Spring naar bijdragen

Hij heeft mij aangeraakt


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Ik zal jullie vertellen wat mij is overkomen

Ik lig al een hele tijd op bed met rug en bekken klachten. Nu heb ik 2x per week begelijding in huis op de donderdag komt er een hele lieve vrouw die ook gelovig is ( weet ik pas sinds 1 jr) Nu doen wij iedere week bidden voor van alles

Nu heeft zij een tijdje geleden ook voor mij gebeden (waar ik bij was ) en heel mijn lichaam begon te schokken en begon te zweten op dat moment vond ik het heel eng maar ik voelde dat HIJ me aanraakte en me kracht gaf om weer door te gaan...

Het was eng op dat moment maar ook zooooo fantasties... om mee te maken. Nu ben ik een aantal weken verder en merk nog steeds dat HIJ me helpt en me dagelijks aanraakt.

Ik heb ook een hele moeilijke periode achter de rug met 4x een afwijzing voor een borstverkleining (ben 200 kg afgevallen) en precies op het moment dat je het niet meer verwacht kreeg ik een brief in de bus met een GOEDKEURING. Ook dit is ZIJN werk!!!!!!!!!!!!!

Ik ben Hem zo dankbaar voor dit alles kan de hele dag wel zingen en juichen ( de opwekking staat de hele dag aan !!!)

dit is mijn verhaal

liefs karin

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het mooi dat je God gevonden hebt, alleen denk ik dat je je geloof in de toekomst te kort doet als je meent dat God Zich bezighoudt met borstverkleiningen. Iemand wiens benen afgezet zijn zou graag weer willen lopen, toch zijn hun gebeden vanuit jouw oogpunt dan nooit verhoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind het mooi dat je God gevonden hebt, alleen denk ik dat je je geloof in de toekomst te kort doet als je meent dat God Zich bezighoudt met borstverkleiningen.

Want? God kent immers ieder individu en houdt zich met elk persoonlijk bezig, dus waarom niet? Het gaat er ook meer om dat Hij het mogelijk maakt dat zij de operatie ondergaat dan de operatie zelf, alhoewel ik de chirurg van dienst absoluut een gezegende sturing van zijn handen toewens.

Quote:
Iemand wiens benen afgezet zijn zou graag weer willen lopen, toch zijn hun gebeden vanuit jouw oogpunt dan nooit verhoord.

Dat zegt zij niet, en dat is er op geen enkele manier uit af te leiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid