Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vandaag dronk ik voor het eerst een euroshoppertje knipoog_dicht.gif Goedkoopste bier van de AH.

Moet zeggen het viel niet tegen hoor, smaakt prima. Je zal best betere biertjes hebben dan van de euroshopper, maar niettemin is het gemiddeld genomen een prima biertje, zeker niet slechter dan andere biertjes die ik weleens drink

Viel me bijzonder mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vandaag dronk ik voor het eerst een euroshoppertje
knipoog_dicht.gif
Goedkoopste bier van de AH.

Moet zeggen het viel niet tegen hoor, smaakt prima. Je zal best betere biertjes hebben dan van de euroshopper, maar niettemin is het gemiddeld genomen een prima biertje, zeker niet slechter dan andere biertjes die ik weleens drink

Viel me bijzonder mee.

ja ik vind het ook helemaal niet tegenvallen.. zeker als je kijkt naar hoe goedkoop t is..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ja ik vind het ook helemaal niet tegenvallen.. zeker als je kijkt naar hoe goedkoop t is..

19 cent maar

Mensen willen graag alles goedkoop hebben ook bier. Nadeel is dat aan goedkope zaken zoals goedkoop bier altijd het vooroordeel kleeft van:"dan zal het ook niet zoveel wezen"

Maar dit biertje van de euroshopper laat zien dat dit helemaal niet altijd het geval is. Het smaakt zeker niet slecht en als ik een cijfer mocht geven een dikke 7,5 , ruim voldoende knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Dat ik ooit nog inhoudelijk zou reageren in dit topic...

Bier vind ik helemaal niets, behalve 1 bier dat ik van de zomer voor het eerst op heb. Het is bier dat gekoeld geleverd wordt aan het restaurant of de slijterij en daardoor niet zomaar in winkels en alleen in een aantal slijterijen te vinden is...

En het is fantastisch en lekker!

(Ik hoop via een klant van mijn werk nog eens wat te regelen, een van de eigenaren engel.gif)

Voor meer informatie, kijk dan even hier

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

19 cent maar

Mensen willen graag alles goedkoop hebben ook bier. Nadeel is dat aan goedkope zaken zoals goedkoop bier altijd het vooroordeel kleeft van:"dan zal het ook niet zoveel wezen"

Maar dit biertje van de euroshopper laat zien dat dit helemaal niet altijd het geval is. Het smaakt zeker niet slecht en als ik een cijfer mocht geven een dikke 7,5 , ruim voldoende
knipoog_dicht.gif

Goedkoop biertje kan best lekker zijn, lang niet allemaal, Euroshopper is best drinkbaar inderdaad.

Jumbo heeft ook zoiets, heet dan Damburger, ook best te drinken.

Als ik dat dan weer vergelijk met het goedkope merk van c1000, die vind ik niet echt super, beetje aan de zoete kant.

Maar sowieso vind ik welk goedkoop bier dan ook, lekkerder dan Amstel, daar zit gewoon een heel raar bijsmaakje aan dat me absoluut niet aan staat, bovendien lijkt het alsof ik van Amstel sneller aangeschoten ben.

O ja, de flessen bier van Lidl, die hoef ik ook nooit meer, ook een raar smaakje en ooit ergens in mijn iets jongere jaren nog, ben ik er een keertje goed ziek van geweest, jeugdtrauma dus, net zoals ik nu nog steeds moet overgeven als ik Punica ruik, omdat ik ooit eens gemixt heb met dat spul, wat ook verkeerd ging.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Nee dat zei mijn nicht ook, maar wat dat betreft is het toch niet geschikt voor mij... puh2.gif Zij is grieks trouwens en ze zegt dat je ouzo verdunt moet drinken met water of iets anders, maar meestal verdund met ijskoud water, in de verhouding whiskey-cola zegmaarpuh2.gif Of puur en dan ijskoud, of puur met ijs. Maar niet lauw zoals wij het meestal drinken xD

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn nicht zegt dus juist dat dat helemáál niet hoortpuh2.gif Zo wilde ik het dus namelijk ook gaan proberenwidegrin.gif Je moet het dus met water verdunnen, en dan héél langzaam drinken. En een beetje in je mond houden eerst net als met whiskeysmile.gif


Samengevoegd:

(zullen we hier niet gewoon een algemeen alcoholische versnaperingentopic van maken of moet ik toch een sterke drank-topic maken?)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn nicht zegt dus juist dat dat helemáál niet hoort
puh2.gif
Zo wilde ik het dus namelijk ook gaan proberen
widegrin.gif
Je moet het dus met water verdunnen, en dan héél langzaam drinken. En een beetje in je mond houden eerst net als met whiskey
smile.gif

Nahh, dat is niks voor mij, gaat mij echt te langzaam, heb ik echt geen geduld voor.

Met Whiskey heb ik een minder leuke ervaring, drink ik dus nooit meer...

Quote:
(zullen we hier niet gewoon een algemeen alcoholische versnaperingentopic van maken of moet ik toch een sterke drank-topic maken?)

Met het risico dat er alcoholisten op af komen zoals ik...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door Kurt op woensdag 09-03-2011 20:25:55

      

Whisky drinken met ijs is een belediging voor de whisky. Whisky mixen is ook doodzonde. Dag mag alleen met goedkope troep als Johnny Walker Red Label, Glen Talloch Blended Scotch Whisky, Glen Grant Higlands Speyside, White Lion Scotch Whisky, et cetera. (Sommige van deze dranken zijn niet te zuipen zonder ijs of cola.)

Ik houd zelf overigens zowel van fruitige, zachte whisky als van stevige, rokerige, zware whisky.

In de eerste categorie kan ik Bushmills Single Malt 10 y.o. aanraden (ook de 12, 16 en 21 y.o. zijn erg lekker, maar een stukje duurder).

In de tweede categorie kan ik Lagavulin Single Malt 12 y.o. aanraden (ongeveer 50,00 tegenwoordig). Prima whisky die lekker zwaar is. Uiteraard zijn ook de 16, 21, 25 en 30 y.o. zeer de moeite waard, maar duurder.

Ik ben overigens sowieso wel van de single malts, het liefst Islay.

Amerikaanse troep (whiskey, met een 'e') is niet te zuipen (Jack Daniels, Four Roses, dat soort smerig spul).

Overigens houd ik ook wel van cognac als sterke drank. Vodka moet wel erg goed zijn wil ik het lekker vinden. Veel vodka vind ik smakeloos. Jenever is wel oké soms.

Jägermeister is soms wel lekker, maar dan wel ijs- en ijskoud inderdaad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik drink graag een borreltje op zijn tijd. Als iemand aanraders heeft vind ik dat altijd leuk om te horen. En als je wat lekker vind wat ik heb staan is het misschien ook eens waard wat anders te proberen wat ik noteer.

Notenlikeuren die ik lekker vind:

-Frangelico

-Disaronno Amaretto

-Pisa

Roomlikeuren die ik lekker vind:

-Pisa Cream

-Talea Amaretto Cream

-Baileys Irish Cream

-Kuyper Butterscotch

-Sheridan's koffielikeur

Whiskylikeuren die ik lekker vind:

-Drambuie

-Irish Mist

Kruidenlikeuren die ik lekker vind:

-Schipperbitter

-Kruidenbitter zoals Jagermeister

Whisky die ik lekker vind:

Glenfiddich 12 jaar

Glenfiddich 14 jaar Rich Oak

Longmorn 16 jaar

Whisky vind ik ook wel lekker maar heb ik nog niet zoveel van. Maar wel veel van geproefd op het Whisky-Festival vorig jaar en niet alles ligt me. Als ik wat Whisky zie die op mijn verlanglijstje staan voor een lager prijsje dan koop ik die.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid