Spring naar bijdragen

Voetbal [4]


Aanbevolen berichten

Vandaag de samenvatting gezien van het WK!

Schitterend gemaakt door de NOS! Complimenten! yes.gif

Maar toch wel weer pijnlijk die finale.. Besef ik weer hoe bijzonder het allemaal was.

Bij elke wedstrijd wist ik nog exact waar ik was en hoe ik reageerde bij elke goal. Toch wel lekker om weer te herbeleven, maar die finale is even pijnlijk...

Hopelijk mag ik de eerste WK-titel van Nederland ooit nog een keer meemaken

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Ongelofelijk zeg, wat doet dit pijn. Ajax gewoon kansloos verloren. De Ajax-spelers toonden niet eens de wil om te winnen, als bange mietjes stonden ze in het veld. Als Ajax gewoon vanaf het begin de wedstrijd in handen had genomen, was er niets aan't handje geweest. Ongelofeloos dit. Gewoon lekker het balletje rond laten gaan en steeds de vrije man vinden.

Niets van dat alles gisteren. Ontzettend jammer.

Daarbij nog heel slecht nieuws: Lodeiro nog zeker een maand uitgeschakeld. Het gaat niet lekker. Eerst breekt hij opnieuw zijn middenvoetsbeentje ( nadat hij net klaar was met de revalidatie van een ander gebroken middenvoets beentje ) en nu gaat zijn hersel langzamer als verwacht.

Dus ik verwacht hem begin maart weer bij de groep.

Wat heeft Ajax Lodeiro hard nodig.

Donderdag tegen NAC zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden.

Ajax is slechter uit de winterstop gekomen onder Frank de Boer. Al in de voorbereiding was duidelijk dat het niet van een leien dakje ging. Tegen HSV en Galatasaray waren bespottelijke vertoningen. Tegen Feyenoord net zo zeer, alleen denken veel mensen dat Ajax goed heeft gespeeld ware het niet dat Ajax alleen maar 2 x heeft gescoord. Het veldspel was beneden alle niveau.

En toch kan je dan van dit zwakste Feyenoord ooit winnen. Maar ja, die gaan dan ook thuis tegen De Graafschap onderuit.

6 punten achterstand op Psv. Dat is nog te doen. Psv krijgt nog minstens 5 moeilijke uitwedstrijden. Daarbij moet Ajax nog naar Eindhoven, waar de achterstand weer kleiner zal worden.

En de soap rond Suarez blijft maar duren. Maar ik verwacht dat hij deze week nog definitief verkocht wordt aan Liverpool.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuke transfers de laatste dagen!

Babel en Braafheid naar Hoffenheim

van Bommel en Emanuelson naar AC Milan

Verder nog Collins John die voor de club van Tony Adams gaat spelen in Azerbeidjan en Amrabat die naar Turkije vertrok.

Veel Nederlandse spelers die van (grote) club wisselen dus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ajax gewonnen met 4-1 van nac.. Prima overwinning. Nog niet helemaal lekker lopend, maar iig al stukken beter dan afgelopen weekend.

En wat een ongelooflijk sexy goal van Sulejmani! Buitenkant links over de keeper heen de kruising in. Geniaal!

Zei het aan het begin van het seizoen al, dan Sulejmani er wel gaat komen. Nu hij steeds mee vertrouwen krijgt ga je het zien.

Halve finale Ajax - rkc! Die finale hebben we al widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En wat een ongelooflijk sexy goal van Sulejmani! Buitenkant links over de keeper heen de kruising in. Geniaal!

Zei het aan het begin van het seizoen al, dan Sulejmani er wel gaat komen. Nu hij steeds mee vertrouwen krijgt ga je het zien.

De vorige wedstrijd raakte hij geen bal man! Met een sexy goal ben je er nog niet hoor. Hij kan goed voetballen, dat heeft hij bij Heerenveen laten zien, maar voordat je kunt spreken van een Sulegmani die er weer aan komt, moet hij echt veel meer laten zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat mag ook wel voor freaking 15.000.000 (of weet ik veel hoeveel 'ie gekost heeft).

Met spelersmakelaar (ongeveer 1,5 miljoen(!!!)) erbij rond de 18 miljoen


Samengevoegd:

Suarez weg voor 25 miljoen..

Echt kak dat ie weggaat zo halverwege het seizoen.. maar we zijn wel weer 25 miljoen rijker. Nu hopelijk Yildirim van Bursaspor halen! Schijnt een groot talent te zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee joh die is inmiddels al ver over de 30 knipoog_dicht.gif

Is 1 van de grootste talenten van Turkije. Wordt daar al de nieuwe Hakan Sukur genoemd.

Vind het niet echt tof dat Ajax niemand gehaald heeft.

Mertens had ik sowieso gehaald, jammer dat Heerenveen zo moeilijk deed over Dost. Helaas niet de eerste keer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ado in blessuretijd van psv gewonnen!

Ha! Dat wordt genieten straks met Studio Sport
yes.gif

Mijn cluppie ADO...hihi

Ben wel zo eerlijk dat ik vond dat psv het grootste deel van de wedstrijd meer overwicht had dan ADO. Ik zag wel tijdens de wedstrijd een mooie aanval van ADO met onze gouden Rus smile.gif

Niettemin is ADO bezig met 1 van hun beste seizoenen in de eredivisie en is het zeer knap om van psv te winnen in eigen huis.

Een jaar geleden hadden ze me voor gek verklaard, maar nu kan ik het weldegelijk zeggen: ADO maakt kans op europees voetbal als ze zo doorgaan. Dat is dit seizoen een reëele mogelijkheid.

Mooie 5e plaats smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Respect voor ado hoor.. Spelen fris en aanvallend voetbal, daar hou ik van! ze zijn voor niemand bang

Gisteren trouwens een bizarre voetbaldag in Engeland

Arsenal stond binnen een half uur 0-4 voor tegen Newcastle met Barcelona-achtig voetbal. Echt weergaloos!

Na rust kreeg Diaby rood en Arsenal heeft de bal amper nog aangeraakt. Newcastle kwam dankzij een goal en 2 strafschoppen terug tot 3-4. TOen mocht Newcastle een hoekschop (dacht ik) nemen. De bal werd weggewerkt, bal komt uit de lucht.. en Tiote (Oud-Twente) neemt die bal vanaf een meter of 25 vol op de slof en ramt de 4-4 binnen. Iedereen daar werd compleet gek!

Dit was echt BY FAR de meest bizarre wedstrijd die ik ooit gezien heb.

ManUtd verloor bij de Wolves, ook een mooie partij!

En Blackpool - Everton had ook alles van een topwedstrijd! 90 minuten lang strijd, stevige tackles, mooie goals over en weer en was tot het einde toe spannend. Het werd 3-5 voor Everton. Echt een geweldige pot voetbal

1 van de mooiste speelrondes van de afgelopen jaren.. Ben benieuwd naar Chelsea-Liverpool vandaag!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid