Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

@MC

hier iets aan?

Ja, zambah Jipsels, kom naar Big Bash, de hersens staan koud wat enorm goed voor je XP is.

Wow, twee van mijn zombies hebben deze week de vernietiging van een winkelcentrum meegemaakt, winkelen is weer een stukje interessanter geworden in Malton.

Als je bij Big Bash 3 wilt en het lukt niet via de chat, dan kun je je profiel ook in dit topic posten. Daarna kun je je group in Big Bash 3 veranderen. Daarvoor waarschijnlijk ook, ze doen niet zo moeilijk. Het is beleefd om je even te melden denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 750
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Tijdens het uitlaten van de honden bedacht ik het volgende: we zijn niet kwaadaardig, we zijn een al dan niet religieus getinte geitewollensokkenorganisatie die gelooft in het goede in de PK-ers. Bij iedere revive geven we een kleine preek, en we sluiten af met een revive.

Iets met Outreach of zo

Briljant!!! rofl.gif

Quote:

[...]

Ga naar settings, kopieer de url, en bewerk die tot die er zo uitziet:

Maar dan met andere cijfertjes.

ok, ik heb beschikbaar:

link

en

link


Samengevoegd:

Met Bazooka Jim heb ik alvast een flinke doos vol FAKs verzameld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bernard is erg geschikt voor het revivalplannetje. als je naar

hier (gebouw is bijna altijd toegankelijk) komt kan ik je wel helpen levelen.

Die ander: succes! Mijn voorstel: ga de straat op met hem tot je een combo van zombies en overleverts ziet. En gebruik je FAK-s op de overleverts en/of zombies. Mind de barricades.

Als je het tot level 6 of 10 of zo redt, kan ik je mss ergens binnenloodsen. Iets met mensenoffers oid.

Oh, dit ben ik: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ok, ik ga onderweg!

En maak je niet te veel zorgen over doodgaan: je hebt LG zag ik en ik kan je 14 keer reviven geloof ik.

Voor die ander: zoek een zombie en sla hem ergens mee. Daarna genees je hem voor 5 XP. rinse en repeat. Als je even zijn locatie geeft kan ik zelfs een feral zijn kant opsturen om op te oefenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmzpff ik ben gerevived en kan nu alleen nog wat slappe tikjes uitdelen.

Ik ben het zat om te leven...

Gewoon doorlopen naar BB3, daar word je opgegeten voor je "Het eten is klaar!" kunt roepen.


Samengevoegd:

@CvW, een van de leden van onze toekomstige doelgroep heeft zijn waardering uitgesproken door een kogel door mijn kop te jagen. Dit spel word met de dag leuker widegrin.gif


Samengevoegd:

En ik lig weer in de goot met een naald in mijn ader, als je al geen junk was word je het wel in Urban dead.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

widegrin.gif
a happy customer, daar doen we het allemaal voor!

Nou, om revives zit je noot verlegen in Yagoton. deze was ook weer binnen een uur gefixed. Hum, de oorspronkelijk 5 minuten per dag is ietsjes uitgebreid.

Ik doe georganiseerde gecoordineerde aanvallen met de Militant Order of Barhah, ik voer bijna dode ademers aan babahz met BB3 en doe weer andere dingen met die ander. Als je 1 + 1 kunt optellen weet je ook wel wat. En nu een PK-er revivication kliniek met een boodschap.


Samengevoegd:

Als iedereen die bij Big Bash 3 wil even zijn profiel post, dan flikker ik ze wel in dat topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben aangekomen in het bedoelde gebouw in Yagoton, en heb je over de radio een boodschap gestuurd, via 28.08
widegrin.gif

Beetje dom van je CvW,

a) ik lig dood voor de deur

B) en c) zijn niet eens nodig. Je zou mijn lijk in een grappige houding kunnen zetten of zo. Ik heb te weinig AP om op te staan, want terwijl ik daar stond kreeg ik niet 1 maar 2 keer saluutschoten. Dan verdampt je AP als je geen AG hebt.

Als je nog veel AP overhebt kun je overwegen om een zombie op te zoeken en op hem in te rammen met je bijl.


Samengevoegd:

d) Je kunt trouwens niet eens radioboodschappen versturen, waarschijnlijk heb je in jezelf lopen lullen. tenzij je XP verspilt hebt aan de totaal nutteloze skill Radio Management of hoe die ook heet.


Samengevoegd:

Ik zie dat je dat niet hebt gedaan. Aangezien we nu met zijn tween zijn is het mss handig om eerst Hand to Hand te kopen. Dan gaat de XP met de bijl ineens een stuk harder. Daarna Freerunning, daarna Diagnosis. Ik zeg vanavond of morgen even hoi, en dan freerun ik naar het hok ernaast. Niet omdat ik je niet woest aantrekkelijk vind of zo, maar meer vanwege risicospreiding.

Yagoton is dan wel een welvarende suburb, maar dood gaan is tijdverdrijf nummer 1. Als je freerunning hebt moet je voor de gein eens in het winkelcentrum gaan slapen. Dat is net een schietbaan......

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Beetje dom van je CvW,

a) ik lig dood voor de deur

Ik dacht al, waar struikel ik nou weer over?

Quote:
B)
en c) zijn niet eens nodig. Je zou mijn lijk in een grappige houding kunnen zetten of zo. Ik heb te weinig AP om op te staan, want terwijl ik daar stond kreeg ik niet 1 maar 2 keer saluutschoten. Dan verdampt je AP als je geen AG hebt.

mmm, helaas zijn mijn apjes nu ook op, anders was het nog wel wat geweest smile.gif

Quote:
d) Je kunt trouwens niet eens radioboodschappen versturen, waarschijnlijk heb je in jezelf lopen lullen. tenzij je XP verspilt hebt aan de totaal nutteloze skill Radio Management of hoe die ook heet.

tsk, tsk, altijd dingen uitproberen! Dan ontdek je dat je op de frequenties boven 28.00 ook als amateur kan uitzenden. Niet dat er iemand luistert, maar he, ik vond het leuk om ook eens radio-amateur te zijn widegrin.gif

Quote:
Samengevoegd:

Ik zie dat je dat niet hebt gedaan. Aangezien we nu met zijn tween zijn is het mss handig om eerst Hand to Hand te kopen. Dan gaat de XP met de bijl ineens een stuk harder. Daarna Freerunning, daarna Diagnosis. Ik zeg vanavond of morgen even hoi, en dan freerun ik naar het hok ernaast. Niet omdat ik je niet woest aantrekkelijk vind of zo, maar meer vanwege risicospreiding.

Yagoton is dan wel een welvarende suburb, maar dood gaan is tijdverdrijf nummer 1. Als je freerunning hebt moet je voor de gein eens in het winkelcentrum gaan slapen. Dat is net een schietbaan......

rofl.gif ik ga niet zo hard met de XP's, dus als ik weer aps heb ga ik een zombie zoeken om dat hak/genees-spelletje mee te doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan je wel helpen met XP-s denk ik. Het is voor jou lastig om aan FAK-s te komen hier, dus ik probeer een zombie voor je te scouten. HOU! ALTIJD! 1! FAK! VOOR! JE! ZELF!!! ik kan dat niet luid genoeg typen. En sommige zombies kun je beter niet dood maken, enfin, ik maak je morgen wel wegwijs door het mooie Yagoton. Een plek waar je nooit om een kogel verlegen zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

darn, ik heb al mijn faks verbruikt. Even een ziekenhuis zoeken.

Je hebt geen freerunning, en dan kom je dus nergens in, niet in deze buurt. Plan B: je kunt bijna levelen, dus morgen kun je wss. al Free Running kopen. Dan hop je zo naar het ziekenhuis hiernaast. Dan zoek je be-lach-e-lijk veel FAKS, en ik heb er geen probleem mee als je mij als oefenmateriaal gebruikt. Daar krijg je verder geen problemen mee of zo. Je hakt tot ik gewond raakt, verbind me weer en je hebt 5 XP. Een snelle rekensom leert dat je op die manier 70-80 XP per dag verdienen, minus het zoeken naar FAK-s

Dan kun je eind volgende week al reviver zijn.... Als anderen naar deze EHBO cursus komen, graag....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

is er nog wat in ruddlebank te doen dan? ben nog niet veel spannende dingen tegengekomen..

Je moet op de recente groans af te gaan als je inlogt. En hou de BB3 site in de gaten: link

Ik denk dat Ruddlebank nu zo ongeveer Rubblebank is en dat we aanstonds een andere buurt gaan vernietigen. Ik sta zelf in een totaal vernietigt deel van de wijk, Big Bash 3 zit nu ruim boven de 100 leden. En in de kielzog komen honderden andere zombies, de zgn. feral cloud. Wijken worden soms in een paar uur vernietigt. Staat zelfs in de bijbel:

Quote:
And behold, a pale horse, and he who sat on it, his name was Big Bash 3. The feral cloud followed with him.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh zombies, lekker Christelijk dit :-P

Kop dicht, maak een zombie aan op Urban Dead en volg Big Bash 3. knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

God houdt van iedereen, ook van zombies. Niet direct oordelen
engel.gif

Zombies zijn over het algemeen ook nog eens erg religieus, mijn gecoördineerde MOB-aanvalsgroep is net een katholiek-evangelische opwekkingsmis. Je kunt niet hard genoeg BARHAH!!! of GRAAAGH!!!! typen daar....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Je hebt geen freerunning, en dan kom je dus nergens in, niet in deze buurt. Plan B: je kunt bijna levelen, dus morgen kun je wss. al Free Running kopen. Dan hop je zo naar het ziekenhuis hiernaast. Dan zoek je be-lach-e-lijk veel FAKS, en ik heb er geen probleem mee als je mij als oefenmateriaal gebruikt. Daar krijg je verder geen problemen mee of zo. Je hakt tot ik gewond raakt, verbind me weer en je hebt 5 XP. Een snelle rekensom leert dat je op die manier 70-80 XP per dag verdienen, minus het zoeken naar FAK-s

Dan kun je eind volgende week al reviver zijn.... Als anderen naar deze EHBO cursus komen, graag....

Ben je in de buurt, om wat XPtjes te verdienen? Er zat gisteren nog ene molenwiek ofzo, dat ben jij toch niet?


Samengevoegd:

ah, Free Running it is...


Samengevoegd:

Dat werkt mooi! OK, ik ga me nu he-le-maal volstouwen met FAKs

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ben je in de buurt, om wat XPtjes te verdienen? Er zat gisteren nog ene molenwiek ofzo, dat ben jij toch niet?

Molenwiek ken ik wel van naam. Hij is ongetwijfeld NL en aan zijn gedrag te zien hersendoder dan je gemiddelde zombie. Ik heb zelf 6 AP op het moment, dus ik kan nu weinig voor je betekenen. Ik kan wel naar je toekomen, maar je hebt geen FAK-s toch? Als je AP dicht bij de 50 zit kun je overwegen om even een zombie te zoeken en die daar op in te gaan meppen tot je 100 XP hebt, dan kun je freerunning kopen.

Let wel, met freerunning kun je weliswaar in de VHB gebouwen komen, maar je kunt vanaf de straat nog steeds alleen VSB gebouwen en lager in.

Dus je gaat terug naar waar je nu zit, en kijkt op de kaart waar St-Mattews is. daar ben ik nu FAK-s aan het scharrelen.

Als je dan nog AP over hebt: zoek FAK-s en dan gaan we dat spelletje spelen. Bale Mall en omgeving is een dynamische plek. Je zou kunnen overwegen om eens de nacht in een drukke hoek van het winkelcentrum door te brengen. Je wordt de volgende ochtend misschien dood wakker, maar het is het waard. widegrin.gif En nu ja, revives te over hier.....

Ik slaap trouwens in het Museum in het zuiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ah, ikm ben in Catherine General FAKs aan het verzamelen. APs zijn nu op, maar ik denk dat als ik de komende dagen doorga, ik een hele bende heb, en dan kom ik terug naar HQ.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid