Spring naar bijdragen

mijn getuigenis


Aanbevolen berichten

Ik moet zeggen dat ik wel meerdere getuigenissen heb.

De meest recente is deze:

Een tijdje terug heeft God mij al duidelijk geprobeerd te maken dat ik mijn leven moest veranderen.

Ik ben al enige tijd Christen baptist, maar was van God em Jesus vandaan, op het punt waar je het allemaal niks meer kan schelen, en ik zat in een zwart en heel diep gat

Zo eigenwijs als ik ben, luisterde ik niet.

(Ik ben van mening dat ik de betekenis van eigenwijs ben en dat ze het gezegde; 'een bord voor je kop hebben' voor mij was uitgevonden.)

Mijn beste vriend is paranormaal \"begaafd' en toen ik voor het eerst in mijn huis kwam wonen, was er iets.

Na enige tijd durfde ik mijn huis niet meer in, omdat ik er zo bang voor was, toen heb ik mijn vriend gevraagd om langs te komen (ik wist niet beter).

Na de tijd was het er nog wel, minder erg maar toch.

Een paar maanden terug hebben ze er voor gebeden en (Ik ben een indo) de roots die in dit soort dingen lagen te verbreken. Het hielp iets.

Toen ik daar was, werd heel duidelijk gezegd dat ik een keuze moest maken.

Ik had wel een vermoede wat; mijn vrienden hebben allemaal iets met, zoals hun het noemen spiritualiteit, paranormale dingen dus.

Nou was ik een week terug op vakantie in Ierland, met de bedoeling om de oude culturele plekken(kastelen en waar de celten vroeger zaten) te bezoeken.

Ik ben 12 dagen in Ierland geweest en mijn 10de en 11de dag daar zou ik bij vrienden van mijn ouders verblijven. De man is een dominé in een gemeente daar en zijn schoonzoon is de leider van hun kerk daar.

De eerste dag dat ik daar was, ging ik mee naar de dienst.

Waar de preek ging over Moses die met het volk voor de zee stonden. Het volk probeerde met eigen oplossingen te komen die niet werkte en uiteindelijk op God vertrouwde.

Toen we na de dienst zaten na te praten, kwam ik mensen tegen die ook diverse getuigenissen hadden.

Toen ik uiteindelijk met de domine zat te praten en hij mij vertelde dat hij in Nederland een gemeente had geleid en dat het oculte bij o.a. de indo's heel erg is. En wat vertelde, vroeg hij uit het niets; En waar heb jij je mee ingelaten?? Ik schrok hier van en vertelde hem het hele verhaal.

Uiteindelijk zei hij: dus je hebt iemand die met oculte dingen bezig is, iets ocults laten proberen te verdwijnen. Toen snapte ik pas hoe stom dat was geweest.

Hij zij ook dat God het een gruwel vind als wij, zijn kinderen ons hier mee inlaten.

Toen wij gingen bidden, had ik zoveel strijd, dat ik zweet in mijn handen had en bijna op mijn voorhoofd om hardop te bidden.

De tweede dag voelde ik me al een stuk vrij gemaakt, ik had weer insperatie om muziek te schrijven, om dat ik weer de heilige geest in mij had om in mij te werken.

Toen werd ik uitgenodigd om met hun schoonzoon en wat vrienden mee te gaan, uiteindelijk besloot ik om mee te gaan.

Toen kwamen Ismael (de schoonzoon) en ik aan de praat over vanalles, vooral wat er tussen mij en God in stond.

Toen vertelde Ismael het verhaal over de zoon die bij zijn vader terug kwam, nadat hij alles had verbrast en zijn vader die zo blij was dat hij was terug gekeerd.

In nog geen uur tijd vertelde een andere jongen mij het zelfde verhaal en zei God roept jou. Hij heeft je altijd gedragen en beschermt, ook toen er mensen waren die jou het leven wilde afnemen. En hij wil jouw als een engel in zijn koningkrijk gebruiken op jouw werk (omdat dit infogevoelig is vertel ik dit liever niet).

Juist daar waar zoveel, afgunst, onrecht en jaloezie is, wil Hij jou gebruiken.

Of ik hier moest blijven werken, hier heb ik al heel lang voor gebeden.

Later die dag, gingen we met +/-3 graden celcius BBQ-en en beide jongens hadden gezegd dat ze voor mij wilden bidden.

Dus dat vond ik uiteindleijk wel ok.

Toen het bidden begon, begon ik heel veel moeite te krijgen met het controleren van mijn emoties.

Ik was zo, dat ik doordat heel veel mensen mij diep gekwetst hadden , hele dikke muren om mij heen had gebouwd zo dat niemand mij kon kwetsen en ik had mezelf aan geleerd om heel goed toneel te spelen.

Op een moment kon ik de "schijn" niet meer op houden.

En barste ik in tranen uit, er was zoveel tussen Hem en mij komen te staan, dat t gewoon niet meer ging.

Ik wou altijd alles zelf controleren ondanks dat ik een Christen was, gaf ik Hem wel wat controle maar wou zelf ook iets houden.

Nu heb ik Hem als mijn bescherming en laat ik Hem mijn leven leiden, He is in controle with every aspect of my life.

Zijn kracht en liefde zijn zo puur en krachtig

Ik heb in een heel diep en duistere valei gezeten, maar Hij heeft mijn pad verlicht en mij altijd gedragen.

Ik ben nu druk bezig om mijn relatie met Hem te herstellen en alles in beweging te stellen dat het alleen maar dicht bij hem is.

Sommige mensen hebben een bord voor hun kop en zijn eigenwijs, die hebben een klap in hun gezicht nodig om hun wakker te schudden.

Ikzelf heb een paar mokerslagen gehad en dat was nodig

Toen ik uiteindelijk thuis kwam, was het alsof ik op een plek kwam waar ik nog nooit was geweest, zoveel ruimte ineens en zo rustig en goed.

Ik ben vandaag voor het eerst in 6 - 8 jaar weer naar de kerk geweest.

Het voelde goed en ik heb me weer aangemeld voor een kring, het is zo belangrijk dat je je omringt met mede christenen en vooral dat je niets tussen Hem en jou laat komen.

Geen iritaties, geen ruzies, je moet dat soort dingen opruimen, want als je het laat liggen gaat het rotten en uiteindelijk stinken en kun je God en Jesus niet meer recht in de ogen aan kijken.

Het is een strijd om weer stille tijd op te pakken, hard op te bidden en een hoop rommel op te ruimen. Maar één ding weet ik heel zeker. Ik wil zoals het nummer van DC Talk - in the light zijn en dicht bij Zijn liefde en genade.

Waar haat,frustratie, pijn,angst enz geen plaats hebben.

Allen blindelings vertrouwen,liefde en alles wat goed is plaats hebben

Ik dank Hem iedere dag steeds meer voor wat Hij gedaan heeft voor mij

Ik hou van Hem

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid