Spring naar bijdragen

welke sport doe je?


Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden (april/mei) doe ik redelijk fanatiek aan mountainbiken. Nu heb je in Nederland niet zo heel veel mountains dus eigenlijk is het gewoon fietsen, natuurlijk.

Maar hier in de buurt (Twente) heb je een aantal routes die toch echt wel leuk zijn met een MTB (de Sallandse Heuvelrug is erg mooi).

En als ik geen MTB route fiets dan ga ik voor de kilometers. In Enschede is een route om de stad heen van 55 km (met een paar MTB-stukjes) en anders fiets ik een beetje de streek door (een tijdje geleden ben ik naar m'n lief gereden die zo'n 60 km van me vandaan woont).

En over lief gesproken: een gezamenlijke hobby van ons is wandelen, dus dat doen we ook geregeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Sinds een paar maanden (april/mei) doe ik redelijk fanatiek aan mountainbiken. Nu heb je in Nederland niet zo heel veel mountains dus eigenlijk is het gewoon fietsen, natuurlijk.

Maar hier in de buurt (Twente) heb je een aantal routes die toch echt wel leuk zijn met een MTB (de Sallandse Heuvelrug is erg mooi).

En als ik geen MTB route fiets dan ga ik voor de kilometers. In Enschede is een route om de stad heen van 55 km (met een paar MTB-stukjes) en anders fiets ik een beetje de streek door (een tijdje geleden ben ik naar m'n lief gereden die zo'n 60 km van me vandaan woont).

En over lief gesproken: een gezamenlijke hobby van ons is wandelen, dus dat doen we ook geregeld.

leuk! Ik heb een racefiets, en ben wel eens 140 kilometer naar het noorden gefietst op een zondag, ook over de Holterberg en de Sallandse heuvelrug smile.gif Supermooi daar! ik weet nog dat ik bij één heuvel stiekem afgestapt ben widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:

Jaa ik ken het alleen kan je het beter niet doen voor de ramen met gordijnen open.... ik was heerlijk mijn heupen aan het losmaken tot ik erachter kwam dat de buurjongens het erg sexy en charmant vonden hoe ik voor die tv stond
puh2.gif

En daarom doe ik het dan gewoon bij de sportschool. Dan sta je met een stuk of 20 mensen al die bewegingen te maken en kijkt niemand echt raar...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Quote:

Ik doe nu sinds een week ongeveer Zumba.

En dat is een soort van fitness/dansen op latijns amerikaanse dansen, zoals salsa e.d.

Erg leuk om te doen moet ik zeggen!

Ja idd! Ik zit nu sinds een paar weken op zumba met een paar vriendinnen, echt gezellig en leuk! Even lekker de stress weg fitness/dansen. party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Quote:

Ach, niet zeuren, laat de niet-sportievelingen onder ons zich toch ook eens even sportief voelen.
widegrin.gif

Ik heb net stevig zitten schoonmaken, dat vond ik ook al heel sportief van mij.
yes.gif

Scouting is geen sport. Sjoelen, Mens, erger je niet, en bridge zijn dat ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid