Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

Concreet hebben zij daar elke week een paar diensten mensen worden gedoopt, ze hebben daar avondmaal en alles is uit vrije wil. Ze moeten zelfs instrumenten huren omdat ze geen geld hebben om ze te kopen. Weet je ik wil niet vertellen wat ik doe voor hun, maar mijn vrouw en ik hebben een paar stof en blik voor hun gekocht omdat ze dat daar niet kende. Zo iets normaals voor ons is een vette zegen voor hun. Echt gaaf

Geven ze die mensen ook onderricht?

Is het avondmaal of eucharistie en wie mag daaraan mee doen?

Hoe ver gaat het onderwijs?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik wil best een tientje overmaken ofzo, maar noem dan even een gironumer o.i.d.

Quote:

Dat is echt gaaf Pius_XII. Elke euro is een vette zegen van God WOW dank U Jezus. God heeft de blijmoedige gever lief WOW. De link kan je vind op mijn website voor de bankdetails. Gods zegen ik vind dit echt gaaf

Naar mijn idee leg je daar zelf erg de nadruk op met dit soort overdreven posts

Link naar bericht
Deel via andere websites

De mensen worden daar onderricht door Prem. Hij is dit allemaal begonnen. Het is avondmaal en iedereen mag meedoen. Zoals ik al zei: het is uit vrije wil er word niet opgelet of je wel aan bepaalde regels houdt om dan maar mee te kunnen doen aan het avondmaal. Het onderwijs gaat ver genoeg. Ik bedoel jee moete het zo zien dat deze kerk staat tussen hindoetempel een houd zich al jaren staande echt gaaf. Mensen blijven komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Naar mijn idee leg je daar zelf erg de nadruk op met dit soort overdreven posts

Even los van of het goed is, of handig is, of wat dan ook; stel dat hij meent wat hij zegt, zou je hetgeen je zeggen wil nog steeds op deze manier zeggen? smile.gif

(en ik stel deze vraag dus omdat ik er echt nieuwsgierig naar ben 'kee? flower.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De mensen worden daar onderricht door Prem. Hij is dit allemaal begonnen. Het is avondmaal en iedereen mag meedoen. Zoals ik al zei: het is uit vrije wil er word niet opgelet of je wel aan bepaalde regels houdt om dan maar mee te kunnen doen aan het avondmaal. Het onderwijs gaat ver genoeg. Ik bedoel jee moete het zo zien dat deze kerk staat tussen hindoetempel een houd zich al jaren staande echt gaaf. Mensen blijven komen.

En hoe is Prem onderricht?

Wat vind jij ver genoeg?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja nu ja, ik ben 'Credible' niet.
smile.gif

O.k. smile.gif

Quote:
Dus wat mij betreft kun je onthouden dat ik evangelisering in Europa noodzakelijker vind.
knipoog_dicht.gif

Ik heb verscheidene Afrikanen ontmoet die me hierin sterken.

Gelukkig is wat individuele Crediblers en Afrikanen vinden niet maatgevend. God stuurt de een naar verre oorden en de ander zet Hij in de buurt in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Prem is onderricht door zijn vader die nu al op behoorlijke leeftijd is en nog steeds hindoetempels afgaat en de straten opgaat om te vertellen over Jezus Christus als hun Redder en Verlosser. Prems zijn getuigenis is het zo waard om te horen. Meerdere malen per jaar komen pastors ook samen in india op conferenties. Misschien is het goed dat je Prem zelf een keer ontmoet. Ver genoeg vind ik als de waarheid word gepredikt en Prem doet dat krachtig door de Geest. De waarheid kennen is voor mij ver genoeg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik kan wel een liedje schrijven. Ik kan ook zingen dus al we het dan samen inzingen en op laten nemen dan word het zeker eeen nr. 1 hit.

Waarom niet? Heb je al eens mee gedaan aan Idols? widegrin.gif


Samengevoegd:

Alle gekheid op een stokje: Ik waardeer je betrokkenheid bij dit goede doel, maar het lijkt me een goed idee eerst eens aan de organisatie te gaan werken.

link

Misschien een idee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid