Spring naar bijdragen

Kees Kraayenoord in Gouda!!!


Aanbevolen berichten

Hey!

Op vrijdag 4 juli treedt Kees Kraayenoord op in Gouda in het CJV aan het omlooppad. Dit wordt echt een uniek concert!

Ik ga er echt wel heen. Er kunnen in die zaal max 150 man dus het is allemaal erg intiem, een echt huiskamer concert!

Je zal dan wel denken, 'Kees Kraayenoord, 150 man = uitverkocht'. Maar nee hoor niks is minder waar! Door afzeggingen zijn er ineens een tiental kaarten vrij gekomen en deze zijn weer in de verkoop gegaan!

Ik dacht dat moet ik toch ff melden hier! knipoog_dicht.gif

Voor meer info kan je hierzo kijken, maar zou zeggen wees dr snel bij!

Via link kan je de tickets bestellen, maar er zitten wel reserveringskosten aan. Wat je ook kan doen is mij ff een berichtje sturen/krabbelen (zie website icoontje), dan zorg ik ervoor dat de kaarten bij de entree voor je klaarliggen! Je betaalt dan geen reserveringskosten big-smile.gif

Groeten en hopelijk tot dan!

Thijs

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wie is dat? De 'gggristelijke' René Froger?

Nee, is een zanger van evangelische kom af (en heeft aan Azusa gestudeerd) die worship liedjes maakt. Ander genre muziek.

Hoewel het niet mijn type muziek is waar ik gelijk cd's van aanschaf, maar ik kan hem wel waarderen dat hij veel jongeren bereikt en aanspreekt en om zijn oecumenische houding. (Heeft een cd waar de de voormalige aartsbisschop Simonis nog een woord op had ingesproken.)

Laatst was hij nog te zien op de EO jongerendag, maar dan niet als zanger maar als pedikant.

Verder kun je hem ook nog gezien hebben omdat hij eens een liedje samen met André Rouvoet heeft gespeeld, wat af en toe wel eens op tv langs gekomen is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nee, is een zanger van evangelische kom af (en heeft aan Azusa gestudeerd) die worship liedjes maakt. Ander genre muziek.

Hoewel het niet mijn type muziek is waar ik gelijk cd's van aanschaf, maar ik kan hem wel waarderen dat hij veel jongeren bereikt en aanspreekt en om zijn oecumenische houding. (Heeft een cd waar de de voormalige aartsbisschop Simonis nog een woord op had ingesproken.)

Laatst was hij nog te zien op de EO jongerendag, maar dan niet als zanger maar als pedikant.

Verder kun je hem ook nog gezien hebben omdat hij eens een liedje samen met André Rouvoet heeft gespeeld, wat af en toe wel eens op tv langs gekomen is.

Dat van 'de Rou'? Zo'n rapliedje? Ik ken 'm alleen van horen zeggen eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid