Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het is niet écht belangrijk, maar omdat het onderwerp al een tijdje terugkeert in m'n gedachtes:

In de meeste sporten die door mannen en vrouwen min of meer gelijk beoefent worden, denk aan recreatief zwemmen, korfballen, gym op school, fitness, wordt er gescheiden omgekleedt en gedouchet.

Maar er zijn geen regels voor homo's en lesbiënnes om zich apart van andere mannen en andere vrouwen om te kleden en te douchen, terwijl, denk ik, daarvoor hetzelfde argument zou gelden.

Mijn stelling is dan ook deze:

Het is inconsequent dat heteromannen en vrouwen gescheiden omkleden en douchen, terwijl homomannen en lesbische vrouwen in principe wél gewoon bij hun heterosoortgenootjes douchen en omkleden.

Wat daar dan aan gedaan moet worden weet ik ook niet. Zelf heb ik geen enkel probleem (ja een: WARM!!!!) met hoe het er in een sauna aan toe gaat, daar wordt je ook geconfronteerd met elkaars naaktheid. En in het verleden ben ik ook wel eens naar een naturistenstrand geweest. Misschien gewoon daar op inzetten?

Nou, ben benieuwd. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen probleem mee

Zit nu zo'n 14 jaar op voetbal en ben niks anders gewend. Ook een aantal jaar gevoetbald met een homo in het team. Iedereen wist het en beide partijen hadden er totaal geen moeite mee.

Denk dat het wel meevalt met dat inconsequente

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Geen probleem mee

Zit nu zo'n 14 jaar op voetbal en ben niks anders gewend. Ook een aantal jaar gevoetbald met een homo in het team. Iedereen wist het en beide partijen hadden er totaal geen moeite mee.

Op zich eens hoor.

Maar ben jij dan ook voor samen douchen van mannen en vrouwen daar waar ze samen sporten/recreeeren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind dat we om deze inconsequentie op te lossen het gescheiden douchen van mannen en vrouwen moeten opheffen!

widegrin.gif

Quote:

[...]

Op zich eens hoor.

Maar ben jij dan ook voor samen douchen van mannen en vrouwen daar waar ze samen sporten/recreeeren?

Nee, is een ander geslacht.. dat vind ik wel gescheiden horen

Link naar bericht
Deel via andere websites

]

Op donderdag 27 november 2008 12:40:29 schreef de vegaloog het volgende:

Ik heb er geen behoefte aan om naakt te zijn bij andere vrouwen dan mijn eigen. Dank je de koekoek! Het genot van mijn heerlijke, opwindende, strakke, goed onderhouden en ga zo maar door, vegalogisch verantwoorde lichaam komt alléén háár toe!

widegrin.gifpuh2.gif -------------------- party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 6 jaar op voetbal gezeten en bij ons zat er een vrouw in het elftal, ( of ze daadwerkelijk goed kon voetballen, laat ik nu best even in het midden. widegrin.gif ) maar zij ging vanzelfsprekend in een ander kot douchen.

Maar ja, dan had je nog een stel pipo's ( samen met mij offcourse ) die dan 'samen' moesten douchen. Ach, niemand maakte daar een probleem van. Allemaal hetzelfde ding, dus wat maakte het ook uit om in één kot te moeten douchen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

goh, ik vind t al heel wat dat er hier vanuit gegaan wordt dát er bij korfbal gescheiden wordt gedoucht widegrin.gif

Maar ik zou er geen problemen mee hebben als één van de dames lesbisch was.. Wat mij betreft: gewoon met de andere meiden meedouchen.. 4 kleedkamers vind ik helemaal zo overdreven..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk is dit een broeierige draad.Normaal is dat je na het sporten heerlijk onfer het stortbad gaat en na afloop wat drinken in drinkhok van de vereniging.En gemengd baden of alleen met mannen of vrouwen,hen die volwassen zijn doen daar niet moeilijk over een lichaam is een lichaam en iedereen weet hoe een man of een vrouw er uit ziet,en daarbij komt bloot slaat dood; maar goed wil men niet gezamelijk baden dan gaat men alleen ook hier weer een ieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid en vrijheid blijheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid