Spring naar bijdragen

Overwinning in Jezus!!


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik was een poosje geleden hier op de site om m'n hart te luchten en was toen redelijk gedemotiveerd en zwaarmoedig.

Ik had het idee dat mijn geloof minder werd , voelde me niet meer thuis in de kerk em leek dwars door mensen heen te kijken.

Ik heb toen een aantal threads gestart om toch wat richting en leiding te zoeken en te luisteren wat \"virtuele Christenen\" over mijn situatie te zeggen hadden.

Ik haalde bemoediging uit deze conversaties en het hielp mijn verwrongen denken enigszins uit de knoop. Bedankt daarvoor, mensen!

Nu heb ik al geruime tijd nix meer van me laten horen , maar heb toch het idee dat ik jullie wil laten weten wat God heeft gedaan in die laatste weken.

Aan het eind van de thread \"wat als je geloof nou minder lijkt\" was ik op het punt gekomen waar ik weer begonnen ben te vechten voor de zegeningen op mijn leven en om verloren terrein terug te claimen in Jezus naam.

Ik las deze standpunten die ik toen ingenomen heb vandaag terug en moest even slikken.

Maar wel met een vette glimlach op mijn gezicht!!!

God heeft die standpunten gezegend en alle dingen mee doen werken ten goede.

Ben toen weer begonnen met proclameren van God's woord en ben op zijn beloftes gaan staan.

Ben weer naar mijn kerk gegaan en ben daar aangeraakt door God en kon vier dagen niet stoppen met janken.

Juist toen alles er zwart en hopeloos uit zag, begon God's Geest te reageren op mijn gebed

en begon weer te overtuigen en wel op zo'n overweldigende manier dat ik niet meer kon eten.

Het was alsof God de handrem op mijn leven zette en in mijn leven inbrak.

Ik ervaarde dat er duistere machten doorbroken werden door deze vastenperiode

en ervaarde dat die eindeloze slaap waarin ik verkeerde doorbroken werd.

En God begon weer zaken te doen met me!

Zo heeft Hij op tot mijn hart gesproken en mij gezegd te luisteren en mee te bewegen.

Mijn vrede is weer terug in mijn hart en mijn blijdschap is weer terug en ik heb geleerd

dat blijdschap geroofd wordt omdat het een wapen in de hemelse gewesten is!

Heb veel persoonlijke openbaringen gekregen en heb geleerd dat emoties dodelijk kunnen zijn.

Gevoel is het tegenovergestelde van geloof.

Ik heb me te lang laten leiden door gevoel en emoties en ben met mijn keuzes in de laatste weken vaak lijnrecht tegen mijn gevoel ingegaan

om mijn geloof in werking te stellen en God heeft bewogen en de overwinnig gegeven.

Ik heb weer vuur en verlangen, mijn tong is weer los en ik spreek God's woord tegen mezelf en anderen, heb mijn vrijmoedigheid weer terug,

vertel weer over mijn God,die mij weer uit de put heeft gehaald aan wie het maar horen wil

en wordt weer overtuigd dat God een plan heeft met mijn leven dat Hij gaat volbrengen.

God leert mij wachten en luisteren en Hij is gelukkig nog niet met mij klaar.

Ik kom later nog wel eens langs voor een update om te vertellen wat God verder allemaal gedaan heeft,

in mij en in levens van anderen door mij heen.

Hij is een goede God en laat ons NOOIT in de steek.

Nogmaals bedankt voor jullie tijd en antwoorden,

Onthoudt: Bemoedigen van anderen is de mooiste bediening die er is!

Greetz, Noddy

Maar 1 ding doe ik:

Vergetende hetgeen achter mij ligt

en mij uitstrekkende naar hetgeen voor mij ligt

jaag ik naar het doel

om de prijs der roeping God's

die van boven is

in Christus Jezus.

Fillipenzen 3:14

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid