Spring naar bijdragen

Boer zoekt vrouw


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 197
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Okeej, boer zoekt vrouw is weer begonnen.. volgens mij wordt het een erg leuk seizoen. Wel een beetje een ander sfeertje ofzo, niet meer echt van die kromme-tenen-boeren maar best wel hippe eigenlijk, en een boerin.. Nou wie volgt het nog meer? Wie is jullie favoriete boer?

Ik volg het niet. Ik snap de lol er ook gewoon niet van, zeker niet nu het al het 3.000 ste seizoen is ofzo. puh2.gif

Wat is het in boeren dat blijkbaar zo'n aantrekkingskracht heeft op vrouwen?

Waarom zorgt een stel datende boeren voor zo'n gigantische hoeveelheid kijkers?

Als boeren dan zo aantrekkelijk zijn (om naar te kijen), waarom is het programma dan nog noodzakelijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boeren hoeven niet aantrekkelijk te zijn om naar te kijken om leuke tv te krijgen he. Die duitse boer vinden veel mensen eng en onsympathiek, maar juist omdat hij afwijkt van het 'gewone' is het interessant om naar te kijken, interessant om te weten op wat voor vrouwen hij valt, welke vrouwen hem leuk vinden en hoe hij met ze omgaat. Andere boeren zijn juist weer interessant door hun schuchterheid, of door hun lompheid. Hoe leuk ik zo'n jongen als die geitenboer ook vind, ik vind het voor het programma niet ideaal. Zo iemand zou volgens mij ook prima 'gewoon' een vriendin kunnen krijgen, in tegenstelling tot die boeren die bij moeders gaan eten en de rest van de avond in stilte alleen zitten te puzzelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik volg het niet. Ik snap de lol er ook gewoon niet van, zeker niet nu het al het 3.000 ste seizoen is ofzo.
puh2.gif

Wat is het in boeren dat blijkbaar zo'n aantrekkingskracht heeft op vrouwen?

Stoer en mannelijk, denk ik zo

Quote:

Als boeren dan zo aantrekkelijk zijn (om naar te kijen), waarom is het programma dan nog noodzakelijk?

Omdat ze geen tijd hebben voor daten, de wekker gaat vroeg voor de boer, en de dieren / planten hebben altijd voorrang. Een beetje uitgaan of lang op vakantie zit er niet in, dus veel boeren komen nauwelijks in aanraking met potentiële partners. Als het dus niet 'gelukt' is rond hun 20ste, als ze nog wel die tijd hebben, dan blijven ze vaak alleen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Omdat ze geen tijd hebben voor daten, de wekker gaat vroeg voor de boer, en de dieren / planten hebben altijd voorrang. Een beetje uitgaan of lang op vakantie zit er niet in, dus veel boeren komen nauwelijks in aanraking met potentiële partners. Als het dus niet 'gelukt' is rond hun 20ste, als ze nog wel die tijd hebben, dan blijven ze vaak alleen.

Bovendien zijn er niet zo heel veel vrouwen die ook boerin willen worden denk ik. Dat is ook een groot probleem lijkt me, trouwen met een boer betekent bijna automatisch dat je ook boerin wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet wat het is met mij, maar ik heb er moeite mee toe te geven dat ik het eigenlijk ook wel weer leuk vind om lekker met de massa mee te doen en ook te kijken.

Liever gooi ik de kont tegen de krib en sluit me zoveel mogelijk af voor dit soort volksvermaak, mar nu ik getrouwd ben en blijkbaar een vrouw getroffen heb die dit wel leuk vind, ontkom ik ook niet aan het meekijken. Eerlijk is eerlijk: ik kijk BZV, Lingo en Memories, zij kijkt mee naar alle voetbalmeuk incl. Johan Derksen, De politie op je hielen, Opsporing verzocht en the A-team.

Ik moet tot mijn schaamte en schande bekennen dat ik helemaal om ben: wat is het toch een gezellig, mooi, lief warm en integer gemaakt programma.

De boeren zijn leuk en lief, de vrouwen zijn dat ook, Yvon heeft een hoge aaibaarheidsfactor en zelfs de VW-bus waar ze in rijdt is geweldig.

Ik heb ineens zin in Unox, pindakaas, de Elfstedentocht, DE Roodmerk, Koek en Zopie...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Waarom je ervoor schamen, Mr. Emilio?

nou ja als je paar dagen eerder nog dit ; link schrijft zal ik me ook wel schamen ja.. knipoog_dicht.gif maarruh leuk dat je kijkt Mr. Emilio ..

Was echt een leuke aflevering! Ik vind die boerin alleen wel onwijs lomp en praktisch... die boer die ze al langer kende, van 'schuurfeesten' die is leuk!!

en die krullenbol , frans geloof ik? Met die geiten .. sorry maar die valt toch wel behoorlijk tegen als ie echt moet praten met die meisjes!

Mijn favo boer is toch wel Marcel, vind het altijd zo schattig als mannen zo graag een gezinnetje willen .. Ik hoop dat ie voor die poolse kiest.

Wat vonden jullie van Richard dit keer? Wel echt een slijmbal, teveel aanraken enzo.. maar toch snap ik wel dat vrouwen daar op vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat vonden jullie van Richard dit keer? Wel echt een slijmbal, teveel aanraken enzo.. maar toch snap ik wel dat vrouwen daar op vallen.

Ik niet. De man is een wandelende uitvoering van 50 Dating Tips For Men. Als een man (of vrouw, maar die zijn daar te gehaaid voor) zo tegen mij meent te kunnen doen vind ik dat een belediging voor mijn intelligentie, echt.

Marcel moet eens ophouden over dat gezinnetje stichten, dat is in deze barre tijden iets om jeuk van te krijgen en het komt behoorlijk mijn neus uit. Ik hou ook niet zo van dat soort übersofties. Gijsbert daarentegen is een jongen naar mijn hart.


Samengevoegd:

Quote:

Maar grijze muizen zijn vaak juist zo onschuldig!

Ik wil niet zeuren maar dat is geen muis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik niet. De man is een wandelende uitvoering van
50 Dating Tips For Men
. Als een man (of vrouw, maar die zijn daar te gehaaid voor) zo tegen mij meent te kunnen doen vind ik dat een belediging voor mijn intelligentie, echt.

Marcel moet eens ophouden over dat gezinnetje stichten, dat is in deze barre tijden iets om jeuk van te krijgen en het komt behoorlijk mijn neus uit. Ik hou ook niet zo van dat soort übersofties. Gijsbert daarentegen is een jongen naar mijn hart.

x2 widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Ik niet. De man is een wandelende uitvoering van
50 Dating Tips For Men
. Als een man (of vrouw, maar die zijn daar te gehaaid voor) zo tegen mij meent te kunnen doen vind ik dat een belediging voor mijn intelligentie, echt.

nou dan ben ik blijkbaar niet intelligent want ik vrees dat ik er ook in zou trappen.. weet het wel zeker eigenlijk.

Gijsbert is ook leuk ja ...

Quote:

[...]

Samengevoegd:

[...]

Ik wil niet zeuren maar dat is geen muis.

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid