Spring naar bijdragen

Is zij nu ook verliefd??


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hallo allemaal,

Alweer een maand of 3 heb ik een collegaatje. In het begin was het gewoon een collegiale band, langzaam maar zeker konden we het steeds beter met elkaar vinden. Maar uit professioneel oogpunt wilden wij toch de nodige afstand houden.

Dat is gelukt tot 3 dagen geleden. We liepen in de pauze buiten en van de ene op het andere moment hadden we het over relaties, kinderen en de ideale partner / de 'ware'. Gevoelsmatig voelde ik dat we veel te veel aan het flirten waren. Ook hebben we onbewust uitgesproken dat we in elkaar wel wat zien..

Het was een gesprek die ik al lang niet gevoerd heb met een vrouw.

Voordat ik dag zei hebben we elkaar nog een tweetal seconden, met een big smile, diep in de ogen gekeken.

Dat was echt een kippevel moment. Toen ik naar huis reed, was ik dan ook behoorlijk in de war.

Ze zou de dag erna weer werken, daar verheugde ik me dan ook ontzettend op.

Maar wat schetst mijn verbazing? Ze had zich ziek gemeld. Terwijl ze de dag ervoor zich kiplekker voelde.

Nu kan ze natuurlijk gewoon ziek zijn, maar ik denk dat er meer aan de hand is.

Wat denken jullie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stuur haar een beterschap kaartje. knipoog_dicht.gif

Maar het beste is denk ik om maar gewoon even af te wachten. Ze kan niet eeuwig ziek blijven. smile.gif

Het lijkt me sterk dat iemand ziek wordt om de vlinders in de buik. Dus ze zal wel echt ziek zijn.

En als ze weer beter is, ga er dan voor. Zolang jullie beiden volwassen zijn en op dit moment geen relatie hebben lijkt het me leuk om het in ieder geval te proberen. Succes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En nooit, maar dan ook nooit in het begin van een relatie de onderwerpen: kinderen en/of huwelijk meer ter sprake brengen. Dat leid idd soms tot onvoorziene ziekmeldingen.

X2 dat is idd een van de grootste fouten die je kunt maken. Meestal zijn het vrouwen die die fout maken. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

X2 dat is idd een van de grootste fouten die je kunt maken. Meestal zijn het vrouwen die die fout maken.
smile.gif

Heb één keer (toen ik nog in zonde leefde knipoog_dicht.gif) een date gehad die op de eerste afspraak over samenwonen en samen zijn schuld aflossen begon. U zult niet geloven dat MC snelheden tot 40 km/u kan halen, maar het kan toch. Het scheelde niet veel of ik had net als in strips een MC vormig gat in zijn deur achtergelaten.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Wat een vooroordeel

ik weet meerdere mannen die dat hebben gedaan en eigenlijk geen vrouwen

Het zou me idd niet te veel verbazen; vrouwen zijn wat verstandiger met het kiezen van gespreksonderwerpen gemiddeld genomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Heb één keer (toen ik nog in zonde leefde
knipoog_dicht.gif
) een date gehad die op de eerste afspraak over samenwonen en samen zijn schuld aflossen begon. U zult niet geloven dat MC snelheden tot 40 km/u kan halen, maar het kan toch. Het scheelde niet veel of ik had net als in strips een MC vormig gat in zijn deur achtergelaten.

Lol, ook nog over schulden aflossen..... Dan kun je beter gelijk afkappen en weggaan naar de dichtstbijzijnde (andere) kroeg om alsnog een leuke avond te hebben. smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Wat een vooroordeel

yes.gifyes.gifyes.gif Een die we (we als in het mannelijke deel van de mensheid) in stand moeten houden. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Lol, ook nog over schulden aflossen..... Dan kun je beter gelijk afkappen en weggaan naar de dichtstbijzijnde (andere) kroeg om alsnog een leuke avond te hebben.
smile.gif

Nou toen de goedkope lening door de kerk was, was de prille relatie ook binnen een seconde of 3 afgelopen. Schrijf op jongelingen: nooit op je eerste date vragen of de man/vrouw van je dromen je uit de hand gelopen telefoonrekening wil aflossen. BIG TURN-OFF!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En nooit, maar dan ook nooit in het begin van een relatie de onderwerpen: kinderen en/of huwelijk meer ter sprake brengen. Dat leid idd soms tot onvoorziene ziekmeldingen.

De enige echte goede openingszin om te kijken of de relatie wat gaat worden is of hij/zij kinderen wil.

Ik wil ze absoluut niet en daarmee menig potentiele huwelijkskandidaat op de vlucht gejaagd.

Inmiddels jarenlang gelukkig getrouwd en kindervrij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

De enige echte goede openingszin om te kijken of de relatie wat gaat worden is of hij/zij kinderen wil.

Ik wil ze absoluut niet en daarmee menig potentiele huwelijkskandidaat op de vlucht gejaagd.

Inmiddels jarenlang gelukkig getrouwd en kindervrij.

Tja, maar dat is omgekeerde selectie. Dat telt niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

geeft wel weer een beeld van het zwakke geslacht
knipoog_dicht.gif

Als mannen het idee hebben dat ze het sterke geslacht zijn, is het enkel omdat vrouwen dat willen. De man ziet de vrouw niet als bedreiging, maar is ondertussen wel de marionet van de vrouw. Vrouwen zijn evil. I just looooove 'em.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als mannen het idee hebben dat ze het sterke geslacht zijn, is het enkel omdat vrouwen dat willen. De man ziet de vrouw niet als bedreiging, maar is ondertussen wel de marionet van de vrouw. Vrouwen zijn evil. I just looooove 'em.

eej, als je toevallig iets van vrouwen weet, betekent dat nog niet dat je je dat de rest van de (mannelijke) bevolking mag vertellen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

eej, als je toevallig iets van vrouwen weet, betekent dat nog niet dat je je dat de rest van de (mannelijke) bevolking mag vertellen
knipoog_dicht.gif

Ik bedoel dus: vrouwen zijn zwakke, afhankelijke en fragiele wezentjes die niet zonder de man kunnen. Er is he-le-maal geen sprake van een soort verborgen wereldorde door vrouwen. Het idee....


Samengevoegd:

Quote:

dit gaat niet bepaald meer over de topicstarter..

Je hebt een punt hier: maar samenvattend: ik denk dat de TS te hard van stapel is gelopen dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hallo allemaal,

Alweer een maand of 3 heb ik een collegaatje. In het begin was het gewoon een collegiale band, langzaam maar zeker konden we het steeds beter met elkaar vinden. Maar uit professioneel oogpunt wilden wij toch de nodige afstand houden.

Dat is gelukt tot 3 dagen geleden. We liepen in de pauze buiten en van de ene op het andere moment hadden we het over relaties, kinderen en de ideale partner / de 'ware'. Gevoelsmatig voelde ik dat we veel te veel aan het flirten waren. Ook hebben we onbewust uitgesproken dat we in elkaar wel wat zien..

Het was een gesprek die ik al lang niet gevoerd heb met een vrouw.

Voordat ik dag zei hebben we elkaar nog een tweetal seconden, met een big smile, diep in de ogen gekeken.

Dat was echt een kippevel moment. Toen ik naar huis reed, was ik dan ook behoorlijk in de war.

Ze zou de dag erna weer werken, daar verheugde ik me dan ook ontzettend op.

Maar wat schetst mijn verbazing? Ze had zich ziek gemeld. Terwijl ze de dag ervoor zich kiplekker voelde.

Nu kan ze natuurlijk gewoon ziek zijn, maar ik denk dat er meer aan de hand is.

Wat denken jullie?

Er kan meer aan de hand zijn, maar het kan ook zijn dat ze die avond ontzettend misselijk werd en bv vreselijk veel heeft moeten overgeven. Nou is het wel toevallig dat het op dit moment gebeurd, maar ik zou er voorlopig maar van uit gaan dat ze gewoon ziek was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm als ik de gevoelens buiten beschouwing laat, zo bijzonder klinkt de openingspost niet, dergelijke gesprekjes heb ik al heel vaak gehad en het heeft nooit echt ergens toe geleid. Ik zou geen conclusies trekken over een ziekmelding. Ik denk niet dat ze ziek is van verliefdheid nadat je elkaar 2 seconden in de ogen kijkt.

En het is ook voor mij belangrijk om wel ff te checken of een kandidate kinderen wil, ik wil ze wel, als dat voor haar niet geldt is het meteen afgelopen. Hoe eerder je dat vraagt hoe beter, al doe ik het meestal via een omweggetje, sneaky donder dat ik ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel relaties beginnen op het werk. Niks mis mee. Een realatie met je buurman/vrouw dat is echt niks. Ik liep pas door een straat wel van de 20 huizen er 6 te koop stonden netjes 2 aan 2 te koop. Kennelijk een uit de hand gelopen buurtbbq.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Nou toen de goedkope lening door de kerk was, was de prille relatie ook binnen een seconde of 3 afgelopen. Schrijf op jongelingen: nooit op je eerste date vragen of de man/vrouw van je dromen je uit de hand gelopen telefoonrekening wil aflossen. BIG TURN-OFF!!!

sh*t ik zoek juist een man die mijn studieschuld straks wil aflossen... maar dat moet ik dus pas op de tweede date vragen? big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hmm als ik de gevoelens buiten beschouwing laat, zo bijzonder klinkt de openingspost niet, dergelijke gesprekjes heb ik al heel vaak gehad en het heeft nooit echt ergens toe geleid. Ik zou geen conclusies trekken over een ziekmelding. Ik denk niet dat ze ziek is van verliefdheid nadat je elkaar 2 seconden in de ogen kijkt.

En het is ook voor mij belangrijk om wel ff te checken of een kandidate kinderen wil, ik wil ze wel, als dat voor haar niet geldt is het meteen afgelopen. Hoe eerder je dat vraagt hoe beter, al doe ik het meestal via een omweggetje, sneaky donder dat ik ben.

mijn stelling is bewezen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid