Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Omdat jij het ook ruk vindt, is dat bosje bloemen vast en zeker om je vrouwtje eens lekker te verwennen en te plezieren i.p.v. dat het met Valentijn te maken zou hebben.
widegrin.gif

"Vrouwtje"? ...

Kreeg van haar ook een leuk bosje: Orval, rum en badolie. Dat wordt vanavond lekker 'BBB' (Boek, Bad, Bier)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb een hele lieve ecard gehad van iemand die waarvan er meer een gehad hebben denk ik, daarvoor heel veel dank^^ En eergisteren, via mijn zusje een roos gekregen van een (school)vriendin.

Verder zie ik mijn lief toch wel elke weekend en zit ik nu ook naast hem een horrorfilm te kijken (maar dat laatste vind ik toch minder prettig xD)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hierzo doen we ook niet aan valentijnsdag.

Ik was gisteren het grootste gedeelte van de dag niet eens thuis en ook dus vergeten dat het valentijnsdag was eigenlijk.

Maarree toen ik thuis kwam, lag er wel post van mijn tante. Dat is al jaren een traditie zeg maar.. En ik ben dus vergeten om een kaart te sturen bloos.gif. Morgen maar snel een kaartje kopen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

maar toch, het was jammer.

het hoeft op jouw leeftijd (sorry, ik wil niet kleinerend over komen) niet ontzettend serieus te zijn om toch wat te hebben.

het is jammer dat hij er niet mee om kon gaan.

maar anderzijds, jij zou meer aan iemand hebben die je goed kon steunen, op wie je kon leunen..

maar toch, het blijft erg *** pet.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Utrecht hebben ze blijkbaar nood aan zulke dagen...

UTRECHT - Dolfinarium Harderwijk heeft op Valentijnsdag het record zoenen verbroken. Maar liefst 3274 stelletjes gaven gehoor aan de oproep van het dierenpark om tegelijkertijd te zoenen bij de ingang van het park.

‘We hebben hiermee een officieel Nederlands record gevestigd’, aldus de woordvoerder. Het vorige officieuze record stond op 1250 zoenende stelletjes. De meeste koppels waren speciaal in het rood gekleed. ‘Iedereen is heel creatief geweest op de vroege zaterdagmorgen; van rode cowboyhoeden tot rode paraplu's droegen de mensen bij zich.’

Om het record te vestigen moest er minstens tien seconden gezoend worden. Daarmee verdienden de stellen bovendien gratis entree tot het Dolfinarium. ‘Die tien seconden waren zo gehaald; de meeste mensen bleven zoenen’, aldus de woordvoerder.

Het park denkt erover om van al dat gezoen een jaarlijkse traditie te maken.

Dus Utrechtenaren volgend jaar 14 feb gaan jullie terug gaan zoenen!

Zoenen op bevel! Kan het nog gekker?Een van 's mensens mooiste natuurlijke uiting van genegenheid wordt ook al ondermijnd!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is dat nu zo'n big deal? Je geliefde zoenen is gewoon leuk en is iets wat je vast sowieso graag doet, dat je dat dan voor zo'n actie ook even doet is toch helemaal niet zo erg.

En mijn lief is zo'n schatje! bloos.gif

We hebben elkaar eigenlijk het hele weekend niet echt gezien (zaterdag vertrok hij naar de les voor ik op was, en eer hij terug thuis was was ik al vertrokken voor een weekendje logeren bij mijn ma, en nu ik thuis ben is hij al weg naar vrienden), en toen ik binnenkwam op mijn kamer zag ik dat hij een groot hart op de grond heeft gevormd van al mijn rondslingerende spullen (mijn vloer is meestal bezaaid met kleren en boeken bloos.gif), met daarop een briefje waar 'ik hou van u' opstaat. Zo klef, en ik vind het nog heerlijk ook! bloos.gif

Ik heb dus maar met eyeliner op mijn buik 'ik ook van u' geschreven, hij is normaal wel thuis tegen een uur of elf, als we gaan slapen ziet hij dus ook nog een verrassing. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Is dat nu zo'n big deal? Je geliefde zoenen is gewoon leuk en is iets wat je vast sowieso graag doet, dat je dat dan voor zo'n actie ook even doet is toch helemaal niet zo erg.

En mijn lief is zo'n schatje!
bloos.gif

We hebben elkaar eigenlijk het hele weekend niet echt gezien (zaterdag vertrok hij naar de les voor ik op was, en eer hij terug thuis was was ik al vertrokken voor een weekendje logeren bij mijn ma, en nu ik thuis ben is hij al weg naar vrienden), en toen ik binnenkwam op mijn kamer zag ik dat hij een groot hart op de grond heeft gevormd van al mijn rondslingerende spullen (mijn vloer is meestal bezaaid met kleren en boeken
bloos.gif
), met daarop een briefje waar 'ik hou van u' opstaat. Zo klef, en ik vind het nog heerlijk ook!
bloos.gif

Ik heb dus maar met eyeliner op mijn buik 'ik ook van u' geschreven, hij is normaal wel thuis tegen een uur of elf, als we gaan slapen ziet hij dus ook nog een verrassing.
puh2.gif

haha jullie zijn raar.. maar wel schattig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid