Spring naar bijdragen

Welke CCM songs tijdens fitnessen?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Vreemd vraagje misschien, maar ik wil graag wat muziek bij me dragen tijdens het fitnessen en dan alleen CCM songs. Nu ben ik nog niet zo heel erg bekend met alle CCM zangers/zangeressen/bands, dus hoor graag wat suggesties die jullie afspelen tijdens het fitnessen of welke songs jullie aanraden. Liefst met 'n beetje upbeat tempo natuurlijk knipoog_dicht.gif

God's zegen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Voor tijdens het fitnessen dan welteverstaan
knipoog_dicht.gif

... want fitnessen maakt het ineens anders? Gewoon christelijke uptempo muziek vragen kan ook hoor puh2.gif

Ehm... Newworldson (Salvation Station) en Trinity (Erestodopoderoso) zijn de enige die mij zo 1, 2, 3 binnenschieten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatst werd in een ander topic in een andere context Shackles van Mary Mary genoemd.

Mary J. Blige is volgens mij ook christen. Volgens mij is er wel verschil tussen haar vroegere muziek van toen ze christen was en haar latere muziek toen ze meer serieus/bekeerd christen werd (levend geloof / 'bornagain'). 'Family Affair' past qua muziek volgens mij wel bij fitness, maar ik weet niet in hoeverre de tekst o.k. is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid