Spring naar bijdragen

ook VO examens?  

  1. 1. ook VO examens?

    • nog even niet
      8
    • ja, dit jaar
      13
    • al gehad
      20


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Duits was INDERDAAD lang en lastig en niet leukknipoog_dicht.gif

kvond 'm érg lastig, maar na afloop vergeleken met klasgenoot en we hadden veel 't zelfde...verder houd ik vast aan het principe van NIET na kijken op internetpuh2.gif

*morgen vrij, vrijdag AK..

En aardrijkskunde examens werden anders ofzo? Sorry, kweet de bron ervan niet!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Engels viel me toch niet mee, was veel afgeleid, de teksten waren vrij saai en er zaten redelijk onduidelijke vragen tussen. Score tussen 7.1 en 9 als ze de normering iets versoepelen dan sta ik misschien toch nog een 9 op mijn eindlijst en anders een mooie 8 big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nja, ik heb er nu 3 examens op zitten (Nederlands, Natuurkunde en Biologie) en ging tot nu toe wel aardig. Nederlands ging echt vaag, want het schijnt dat veel mensen die toets erg lastig vonden, maar ik vond hem nogal makkelijk, en na nakijken thuis denk ik dat ik toch wel een 8.5 ofzo heb.

Natuurkunde ging ook wel aardig, en heb ik denk ik iets van een 6.5 voor, en biologie ergens rond de 7 hoop ik.

Nu morgen een dagje vrij, en dan scheikunde, engels en wiskunde nog. En wiskunde is het enige waar ik me zorgen om maak, en als ik daar een 6 voor heb spring ik echt een gat in de lucht smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Rik liep tot verbazing van de rest al na een uurtje naar buiten bij Engels. Vet makkelijk vond hij het. Nu maa rhopen dat ie zich niet verhapt heeft
puh2.gif
Maar ja, ik was vroeger ook met een uurtje klaar.

Welk niveau doet jouw zoon (ja toch?) examen op?

Link naar bericht
Deel via andere websites

*Elsjuh doet niks meer aan AK..er wordt tóch nooit iets gevraagd wat je geleerd hebt...áltijd van die vervelende inzichtvragen.. cry.gif

*Elsjuh háát AK en is bang. Verder iedereen succes ermeebig-smile.gif


Samengevoegd:

Doet er hier ook nog iemand examen in filosofie??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het zou kunnen!!!

Ik heb Bijbelse Wijsbegeerte gehad (filosofie in een Passie-jassie* zoals ze dat dan noemen) en vond het erg jammer dat het niet doorging na de 3e.

*passie-jassie: ik zit op de Passie, een evangelische middelbare school. Als iets in 't Passie-jassie zit betekend het dat de identiteit van de school er in zit enzo..

Link naar bericht
Deel via andere websites

examens gaan tot nu toe redelijk tot goedbig-smile.gif

alleen engels wat minder maar ja voor mijn doen is hij wel redelijk gegaanknipoog_dicht.gif

Ik dacht alleen dat ik na maandag gelijk van me nederlands examen af was maar na vandaag denk ik daar wel anders over. Economie1(havo) was zowat meer nederlands begrijpen dan het vak zelfs:S(althans dat vond ikknipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid