Spring naar bijdragen

Best wel beetje schokkend


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Mijn broertje werd dit clipje toegestuurd. Het is van een Belgische hip hop band. Op zich niets mis mee, maar op het einde maken ze het toch een beetje te bond in een kerk boosrood.gif Ik vind dat ze zo iets moesten verbieden... waarschijnlijk zenden ze dit allemaal uit op tv enzo

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had erger verwacht, maar tis niet echt 'normaal' nee. Had van mij ook heel wat respectvoller gemogen. Maar vebieden gaat me wel wat te ver.

Het is trouwens 'shokkend' of 'shocquerend'. Misschien is dat laatste woord wel een beetje ouderwets gespeld van mij, maargoed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn broertje werd dit clipje toegestuurd. Het is van een Belgische hip hop band. Op zich niets mis mee, maar op het einde maken ze het toch een beetje te bond in een kerk
boosrood.gif
Ik vind dat ze zo iets moesten verbieden... waarschijnlijk zenden ze dit allemaal uit op tv enzo

Als je vind dat er met het 'liedje' op zich niets mis is snap ik niet waar je je druk over maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

op iemand zijn graf dansen is toch geen christelijke of religieuze uiting? Dat is toch blasfemie?

Stel dat die jongens hetzelfde scenario in een Moskee zou doen? Dan zou er toch een "jihad" boven hun hoofd hangen? Of ben ik dan zo ouderwets?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hm, als ik het goed zie kruipt daar volgens mij iemand een Tabernakel in, dus waar de geconsacreerde Hosties bewaard worden. Beetje erg NCRV-niveau dus, zeg maar.

Alhoewel ik het bij nader inzie niet zeker weet; het kan ook gewoon een gordijn zijn, zoals je vrijwel altijd in aula's van uitvaartcentra ziet. Het altaar is dan wat verwarrend en kan met die gordijnen zo doen lijken alsof er een Tabernakel op staat. Daar het een katholiek altaar lijkt (kaarsjes, hoger tafelblad, marmer, tegen de gordijnwand gezet) en het een Belgische clip is, is de gedachte dat hij een Tabernakel inkruipt echter niet heel vergezocht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Stel dat die jongens hetzelfde scenario in een Moskee zou doen? Dan zou er toch een "jihad" boven hun hoofd hangen? Of ben ik dan zo ouderwets?

En je punt is? Als je op een KKK bijeenkomst zegt dat negers OK zijn kun je ook een paar klappen voor je snoetje verwachten. Dat zegt meet over KKK mensen dan over jouw mening over negers denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hm, als ik het goed zie kruipt daar volgens mij iemand een Tabernakel in, dus waar de geconsacreerde Hosties bewaard worden. Beetje erg NCRV-niveau dus, zeg maar.

Alhoewel ik het bij nader inzie niet zeker weet; het kan ook gewoon een gordijn zijn, zoals je vrijwel altijd in aula's van uitvaartcentra ziet. Het altaar is dan wat verwarrend en kan met die gordijnen zo doen lijken alsof er een Tabernakel op staat. Daar het een katholiek altaar lijkt (kaarsjes, hoger tafelblad, marmer, tegen de gordijnwand gezet) en het een Belgische clip is, is de gedachte dat hij een Tabernakel inkruipt echter niet heel vergezocht.

Ik heb nog nooit zo'n groot/breed gordijn voor een tabernakel gezien. Nee, ik denk niet dat die vent op z'n kop op een altaar stond ...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dit vind ik net zoiets als dat je zegt:

O gisteren vloekte er een man toch! Hij schreeuwde heel hard: ........... (en dat de vloek zeggen).

Dan ben je precies hetzelfde bezig volgens mij..

ik begrijp wel wat je bedoelt.. maar aan andere kant kun je soms niet eerlijk oordelen als je eigelijk niet weet waar t over gaat..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid