Spring naar bijdragen

de nationale bijbeltest 2008


Aanbevolen berichten

Ik had 6.9.

Ik vond de test over het algemeen goed te doen, alleen zaten er wel weer stomme vragen en antwoorden tussen...


Samengevoegd:

Quote:

9,3

hij was erg simpel..

Ik vond wel dat het allemaal nogal oneerbiedig was.. Ik vhad er geen prettig gevoel bij
nooo.gif

Ach, zo is het elk jaar toch. Ze proberen de Bijbel wat toegankelijker te maken door populaire taal te gebruiken. Of dat nou echt oneerbiedig te noemen is...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ach, zo is het elk jaar toch. Ze proberen de Bijbel wat toegankelijker te maken door populaire taal te gebruiken. Of dat nou echt oneerbiedig te noemen is...

mja oke, misschien niet echt oneerbiedig, maar echt te populair gemaakt..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn score zou ook hoger geweest zijn. Maar ik werd afgeleid door twee elfjes die ruzie hadden, een sprekende hond die tegen me aan liep te kletsen, Merlijn die persé wilde dat ik één of ander zwaard uit een rots zou trekken en Benedictus die mij met enthausiasme vertelde dat hij 1000 nieuwe regels verzonnen heeft maar dit keer niet enkel voor kloosterlingen maar voor de hele christenheid. Eén daarvan gaat worden dat je in matigheid en met een devoot hart mosterd op je kroket moet doen.

Oja, en Aristoteles vroeg me waar hij de nieuwe cd van Britney Spears kon bestellen.

Vandaar...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tussenstand:

Jipke --> 10

Kimberly - 18 --> 9,4

snuffie --> 9,3

Machiavelli --> 8,6

Joëlle --> 8,3

Olorin --> 8,3

SilverUnicorn --> 8,3

martijn vw --> 8,2

Think --> 7,8

JoostG --> 7,5

Mark 1987 --> 6,9

JosM --> 5,8

gemiddelde: 8,2

(gemiddelde Nederland: 6,9 doen we best goed puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid