Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ok ik zal even kort neerzetten waar de film overgaat ok:

Misdaad vind je overal, en de echte zware criminele weten soms voor lange tijd de arm der wet te ontlopen. Conner en Murphy McManus vinden dat daar iets aan gedaan moet worden. Ze besluiten om het recht in eigen hand te nemen.

Samen met hun vriend Rocco, beginnen ze systematisch de grootste criminelen af te slachten. FBI agent Paul Smecker komt de mannen op het spoor en moet ze inrekenen. Maar hij heeft ergens ook wel waardering voor wat ze doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De scene dat ze Rocco voor de gek houden in die hotelkamer waar ze net al die Russen hebben neergeschoten is toch ook super?

En dan de scene met de kat van Rocco, w00000t...

"Is it still alive?" hahahaha

yes.gifwidegrin.gif

Vind het een goede film, maar niet heel super sterk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik vond de boondock saints echt een goede film, maar dat komt omdat er een paar goede opbouwen inzitten die niet standaard voor een film worden gebruikt puh2.gif ( ik ga jullie niet vervelen met een analyse )

maar ik moet toegeven dat ik FIGHT CLUB een betere film vind omdat die film niet alleen over het recht in eigen handen onder handen neemt maar ook anarchy en laat zien waarom mensen voor een anarchy zouden willen kiezen en dat er echt voordelen aan zouden kunnen zitten.

Fight club is echt een mooie aanvulling als je over dit soort onderwerpen na een film zou willen discussieren smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

het zijn beide films, waar je een discussie over kan voeren over het principe ( mag je alles in je eigen hand nemen omdat jezelf het beter weet dan de mensheid ) ( alleen fight club gaat hier verder in dan boondock saints omdat de saints alleen criminelen opruimen en fight club gewoon de hele wereld generalizeerd )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat zou inderdaad kunnen, maar dit is een topic alleen over de boondock saints. Of open een algemeen film topic, of blijf ontopic omn te voorkomen dat topics onduidelijk worden smile.gif Boondock saints gaan over mensen die voor eigen rechter spelen naar eigen wetten, fight club over een man met zware waanbeelden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid