Spring naar bijdragen

Voorkeuren uiterlijkheden


Aanbevolen berichten

Quote:

Je koos niet de beste foto's van Nikka imo. Mooie vrouw, maar gewoon mooi, niet specifiek aansprekend mooi. Sta ook vrij neutraal tegenover redheads.

Ik heb inderdaad mooiere foto's gezien van haar. Die waren ook net iets onthullender. Weet niet of die door de Credible-beugel passen.

Mij lukt het niet om neutraal tegenover redheads te staan bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 642
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja, ze toont graag de helft van haar voorkant, omdat ze niet zo zwaar begeveld is, kan dat zonder al te ordinair over te komen.

En tsja, iets als haarkleur doet me erg weinig. Als een vrouw maar lang haar heeft en het niet verft, dat is zo onnatuurlijk... ik vraag me af of er mannen zijn die geverfd haar mooi vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ja, ze toont graag de helft van haar voorkant, omdat ze niet zo zwaar begeveld is, kan dat zonder al te ordinair over te komen.

En tsja, iets als haarkleur doet me erg weinig. Als een vrouw maar lang haar heeft en het niet verft, dat is zo onnatuurlijk... ik vraag me af of er mannen zijn die geverfd haar mooi vinden.

de meeste mannen zien gewoon een bruine/blonde coupe , weten zij veel of het geverfd is ..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, dat is wel een mooie foto Rudibu maar ik vrees dat ie niet toegestaan is hier.

Quote:
"Luxuria" schreef het volgende:

de meeste mannen zien gewoon een bruine/blonde coupe , weten zij veel of het geverfd is ..

Mwoh, platinablonde negerinnen... puh2.gif

Ik ken zat vrouwen die hun klaar kleuren, het ziet er imo altijd onnatuurlijk uit. Heb ik het wel eens over in de kroeg met vrienden, een van die rare vrouwelijke gewoontes die dan besproken worden. Net als broeken, kort haar, en soortgelijke gruwels puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
"Rudibu" schreef het volgende:

Good for you! Dat zal de dames leren

Nou he! widegrin.gif

Dat was een reactie op Luxuria's "de meeste mannen zien dat toch niet", dat zou best kunnen, maar mijn beperkte ervaring is iig anders.

Zonde imo, net als te veel make-up. Less is more smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh, dat is wel een mooie foto Rudibu maar ik vrees dat ie niet toegestaan is hier.

[...]

Mwoh, platinablonde negerinnen...
puh2.gif

Ik ken zat vrouwen die hun klaar kleuren, het ziet er imo altijd onnatuurlijk uit. Heb ik het wel eens over in de kroeg met vrienden, een van die rare vrouwelijke gewoontes die dan besproken worden. Net als broeken, kort haar, en soortgelijke gruwels
puh2.gif

Broeken niet mooi?!

Vrouw in een dood normale spijkerbroek ofzoiets vind ik veeeeeeel mooier staan dan een oridinaire jurk ofzo.

Geef mij maar normale kleding. Ik hou niet zo van dat aparte.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Broeken niet mooi?!

Vrouw in een dood normale spijkerbroek ofzoiets vind ik veeeeeeel mooier staan dan een oridinaire jurk ofzo.

Geef mij maar normale kleding. Ik hou niet zo van dat aparte.

woeii gelukkig bestaan er nog mannen die niet allerlei kleding/haardracht eisen hebben.. yes.gif Ik hou zelf ook meer van gewoon relaxte kleding/stijl.. zowel bij mannen als bij vrouwen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het niet over ordinaire jurken, maar over jurken en rokjes knipoog_dicht.gif

1 op de 20 vrouwen staat een spijkerbroek, de meeste vrouwen hebben daar geen geschikte bouw voor imo. Te brede heupen, onvoldoende ronding vanaf de zijkant gezien waardoor het geheel geen mooi model vormt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb het niet over ordinaire jurken, maar over jurken en rokjes
knipoog_dicht.gif

Voor mij hetzelfde knipoog_dicht.gif

Quote:
1 op de 20 vrouwen staat een spijkerbroek, de meeste vrouwen hebben daar geen geschikte bouw voor imo. Te brede heupen, onvoldoende ronding vanaf de zijkant gezien waardoor het geheel geen mooi model vormt.

Juist dat heb je met rokjes. Als zo'n persoon wat breder is, krijg je zo'n koepeljurk effect widegrin.gif

En jurkjes kunnen echt wel mooi zijn, maar ik prefereer toch een dood normale (spijker)broek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

het ligt er een beetje aan wat je op die broek draagt he.. als je wat steviger bent (zoals me) draag je sowieso meestal shirtjes die iets over je broek hangen waardoor je wat kan verbergen..

en meeste jurkjes geven juist accent op de wat dikkere vlakken.. of t moeten van die soepjurken zijn waarin je helemaal geen vormen meer ziet..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja, als je iets over je bibs hangt zie je je broek deels niet, dan vraag ik me af waarom iets mooier is dat je gedeeltelijk verbergt?

Juist als vrouwen wat steviger zijn (wat ik overigens prefereer boven slank, al kan ik met slank ook prima leven) vind ik een rok of jurk zo veel mooier en eleganter. En vrouwelijker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vologens mij niet hoor, met een jurk/rok kun je veel meer maskeren omdat het wijder valt. Een broek zit strak en laat alles veel duidelijker zien.

Waarom denk jij dan dat het andersom is?

Een broek zit strakker en houd dus alles bij elkaar widegrin.gifengel.gif

Weet niet, kan het niet echt onderbouwen, valt me gewoon op smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Juist als vrouwen wat steviger zijn (wat ik overigens prefereer boven slank, al kan ik met slank ook prima leven)

Eensch, grassprieten doen we niet aan.. nooo.gif

Quote:
vind ik een rok of jurk zo veel mooier en eleganter. En vrouwelijker.

Niet eensch. Een rok kan wel degelijk mooi zijn. Ik vind het niet lelijk ofzo. Maar ok niet heel mooi.

Een witte,zwarte broek of spijkerbroek oid. vind ik mooier smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vologens mij niet hoor, met een jurk/rok kun je veel meer maskeren omdat het wijder valt. Een broek zit strak en laat alles veel duidelijker zien.

Waarom denk jij dan dat het andersom is?

Ligt eraan wat voor een jurk/rok het is. De ene kan inderdaad heel wat maskeren, maar de ander laat je eruit zien als een opgepofte pudding noparty.gif

En sommige vrouwen hebben nou eenmaal een figuur waar het heel moeilijk is om iets mooi af te laten kleden, of je nou een jurk of een broek aan hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat dat eerste betreft, absoluut. Zo heb je ook verschil in broeken. Maar ik vind vrijwel elke vrouw in een goed gekozen jurk mooier dan in een goed gekozen broek. Als een vrouw een wat "moeilijk" figuur heeft, staat een rok/jurk imo altijd beter mits goed gekozen.

Een broek staat imo goed als de dame in kwestie behoorlijk slank is, maar wel voldoende bilomvang heeft van de zijkant gezien. 1 op de 20, schat ik.

Wat figuurtjes betreft, vind ik eigenlijk bijna alles wel best als het maar gezond en in verhouding is. Een wat forsere dame die alles wat forser heeft vind ik geweldig, een wat slankere dame bij wie alles in verhouding is idem. Als ze maar vrouwelijk zijn qua verschijning (nee, dan doel ik niet op brede heupen en een forse boezem).

Bij mij staan de meeste broeken overigens ook niet mooi, omdat ik van de zijkant een hele ronde kont heb. En mijn bovenbenen zijn erg stevig, mijn kuiten dan weer gemiddeld. Toch maar es een kilt gaan overwegen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Toch maar es een kilt gaan overwegen
widegrin.gif

widegrin.gif

Ik had een leraar dat was een echte schot. Met gala's enzo had ie altijd doedelzak bij zich en liep ie in een kilt.

Oh, en voor de vraag of hij er wat onder had; Ik heb voor de verandering niet gekeken\gevraagd widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid