste aflevering van Wie is de mol.. kan ik verder ook nog niks mee..

- Karin zegt in het stadion: Ik kan niks zien! Een mol kan niks zien..

- Bij Hanna kwam er in de bus een kledinglabeltje uit haar nek waar een M op stond

*zucht* te veel theorieen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt.. lees het net:

Uitgegeven in 1983 door een onbekende uitgever is ‘Kuifje in El Salvador’. Een politieke parodie grotendeels opgebouwd uit originele werken van Hergé.

Het stripwerk is een politieke boodschap tegen de onderdrukking in El Salvador. Kuifje en Haddock brengen onbedoeld een lading wapens naar El Salvador waardoor ze daar in de locale strijd verwikkeld worden. Het verhaal speelt zich voornamelijk af rond Kapitein Haddock. waar Kuifje de rol speelt van sceptische meewerker met de staat (opzoek naar een of ander zegel), Raakt Haddock in contact en begaan met de lokale bevolking.

bron: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Desalnietemin kan ik momenteel geen andere mol bedenken.. Art reageerde ook niet al te snel bij het pakken van de paspoorten, alsof ie wist dat dat niet relevant was..

De 'M' op het label van Hanna vind ik te makkelijk, hoewel deze wel erg prominent, en rood (welke fabrikant zet nu een duidelijk rode 'M' in het label?) in beeld was....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

tintin is toch ook gewoon kuifje in belgie ofzo .. zo heel gek is het niet om dat te zeggen. Niet meteen overal wat achter zoeken ..

sowieso heb ik t helemaal gehad met hints enzo, ik kijk gewoon dat programma en ik zie het wel... het lijkt me wel een leuke groep. Gewoon mijn gevoel zegt dat het Karin de Groot is, gewoon omdat er in elke serie een vrouw van middelbare leeftijd zit die dommig is en er binnen 3 afl. uit ligt... dus dit keer is die de mol.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

tintin is toch ook gewoon kuifje in belgie ofzo .. zo heel gek is het niet om dat te zeggen. Niet meteen overal wat achter zoeken ..

Juist wel! (zie commentaar op je volgende uitspraak).

Quote:
sowieso heb ik t helemaal gehad met hints enzo,

Dan mis je de essentie van het programma widegrin.gif

De kracht ligt juist in de hints en het speculeren..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Leukk stukje tekst over dit onderwerp:

hehe hij heeft op zich wel een punt, tis echt een chaotisch programma.. elke keer na de spel"uitleg" kijken we elkaar hier allemaal aan van "huh snap jij hett???" ... soms denk ik wel eens; dit is gewoon helemaal geen spel voor de televisie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Juist wel! (zie commentaar op je volgende uitspraak).

[...]Dan mis je de essentie van het programma
widegrin.gif

De kracht ligt juist in de hints en het speculeren..

speculeren ja, maar die hints vind ik gewoon niks meer aan.. Ik kijk gewoon wie dr verdacht doet.


Samengevoegd:

Quote:

De eigenaar van de hond noemt hem ook meer tien-tien..

in beeld komt ook tien tien + 2x 10 is 20 - 11- 83 Kuifje uitgegeven 20-11-83

kuifje uitgegeven..? Wat bedoel je daarmee? En wanneer kwam die hele rekensom dan in beeld? Heb ik helemaal gemist.. waarom was dat dan .. ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

speculeren ja, maar die hints vind ik gewoon niks meer aan.. Ik kijk gewoon wie dr verdacht doet.


Samengevoegd:

[...]

kuifje uitgegeven..? Wat bedoel je daarmee? En wanneer kwam die hele rekensom dan in beeld? Heb ik helemaal gemist.. waarom was dat dan .. ?

Snap je vraag niet helemaal..

Die cijfers verwijzen naar de datum waarop "Kuifje in el Salvador" is uitgegeven

Aangezien Art meteen Kuifje noemt na het horen van de naam en ze ook in el Salvador zitten... gaan bij mij al belletjes rinkelen knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Maar ook (Van de molsite af):

In de bus (opdracht 1) zijn drie mensen te zien met een cijfer op hun shirt: 11, 8 en 3. 11 staat voor 2011. De achtste letter uit het alfabet is de H. De 3e letter uit het alfabet is de C. HC = Horace Cohen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

11 en 83 (of de 8 en de 3 los van elkaar, weet ik niet mee precies)

Staan naast elkaar met daarvoor de geit


Samengevoegd:

Maar zoals je in mn vorige posts kan zien zijn er meerdere mogelijkheden denkbaar met die cijfers

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien JUIST daarom.. dachten ze dat het moeilijker te vinden zou zijn ofzo


Samengevoegd:

Nog een theorie (Nog niet zelf gecheckt)

Overgenomen van Twitter:

Maar de belangrijkste is deze: het voorstellen van Miryanne, luister goed: ze zegt " U kunt mij kennen van Julia's Tango" (bijrol Miryanna, hoofd Kim Pieters, mol 2010) "en liever verliefd" (geluid weggefrommeld) en uitgesproken door Inge Ipenburg (mol 2007). Fragment is Liever verliefd, waarin wordt gesproken over Anna. kortom: Anna is de mol! Luister maar eens goed!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid