Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht maar kon geen algemeen televisietiptopic vinden. Ik neem dus aan dat die niet bestaat. Misschien leuk om hier dus een algemeen topic van te maken waarin we elkaar op interessante/leuke dingen op televisie kunnen attenderen?

Goed dan. Ondanks het feit dat ik van mening ben dat televisie het kijkglas van de duivel is, wil ik toch even dit melden:

Dinsdag 3 februari op NL2, om 22:55

't Zal je maar gebeuren (EO)

Afl. Geloof in de schepping?

link

Leek me interessant gezien de toegenomen activiteit in het evolutietheorie/scheppingsleer-topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Opnemen?

Bij mij begint de kerk om 10:15 (5 minuten lopen) dus ik kijk vaak Maasbach. Altijd weer leuk om de zondag met een lachstuip te beginnen.

Zelfs ik kijk Maasbach, ik heb namelijk een natuurlijk affiniteit met camp. Verder: House, CSI en clones en films. Ideaal voor ziek thuis is alles van Family 7.


Samengevoegd:

Quote:

Elke dinsdag op RTL5 om 21.25: Prison Break

Spannende doch soms wat vergezochte serie. Ik vermaak me er wel mee
smile.gif

Er is één goede reden om prisonbreak te kijken:

Dominic Purcell

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Moet jij dan niet in de kerk zitten
engel.gifpuh2.gif

Inderdaad ben ik dan net op weg naar de kerk en zie ik het dus nooit. Maar het leek me een goede tip voor mensen die (dan) niet naar de kerk gaan smile.gif

Overigens ben ik positiever over De Levende Steen dan de uitzending van Maasbach.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hider in the House (zaterdagen, 19u NL3) is ook heel leuk.

Een bekende Nederlander moet zich 10 uur lang verstoppen bij een gezin in huis en de kinderen moeten hem of haar verborgen houden voor één van de ouders (de andere zit in het complot). Er moeten allerlei opdrachten gedaan worden waarbij de BNer soms héél dichtbij de onwetende ouder in de buurt komt...

Mijn oom en tante zaten afgelopen zaterdag in het programma. Dione de Graaf (van Studio Sport) zat bij hun in huis en m'n oom had echt niks door! Nou ja, niks... weet je, kijk gewoon maar op uitzendinggemist.nl knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@HW, dan zal ik tzt eens een leuk liijstje maken. yes.gif

Quote:
Soeterbeeck

Soeterbeeck is een gespreksprogramma waarin zowel maatschappelijke als persoonlijke onderwerpen worden besproken. Daarbij staan de levensbeschouwelijke en/of ethische aspecten centraal. Soeterbeeck gaat voorbij aan de waan van de dag en wil met enige afstand op een intelligente maar toegankelijke manier op actuele onderwerpen in de samenleving reflecteren.

Vanuit een katholieke invalshoek verkennen wij onder meer de spanning tussen persoonlijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid, de verhouding tussen oude en nieuwe spiritualiteit, en de mogelijke grenzen van onze vrijheid. Aan de basis van de katholieke traditie ligt een eeuwenlang beproefde wijsheid, die als gevolg van secularisatie voor velen onbekend is geworden, maar die bij ontsluiting opvallend verhelderend en inspirerend kan zijn.

Met o.a. Bodar, bisschop de Korte en die uitgetreden paljas:

klik

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk met erg veel interesse naar

Louis Theroux. (zaterdagavond VPRO)

Deze engelsman met franse naam maakt documentaires, de laatste weken steeds over aspecten van het leven in Amerika. (plastische chirurgie, gevangeniswezen, religie)

Hij is erg goed. gister ademloos zitten kijken naar Louis Theroux: Behind Bars.

ik weet niet of dit elke week is, en of het lang doorgaat, maar ik raad hem aan, Louis Theroux, die man kan goede tv maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid