Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 328
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Het valt me op dat vrouwen onderling dat makkelijker doen dan mannen onderling (met man-vrouw vriendschappen daar iets tussenin), affectie tonen. Met mijn vrienden is het meer: we weten dat we om elkaar geven, maar zullen dat absoluut niet snel met een fysieke aanraking uiten.

ik merk dit toch echt zowel bij mannelijke als bij vrouwelijke vrienden.. maar misschien heb je gelijk, en is dat minder tussen mannen onderling..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet, ik vind verliefdheid zonder relatie wel fijn, als je er tenminste niet naar streeft een relatie te krijgen. Maar gewoon lekker puberaal vlinderig zijn zonder de intentie hebben er verder wat mee te doen, da's geweldig. Mensen hebben gewoon de neiging verliefdheid voor zichzelf te verpesten omdat ze er allerlei verwachtingen bij krijgen. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mensen hebben gewoon de neiging verliefdheid voor zichzelf te verpesten omdat ze er allerlei verwachtingen bij krijgen.
knipoog_dicht.gif

Yep, zo heb ik aardig wat verliefdheden verpest. Gelukkig heb ik de recentste golf onverrichterzake voorbij laten gaan en kan ik nou gewoon weer werken met mijn collega zonder dat de verhoudingen veranderd zijn door pogingen tot avances.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

affectie zie ik niet relatie-gebonden.. van gewone vrienden kun je ook heel veel affectie krijgen..

Dat is toch anders, mijns inziens. Ik knuffel ook wel vriendinnen als uiting van affectie, maar dat is toch anders dan heerlijk wegduiken in de armen van een vent die je erg lief vind yes.gif En ook een beetje de vanzelfsprekende kleine aanrakingen enzo die je met een partner kunt hebben, dat doe je nou eenmaal anders met vriendinnen (ik tenminste wel smile.gif ).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat is toch anders, mijns inziens. Ik knuffel ook wel vriendinnen als uiting van affectie, maar dat is toch anders dan heerlijk wegduiken in de armen van een vent die je erg lief vind
yes.gif
En ook een beetje de vanzelfsprekende kleine aanrakingen enzo die je met een partner kunt hebben, dat doe je nou eenmaal anders met vriendinnen (ik tenminste wel
smile.gif
).

Helemaal eens smile.gif Het is zooo anders om heerlijk met je vriend te knuffelen dan met een vriendin yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind affectie anders bij mannen dan bij vrouwen, moet ik eerlijk zeggen. Ik knuffel ook makkelijker mannen dan vrouwen, bij vrouwen voelt dat voor mij snel een beetje vreemd. Ok, ik geef wel eens een vriendin een knuffel, maar da's toch niet zo lang of intens als dat ik een jongen knuffel. En dan heb ik het niet noodzakelijk over mijn vriend (da's sowieso wel langer en intenser dan iedereen, logisch ook), maar ook gewoon goeie vrienden. Nuja, ik ben wel iemand die ontzettend graag knuffelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik ben een beetje misantropisch aangelegd en heb jaren het leven van een heremiet geleefd.Toch voel ook ik, ben altijd single geweest, een behoefte aan intimiteit. Maar ik zie het hebben van een relatie niet als levensdoel, in tegenstelling tot mijn huisgenote, die de irritante gewoonte heeft om getrouwde stellen 'meer' te vinden dan alleenstaanden. IK weet niet of ik kinderen wil, misschien één. Ik weet niet wat mijn roeping is en eerlijk gezegd ga ik me daar ook maar niet meer druk over maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat is toch anders, mijns inziens. Ik knuffel ook wel vriendinnen als uiting van affectie, maar dat is toch anders dan heerlijk wegduiken in de armen van een vent die je erg lief vind
yes.gif
En ook een beetje de vanzelfsprekende kleine aanrakingen enzo die je met een partner kunt hebben, dat doe je nou eenmaal anders met vriendinnen (ik tenminste wel
smile.gif
).

mee eens.. behalve dat ik wegduik in de armen van een meid die mij erg lief vindt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid