Spring naar bijdragen

Vraag maar raak [6]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Pfoeh, ik had denk ik wel jong willen zijn eind jaren 60, begin jaren 70, volgens mij had ik me wel geamuseerd met de opkomst van de hippies.

Jij niet dan?

Edit: Oh, sorry, hairmetal... Nee, ik denk niet dat ik een favoriete band heb in dat genre, ik heb er echt helemaal niks mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfff, hairmetal? Niet zo mijn ding, maar doe dan maar Twisted Sister.

En wat die jaren betreft, eind 60 begin 70 zou ik als tiener graag meegemaakt hebben, lijkt me een leuke tijd! Woodstock, opkomst van de Punk, de rellen, etc. Als 20-er kies ik wellicht meer voor de eind 70/begin jaren 80. Erg leuke muziek, de wat 'donkere' esthetiek-kantjes van die jaren en het onderwijs is weer wat minder 'democratisch' en politiek beladen aan het worden. Ow, en die disco pop is leuke camp. knipoog_dicht.gif

En jopelijk is bepaalde doorgeschoten liberale dingen langzaam op z'n retour aan het gaan. (Maar goed, dat betwijfel ik, begin jaren 90 zaten ze nog in het parlement met versoepeling van regels rond pedoseksualiteit enzo.)

Lijkt jou eind 70/begin 80 leuk? En waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

25, dan ben je net oud genoeg om je zelf tweede-helft-twintiger te vinden en kun je je lekker volwassen voelen en boven hen verheven voelen. Tot je 30 bent, dan kun je het zelfde weer opnieuw doen. Tot op een dag je echt volwassen bent en daar geen behoefte meer aan hebt.

Wat is je favoriete vakantieland?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid