Spring naar bijdragen

Wat wil je hebben?


Aanbevolen berichten

86.jpg

En dan bedoel ik niet het bedrijf, maar het merk en type(Scania 143M V8). Rijbewijs ervoor is ook in het ik-wil-dit-programma.

1223755426_048-volvo-480-dragster.jpg

Maar dan een normale versie, een nieuwe van dit soort mag ook.

kohjinsha-laptop.jpg

Of een normale, jullie begrijpen wat ik ermee bedoelpuh2.gif

geld.jpg

En nog wel ietsje meer als dit.

Materieel is dit wat het eerst in me opkomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ps 37,4

verlustig u in de HERE; dan zal Hij u geven de wensen van uw hart.

basvandervlies.jpg

widegrin.gif


Samengevoegd:

Quote:

en als je die politieke correctheid even overboord zet? Think bigger!
widegrin.gif

Ik vind het wel schattig eigenlijk ofzo. Toch? Maar inderdaad, iedereen heeft wel van die verborgen achterlijke wensen. Zo wil ik eigenlijk best graag een gouden toilet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Politiek correct: een huisje, een man (is nu nog mijn vriend natuurlijkpuh2.gif) en een kindje. En een diploma en een leuke opleiding. Een rijbewijs.

übermaterialistisch gezien: een stereo camera (kun je 3D foto's mee maken)

stereoCamera.jpg

een mooie nikon uit de D-serie met een stel geweldige lenzen (28-300mm, 300-600mm, macro).

Een Honda Clarity:

honda-CLARITY.jpg

En verder nog een game laptop, een PRS gitaar met superversterker. Prive gitaarlessen van Mikael Akerfeldt en een heel veel inch LED TV met surroundsound en dergelijkepuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

product_107.jpg

Ja, een klarinet heb ik al, maar niet deze puh2.gif 'Deze' zijnde een Buffet Crampon E13, een model dat perfect is voor een niveau wat ergens tussen 'best wel getalenteerd' en 'conservatoriumstudent' in hangt.

Maar dan mag het mondstuk wel meteen weg (BC maakt geweldige klarinetten maar heel stomme mondstukken), en vervangen worden door deze:

vandoren clarinet mp.jpg

Vandoren B45 (ik heb nu de B40 widegrin.gif De B45 is een tíkje beter)

Rietbinder van Leclerq erbij, heb ik al, scheelt 10 euro. En dan een zooi geweldige rietjes, Vandoren 56 Rue Lepic. In een klimaatdoosje, zodat ze niet uitdrogen.

En een piano, en ruimte voor die piano, dus ook maar een groter huisje. Met 3 of 4 slaapkamers zodat dochterlief haar kamer niet met broertje of zusje hoeft te delen wanneer die komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zou wel een piano willen. Zo'n mooie oude die goed klinkt en gestemd is. En ik wil ons bed maar dan met een goede matras en wat groter.. want manlief wil een ander bed maar ik vind het onze zo mooi en knus (120 x 190).

En ik wil genoeg geld om op vakantie te gaan. En ik wil mijn 3 vakken halen die ik nog moet.

vak 1 is gehaald! party.gif

Ik wil ook geld voor alle klusjes in huis waar we het nu zonde van vinden om geld aan uit te geven. Zoals een mooie ruit voor in de woonkamerdeur, want daar zit nu al maandenlang een enorm gat in. En wat geld om de slaapkamer nu eindelijk eens op te knappen en niet te hoeven stoppen na het verven van 1 muur. En ik wil geld voor een beamer. Want we hebben een beamer maar die is zo antiek dat het een ontzagwekkend formaat betreft. Wel leuk, maar zo oncharmant en lelijk. Dus moet hij in een kast maar die kast is óók oncharmant en lelijk én groot. Lastig lastig puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid