Spring naar bijdragen

hoe maak jij vrienden?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Quote:

Ik maak heel moeilijk vrienden, ik kijk graag eerst de kat uit de boom.

Omdat je na een tijdje gaat zien hoe iedereen is. In het begin is alles een beetje schijn, nieuwe klas, nieuwe mensen, dan ben je nog een beetje bang om te laten zien hoe je echt bent, en denkt.

En aangezien ik nooit de kat uit de boom keek, had ik veel verkeerde vrienden.

Nu laat ik eerst alles even op een afstandje, en dan zie ik wel hoe ik het aanpak ^^

Nooit de kater uit de boom kijken maar altijd de kater zoniet de poes uit de boom schieten ,voor dat de brandweer komt.
noparty.gif

Groetjes,

Esz

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 90
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

vrienden maken is best moeilijk, had wel vrienden dacht ik, maar meestal is het een keer uitgaan met elkaar en dan zie je elkaar een jaar niet, maar met een echte vriend hoef je ook niet elke week met elkaar uit te gaan denk ik.

trouwens heb ook geen vrienden en mijn relatie is ook net uit en dan is het wel even slikken, dan is er opeens niemand meer.

Maar gisteren is me wel iets raars overkomen, ik ging naar een festivaletje in dedemsvaart, in me eentje, even gekeken of ik iemand kende, kwam ik een meisje tegen die ik nagenoeg niet ken, maar ze zat bij een groepje jongens, dus ben ik daar maar bij gaan zitten, ben toen in gesprek geraakt met een jongen die ik totaal niet kende en heb toen tot s'avonds tot het einde met die gast staan praten en van de muziek genoten, dit had ik nog nooit meegemaakt.

meestal leer je mensen kennen als je bij ze in de klas zit ofzo en dan vragen ze of je een keer mee uit ga ofzo,

moet vaker ergens alleen heen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

vrienden maken is best moeilijk, had wel vrienden dacht ik, maar meestal is het een keer uitgaan met elkaar en dan zie je elkaar een jaar niet, maar met een echte vriend hoef je ook niet elke week met elkaar uit te gaan denk ik.

trouwens heb ook geen vrienden en mijn relatie is ook net uit en dan is het wel even slikken, dan is er opeens niemand meer.

Maar gisteren is me wel iets raars overkomen, ik ging naar een festivaletje in dedemsvaart, in me eentje,

even gekeken of ik iemand kende, kwam ik een meisje tegen die ik nagenoeg niet ken, maar ze zat bij een groepje jongens, dus ben ik daar maar bij gaan zitten, ben toen in gesprek geraakt met een jongen die ik totaal niet kende en heb toen tot s'avonds tot het einde met die gast staan praten en van de muziek genoten, dit had ik nog nooit meegemaakt.

meestal leer je mensen kennen als je bij ze in de klas zit ofzo en dan vragen ze of je een keer mee uit ga ofzo,

moet vaker ergens alleen heen
puh2.gif

Leuk was je ook in Dedemsvaart bij met metal festival?:o hmm ik ook 5 minuutjes!

Maar ik maak altijd best makkelijk vrienden ik heb mn mondje wel op de goede plek zitten maar het is eigenlijk meestal dat er mensen naar mij komen... Maar er is een verschil tussen echte vrienden en mensen die je hebt leren kennen en wel mee omgaat echte vrienden heb je niet zo even en daar moet je ook moeite voor doen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik trek altijd mensen aan. Ik ben een rustige jongen en blijkbaar vind een druk persoon dat wel handig/leuk/gezellig. Iemand die z,n mond kan houden voor een paar minuten als iemand wat zegt. Nee, ik doe mezelf daarmee niet tekort. Mijn vrienden kunnen ook wel stil zijn omdat ze weten dat als ik wat zeg, dit het luisteren wel waard is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik trek altijd mensen aan. Ik ben een rustige jongen en blijkbaar vind een druk persoon dat wel handig/leuk/gezellig. Iemand die z,n mond kan houden voor een paar minuten als iemand wat zegt. Nee, ik doe mezelf daarmee niet tekort. Mijn vrienden kunnen ook wel stil zijn omdat ze weten dat als ik wat zeg, dit het luisteren wel waard is.

Die mensen moeten er ook zijn!big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Mensen zeggen eerder dat ze een vriend van mij zijn dan andersom, terwijl sociale interactie toch niet mijn sterkste kant is. Vreemde wereld...

Anyway op mijn oude werk heb ik veel vrienden en contacten opgedaan, waar ik die eerst niet of nauwelijks had. Ook als je allebei niet meer daar werkt houd je contact en dat is leuk....daarbij helpt het ook dat ik in een woongroep woon, dan ontstaat er ook een band..toen ik vrienden zocht vond ik ze niet en toen ik ze niet meer zocht overkwamen ze me...zo is het met relaties ook denk ik, ik ben celibatair tot nader orde zeg ik altijd...ik geloof niet in de ware maar zie wel wat op mijn weg komt....ik vind het wel best zo eigenlijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mensen zeggen eerder dat ze een vriend van mij zijn dan andersom, terwijl sociale interactie toch niet mijn sterkste kant is. Vreemde wereld...

Anyway op mijn oude werk heb ik veel vrienden en contacten opgedaan, waar ik die eerst niet of nauwelijks had. Ook als je allebei niet meer daar werkt houd je contact en dat is leuk....daarbij helpt het ook dat ik in een woongroep woon, dan ontstaat er ook een band..toen ik vrienden zocht vond ik ze niet en toen ik ze niet meer zocht overkwamen ze me...zo is het met relaties ook denk ik, ik ben celibatair tot nader orde zeg ik altijd...ik geloof niet in de ware maar zie wel wat op mijn weg komt....ik vind het wel best zo eigenlijk...

Als mensen gaan zeggen dat ze een vriend van je zijn moet je zeer op gaan passen.Bij echte vriendschap wordt de proclamatie niet uit gesproken maar die is organisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

[...]

Als mensen gaan zeggen dat ze een vriend van je zijn moet je zeer op gaan passen.Bij echte vriendschap wordt de proclamatie niet uit gesproken maar die is organisch.

Dat waag ik te betwijfelen, want sommige mensen hebben juist behoefte ( op wat voor manier dan ook ) om dat juist uit te spreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Als mensen gaan zeggen dat ze een vriend van je zijn moet je zeer op gaan passen.Bij echte vriendschap wordt de proclamatie niet uit gesproken maar die is organisch.

Quote:

Dat waag ik te betwijfelen, want sommige mensen hebben juist behoefte ( op wat voor manier dan ook ) om dat juist uit te spreken.

Ik spreek juist vaak uit wat mensen voor me betekenen, en vind dat dat veel meer mag gebeuren. Dat doet een mens erg goed vaak, en het is fijn om te weten wat je aan elkaar hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

[...]

Ik spreek juist vaak uit wat mensen voor me betekenen, en vind dat dat veel meer mag gebeuren. Dat doet een mens erg goed vaak, en het is fijn om te weten wat je aan elkaar hebt.

Je weet natuurlijk ook dat veel mensen het 'intern' willen houden. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid