Spring naar bijdragen

Wie is de Mol? (2010)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Echt niet, ik heb zelfs net alle officiële groepsfoto's op de website bekeken, ik kijk (keek) wel tv, maar hele andere dingen en andere zenders vooral.... Ik ben dan wel weer genoeg nerd dat ik met wat moeite wel 40 a 50 personages uit Springfield kan opnoemen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb ook niet alle jaren gekeken hoor, dus heel raar is het niet. We zijn bijna allemaal een keer op dat punt geweest dat we het nog nooit hadden gezien
puh2.gif

Echt niet! Ik heb tot nu toe elk jaar gekeken, en elk jaar weer zijn het 10 gillend spannende weken! party.gif Vanavond zit ik voor de buis, tentamenweek of geen tentamenweek, ala!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op een van de filmpjes waarin het over de mol gaat sluit PJH (Pieter-Jan Hagens) af met iets van: "Het is ook nog nooit een presentator geweest, dus wie weet". Misschien bedoeld ie zichzelf er niet mee, maar dat er een mannelijke presentator die meedoet de mol is yes.gif Of het is een HINT... En aangezien HIND (de zangeres) meedoet.... nahja die laatste is misschien wat vergezocht... maargoedpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

wrom denk je Hind gilrea?

Omdat Hind naar mijn mening enorm verdacht deed. Ze riep op de boot dat ze de naam 'Tim' hoorde roepen, wat echt niet waar was. Tim en Frits, die namen lijken op elkaar, maar toch vind ik het verdacht. Daarnaast draagt ze in aflevering één alleen maar rood. De zon in de Japanse vlag is rood, de sleutelhanger met haar naam was als enigste rood, de combinatie vlaggen die bij haar hoorde was met rood.. Ergens ligt het allemaal veel te veel voor de hand. hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik heb het ook eens een kans gegeven. En ik snapte er echt de ballen niet van bij het eerste spelletje... nosmile.gif Als je teveel vragen stelt (weet je zeker dat het zo moet?) ben je verdacht, maar als je iets zeker weet ook (ja, die en die was zoooooo stellig, verdacht hoor!)

Maar op zich wel grappig, misschien dat ik volgende week nog een keertje kijk.

Ohja, en ik hoop dat Frits Sissing de mol is, gewoon omdat hij Frits is en je het in eerste instantie niet achter hem zou zoeken. (Hij zou nog eerder Evita, Jozef of Mary Poppins spelen puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
[...]Omdat Hind naar mijn mening enorm verdacht deed. Ze riep op de boot dat ze de naam 'Tim' hoorde roepen, wat echt niet waar was. Tim en Frits, die namen lijken op elkaar, maar toch vind ik het verdacht. Daarnaast draagt ze in aflevering één alleen maar rood. De zon in de Japanse vlag is rood, de sleutelhanger met haar naam was als enigste rood, de combinatie vlaggen die bij haar hoorde was met rood.. Ergens ligt het allemaal veel te veel voor de hand.
hamer.gif

Eens! En Sanne is inderdaad ook verdacht. Maar dat komt ook omdat ze altijd chagrijnig en achterbaks staat te doen met een sigaret in haar hand..

Oh nee, da's een andere serie waar ze aan mee deed widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid