Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

veel en veel vrolijker dan ik schat 98% van de mensen hier.

Je begrijpt dat je me zojuist chagrijnig hebt gemaakt en dat ik nu nog veel en veel liever met al mijn neefjes en nichtjes een hele dag naar Artis ga dan dat ik naar die vent ga luisteren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan niet zo heel veel met wat hij over geloof vertelt, maar ik vind het wel echt mooi hoe hij gewoon laat zien dat je erg gelukkig kan leven, ook al heb je te maken met omstandigheden die dat op het eerste zicht flink moeilijk maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe veel reacties op die 98%. Ik had t natuurlijk niet over credible mensen he. Maar als je tegenwoordig ziet hoe lam en saai mensen zijn geworden, en dan hoeft het niet bij iedereen even erg te zijn.. maar als je dan kijkt naar deze jongen hoe vol met leven hij zit kun je de 98% toch wel halen hoor knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hehe veel reacties op die 98%. Ik had t natuurlijk niet over credible mensen he. Maar als je tegenwoordig ziet hoe lam en saai mensen zijn geworden, en dan hoeft het niet bij iedereen even erg te zijn.. maar als je dan kijkt naar deze jongen hoe vol met leven hij zit kun je de 98% toch wel halen hoor
knipoog_dicht.gif

lam en saai noparty.gif dit maakt het niet veel beter hoor...

anyway, ik vind het ook wel knap hoe deze man leeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het ook mooi hoe die man met zijn situatie omgaat, maar ik denk dat veel "lamme en saaie" mensen net zo goed veel leed meedragen, in alle rust. Alleen kunnen zij er misschien niet zo charismatisch over praten en leiden zij een wat gewoner leven. Ook prima. Het idee dat het leven vooral opwindend, moeilijk en vooral niet burgerlijk moet zijn klinkt leuk, maar is natuurlijk wel wat kortzichtig. Ieder mens heeft het recht een "saai," burgerlijk bestaan op te bouwen en daarin zonder allerlei pretenties God en zijn naaste te dienen. Cabaretiérs hebben niet altíjd gelijk.

Een geloofsheld vol enthousiasme als voorbeeld meegeven is daarom altijd mooi, maar toch liever niet ten koste van andere mensen. Spreek dan gewoon alleen over de man in kwestie, zonder anderen meteen te veroordelen. Ik denk dat deze man dat ook niet zomaar zou doen, maar enkel zijn positieve boodschap wil brengen. Fijnzinnigheid en edelmoedigheid daarin is mijns inziens net zo belangrijk als enthousiasme.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid