Spring naar bijdragen

Naar welke kerk ga jij?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 445
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Om even een antwoord te geven op de topicvraag knipoog_dicht.gif

Ik ben lid bij een PKN kerk in Utrecht en ga daarna ook vaak met mijn kerel mee naar een Vrijgemaakte gemeente in Utrecht.

Och en als het zo uit komt ga ik ook naar andere kerken, meestal wel PKN trouwens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Om even een antwoord te geven op de topicvraag
knipoog_dicht.gif

Ik ben lid bij een PKN kerk in Utrecht en ga daarna ook vaak met mijn kerel mee naar een Vrijgemaakte gemeente in Utrecht.

Och en als het zo uit komt ga ik ook naar andere kerken, meestal wel PKN trouwens.

Ga jij jezelf eens heel rap voorstellen.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Enfin, jaloersmakend veel beter dan in ons parochieverband ... 7 parochies met nu nog 1½ priester en vanaf februari ½ priester (en geen pastoor meer)
nosmile.gif
Het bijltje van Mgr Eijk hakt goed (en toevallig moest onze pastoor net gekozen worden als één van de regiovicarissen). Maar dit is offtopic, ik hou weer op met blebberen
smile.gif

Alles komt goed. smile.gif Ik ben al druk bezig met bidden, en Roderick gaat dagelijks Aanbidding regelen met als intentie priesterroepingen. Hij komt vanzelf langs in jouw parochie met z'n Uitstelling van het Allerheiligste, heb ik begrepen. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit eindelijk is het niet ter zake doende welk kerk ,want er is maar een Kerk die Katholiek is en Apostolisch jammer genoeg is die ook gedeeld in OKK,RKK,Orthodox,Anglicana,Lutherana-Noord Europa,maar ken je Jezus Christus de Verrezen Heer als je Zaligmaker,dat zal leiden tot eeuwig leven .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Da's fijn, maar wanneer krijgen we dan een foto te zien van jouw Katholieke en Apostolische kerk, Sacerdos?
smile.gif

In mijn laaste bijdrage waarde Joost staan de namen ze hebben allen een eigen webstek en meerderen dus ook aan foto,s geen gebrek,met Google kan je ze allen bezoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Roderick gaat dagelijks Aanbidding regelen met als intentie priesterroepingen. Hij komt vanzelf langs in jouw parochie met z'n Uitstelling van het Allerheiligste, heb ik begrepen.
knipoog_dicht.gif

I know smile.gif Sterker nog: ik heb het zelfs al gehad met hem over een mogelijkheid tot een kort opleidinkje om als leek het Allerheiligste uit te mogen stellen als hij er zelf niet bij is. Alleen de zegen ermee geven, dat mag dan niet flower.gif

En dank voor je gebed! Zou je ook voor R. (niet Roderick) weer willen bidden, hij heeft 't nodig! Je weet wel, daar mailde ik een goeie maand geleden over.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Er wordt ook wel eens 'uitstallen' gezegd, dacht ik, maar dan krijg ik gelijk zo'n marktvisioen voor me
widegrin.gif

Het is geen uitstallen maar uitstellen van het Allerheiligste,alles met enigzins algemene ontwikkeling zou dat toch moeten weten.

Deze zaken kreeg men al bij godsdienst op de lagere school.

En het uitstellen van het Allerheiligste is te vinden in de OKK de RKK en bij delen van de Anglicana.,Dus hen die daar ter kerke gaan kunnen het Allerheiligste op deze wijze aanbidden zoniet bidden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Ik heb een hoopvol geloof in God en heb maar 1 doel en dat is trouw te zijn aan Gods woord. En zonder omhaal van woorden wil ik God zoeken in mijn leven bij alles wat ik doe. Het is makkelijk als christen om uit de eerste liefde tot God te komen. Je kan de rest van je leven discuseren over allerlei kerkelijke standpunten. Daarmee zal er nooit iemand in de hemel komen. In de hemel komen zij die Gods woord houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb een hoopvol geloof in God en heb maar 1 doel en dat is trouw te zijn aan Gods woord. En zonder omhaal van woorden wil ik God zoeken in mijn leven bij alles wat ik doe. Het is makkelijk als christen om uit de eerste liefde tot God te komen. Je kan de rest van je leven discuseren over allerlei kerkelijke standpunten. Daarmee zal er nooit iemand in de hemel komen. In de hemel komen zij die Gods woord houden.

Kortom, jij slaapt uit op zondag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid