Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

vorig jaar na 2 weken halve nachten draaien (4 uur per nacht slapen) zakte ik toch echt bijna door mn benen van vermoeidheid.

Same here. En nu moet ik dus nog vijf dagen achter elkaar werken, HEMA en Archeonnosmile.gif Ik ben blij dat het bij het Archeon normale werktijden zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bekijk eens hoe leuk/nuttig treinuren kunnen zijn. Als je het je lukt kan je van die uren genieten.

Zoveel moois te zien. Prachtige mensen en momenten.

Veel plezier Iria!

Dat is waar, op zich heb ik niks tegen lang op de trein zitten. Als ik niet geniet van uit het raampje kijken naar het vreemde Nederlandse landschap (die platheid! die vreemde bouw-uniformiteit!) of van praten met die vreemde Nederlandse mensen (wat zijn jullie toch ongelooflijk sociaal! widegrin.gif), geniet ik wel gewoon van een paar goede boeken, lekker veel leestijd is fijn. Het is alleen jammer dat meer tijd op de trein/wachtend in stations samenhangt met minder tijd daar waar ik eigenlijk wil zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat is waar, op zich heb ik niks tegen lang op de trein zitten. Als ik niet geniet van uit het raampje kijken naar het vreemde Nederlandse landschap (die platheid! die vreemde bouw-uniformiteit!) of van praten met die vreemde Nederlandse mensen (wat zijn jullie toch ongelooflijk sociaal!
widegrin.gif
), geniet ik wel gewoon van een paar goede boeken, lekker veel leestijd is fijn. Het is alleen jammer dat meer tijd op de trein/wachtend in stations samenhangt met minder tijd daar waar ik eigenlijk wil zijn...

Platheid snap ik. Maar bouwuniformiteit? rofl.gif

Overigens vind ik die sociaalheid (is dat een woord?) niet altijd fijn. Als je bijvoorbeeld 's ochtends bij de bushalte staat en alleen maar zin hebt om te slapen, en er begint ineens een wildvreemde tegen je te kletsen nooo.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(Maar anderzijds: aaargh, ik moet nog opruimen en kuisen voor Olorin hier is! Nog zo veel werk en ik zit al zo onder de stress en heb voor niks energie! Life is pain. Boehoe. Existentiële angst. Etcetera. Wat ben ik soms toch een goth.)

Das Emo, niet Goth.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Platheid snap ik. Maar bouwuniformiteit?
rofl.gif

Ja, jullie hebben enorm veel wijken waarin alle huizen er het zelfde uitzien, vind ik best vreemd om te zien. België is qua ruimtelijke ordening behoorlijk chaotisch, bij jullie is het allemaal zo geordend en zit er zoveel eenheid in. Persoonlijk vind ik onze chaos prettiger, maar da's ook maar wat je gewend bent denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, jullie hebben enorm veel wijken waarin alle huizen er het zelfde uitzien, vind ik best vreemd om te zien. België is qua ruimtelijke ordening behoorlijk chaotisch, bij jullie is het allemaal zo geordend en zit er zoveel eenheid in. Persoonlijk vind ik onze chaos prettiger, maar da's ook maar wat je gewend bent denk ik.

Tsja, het omgevingsrecht (dat ik nu als vak volg) is ook hopeloos overgereguleerd als je het mij vraagt. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid