Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zoals sommige van jullie nog wel weten heb ik een tijd geleden een topic hier gehad waarin besproken werd over dingen die ik van te voren wist.

Er is gebeden voor mij, en ik ben er al een poos van af. big-smile.gif

Terugkijkend hierop zie ik dat God mij nooit verlaten heeft, ondanks dat, en nog veel en veel meer nosmile.gif

Morgen is het Goede Vrijdag, en ik dacht gewoon aan wat ik toendertijd had meegemaakt, en dat God mij daaruit gehaald heeft.

Ik wil jullie 2 gebeurtenissen vertellen waaruit Gods almacht blijkt big-smile.gif

Ik droomde op een nacht over mensen, die mij wilde helepn hiermee, en die begonnen te vloeken, te tieren, mij te vervloeken etc. Ik werd badend in het zweet wakker. Ik hoorde allemaal stemmen in m'n hoofd, en op een gegeven moment begon een stem tot satan te bidden, vragend of ik bezeten kon worden van hem.

En ik kon helemaal niks doen... nosmile.gif

Ik wilde bidden tot God, maar het werd tegengehouden. Ik begon helemaal te draaien, en heb toen geschreeuwd van God, help me!

Direct was het weg. Geen seconde, geen mili seconde duurde het, echt direct was het weg..

En een paar weken later, had weer last van allemaal dingen die ik zag, en als ik m'n ogen dicht deed, was het niet donker, maar leek het wel alsof ik een andere wereld \"betrad\". Ik zag allemaal dingen voor m'n ogen gebeuren, alsof er een film werd afgespoeld.

En het was gewoon geen verbeelding, die we allemaal wel is hebben.

En ik zag allemaal satanische en antichristelijke dingen. Dood en dood eng was het.

Het lukte nu wel om te bidden, en toen ik bad om God het weg wilde halen, ging er letterlijk een rolluik naar beneden. Van boven naar beneden werd het langzaam maar zeker zwart.

Alsof God wilde zeggen: En nu is het genoeg..

Dat was ook de laatste keer dat ik zoiets had, vanaf toen heb ik het niet meer, en ben God er heel erg dankbaar voor.. big-smile.gif

Dit was het..

Doe ermee wat je wilt, wantrouw het, heb er wat aan, of negeer het. Ik heb het verteld big-smile.gif

Tenslotte wil ik met het volgende tekst afsluiten:

Quote:

37 Maar in dit alles zijn wij meer dan overwinnaars, door Hem, Die ons liefgehad heeft.

38 Want ik ben verzekerd, dat noch dood, noch leven, noch engelen, noch overheden, noch machten, noch tegenwoordige, noch toekomende dingen,

39 Noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onzen Heere.

Fijne pasen iedereen big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid