Spring naar bijdragen

Getuigenis van mij


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben René en ik geloof dat God goed is, dat geloof ik niet zomaar, of zo of omdat ik een of andere gevoel ervaar. maar ik geloof het om dat ik heb gezien dat God ook werkelijk iets met mij te maken wil hebben.en ook in mijn leven concreet wil zijn. ik was een paar jaar geleden met een zendingsreis naar polen. en daar was een dronken man die een van onze leiding wilde slaan met een wijnfles. Dit zag ik van een afstandje gebeuren dat het ging gebeuren. en ik ben toen samen met een vriend gaan bidden dat die man niet onze leiding zou slaan, en precies op dat moment haalde iemand anderes de arm van die man weg. toeval? ik geloof het niet, ik geloof dat God er werkelijk was. ook heb ik wel eens geevangeliseerd op straat doormiddel van dans en mime. en het regende heel vaak. dus wij vragen aan God of Hij het wilde laten stoppen met regenen, en dat gegeurde. en dat niet een keer of zo maar een stuk of 10 keer en dan geloof ik niet dat het toeval is.

Ook moetje weten dat ik in de 2de van de middelbareschool ben gepest omdat ik chinees ben en christen. dat is niet zo relext.Ik voelde me eenzaam en rot. en ik heb toen ook veel tot God gebeden en het kicke is dat ik opeens niet meer gepest werd en dat die persters mijn vriende deels waren geworden. Echt gaaf dat God zo dicht wil ingrijpen in mijn leven. Ik heb echt relatie met Hem kunnen bouwen en dat is gaaf! en natuurlijk voel ik me nog wel eens eenzaam of of rot of vraag ik me af of ik er wel hip en zo genoeg uit zien. maar dan stel ik me de vraag geloof ik de mensen om me heen of geloof ik God waar van ik geloof dat Hij alles heeft gemaakt en ook mij en zegt dat ik tof ben, en dat ik wel mooi ben en dat ik Zijn kind ben. en dan geloof ik God. en nu mijn vraag wie geloof jij?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt met niemand wat te maken hier niet en nergens niet alleen met God door Zijn Zoon Jezus Christus dat is de enige relatie die er toe doet.En natuurlijk ben je tof.Blijf en leef dicht bij en met Hem,en ga trouw ter kerke hetij OKK, RKK,of protestants,en ga je weg die jou gewezen wordt met alle blijmoedigheid. flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is mooi om te zien hoe Gods genade kan werken door mensen heen. Hoe die ene man de agressieve dronken Pool tegenhield, er toe werd gebracht vrede te stichten; prachtig. Zo wil God vrede stichten in alle harten, of er nu gebeden wordt of niet. Het is aan ons om slechts te gehoorzamen. Een mooi wonder zoals we er dagelijks vele kunnen zien om ons heen, dankjewel dat je dit met ons deelt.

Gods zegen voor jou, rlb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eej René,

Een mooi getuigenis!

Hoop dat anderen hiervan mogen leren en ja tegenwoordig is het echt wel een ik maatschappij. Heel anders dan de wij maatschappij zoals in de Bijbel te vinden is.

Heb laatste tijde preken gehoord, waarin gezegd wordt dat wij niet zoveel op ons zelf moeten richten.

Antwoord op gebed is zeker geen toeval smile.gif

Het is zeker weten echt gaaf om God beter te mogen leren kennen, al is Zijn weg niet altijd even makkelijk. Maar hij brengt ons weer op het juiste pad als wij ff de weg niet zien.

God's zegen! knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid