Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mijn vriend is vorig jaar via een advertentie in het ND aan z'n kamer gekomen, samen met 4 vrienden van em. Misschien dat je daarin nu ook iets vinden kunt? Focus je trouwens niet alleen op Ede, maar ook op de omringende plaatsen. Vanuit Bennekom is 't bijvoorbeeld nog geen 10 minuten fietsen.

Op Marktplaats staan trouwens ook kamers!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dante: Als je met een groepje van 4 zoekt is een drive-in woning in de wijk Veldhuizen een mooie mogelijkheid. Bijna mijn hele klas woont in deze wijk en het bevalt erg goed.

Als je dus met 3 vrienden gaat, moet je me maar ff mailen ofzo knipoog_dicht.gif

Als je alleen gaat, is een kamer net zo makkelijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hoi allemaal

komend schooljaar ga ik in ede studeren.

ik wil er ook op kamers.

nu alleen .... hoe pak je dat aan.

waar ga je zoeken voor woonruimte?

wie heeft er ervaring, tips of weet handige instellingen/websites?????

doeidoei xx Fjoontje

Men kan ook kartonnen kamers krijgen heel goedkoop wonen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Drive-in-woningen... hoe moet ik me dat voorstellen? Met een auto freaking hard de voorgevel eruit rijden en in de auto slapen, maar dan met een paar muren om je heen?

hihi,volgens mij bedoelen ze dan een inpandige garage (in een rijtjeshuis) en vaak is de woonkamer dan op de 1e verdieping.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid