Spring naar bijdragen

Sexy lingerie: voor of tegen?


Aanbevolen berichten

Jaaa, dat ben ik met je eens ja. Met alleen lust kunnen veel mensen seks hebben. Mannen schijnen er zelfs beter in te zijn dan vrouwen. Maar het gedeelte: 'Met alleen liefde kan je geen seks hebben' begreep ik dus ook goed? Want dan begrijp ik stiekem weer niet zo goed wat je bedoeld bloos.gif

(en inderdaad druk bezig met huiswerk. Als ik al die officiële begrippen nou maar zou vinden, dan was ik al een stuk verder muur.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voor zo ver ik het begrepen heb werd daarmee bedoeld dat je seks niet alléén hebt omdat je zoveel van elkaar houdt, als je vrijt zit daar ook een stuk opwinding in, je vindt het sexy en lekker enzovoort. Liefde gaat dus bij het vrijen altijd gepaard met een stuk lust, terwijl lust niet altijd gepaard hoeft te gaan met liefde, ook al is dat laatste in de ogen van christenen waarschijnlijk geen gepaste seksualiteitsbeleving.

Begrijp ik het zo goed, of zit ik ernaast met mijn interpretatie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jaaa, dat ben ik met je eens ja. Met alleen lust kunnen veel mensen seks hebben. Mannen schijnen er zelfs beter in te zijn dan vrouwen. Maar het gedeelte: 'Met alleen liefde kan je geen seks hebben' begreep ik dus ook goed? Want dan begrijp ik stiekem weer niet zo goed wat je bedoeld
bloos.gif

(en inderdaad druk bezig met huiswerk. Als ik al die officiële begrippen nou maar zou vinden, dan was ik al een stuk verder
muur.gif
)

daar bedoelde ik mee dat je geen sex hebt met je ouders ofzo... (om het heel kru te zeggen)

Je kan nog zo veel liefde voor iemand voelen maar er moet ook een stukje lust bij zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

(beetje laat)

Ik vind dat er niets mis is met sexy lingerie. Om de een of andere manier voel ik me wat vrouwelijker als ik wat moois aan heb met kant of whatever. Maar het is niet zo dat ik ermee te koop ga lopen.

Oh kijk mijn string, oh kijk mijn korset/bh. Enzo.

Ik vind het prima als je het voor jezelf (en je man) houdt. En geen hordes jongens/mannen gaat lopen opg**len.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En als je je vriend of echtgenoot aangenaam kunt verrassen met mooie lingerie is dat extra mooi meegenomen, ook al zijn mannen in de regel niet half zo geboeid door die lapjes textiel als door wat er onder zit.
widegrin.gif

Amen widegrin.gif

Ik vind het ordinair als bij meiden hun string in de nek zit, maar verder moeten ze het toch zeker zelf weten? Bij anderen dan mijn vrouw (niet dat ik die nu al heb) hoef ik dat ook zeker niet te zien. Tuurlijk, mijn oude mens wil dat wel, maar die moet dan maar lekker dood blijven, ik wil mijn "liefhebbende ogen" bewaren voor mijn vrouw.

En dan ziet het er inderdaad leuker uit als die "sexy" ondergoed aan heeft als wanneer ze een ongetwijfeld lekker zittende oma-onderbroek aan heeft.

Maar tegelijkertijd geldt ook wat al vaker is gezegd: uiteindelijk zou ik mijn vrouw waarschijnlijk toch nog wel de mooiste vinden in een tuinbroek/vuilniszak/jutenzak. Dat betekent alleen niet dat ik hoop dat ze dat gaat dragen, want toegegeven, een vrouw ziet er mooier uit in mooie kleren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Zolang ik die strings en wat dan ook niet boven de kleding uit zie steken en al dat soort dingen, moet iedereen gewoon maar lekker weten wat hij/zij zelf wil doen naar degene toe waar hij/zij van houdt.
smile.gif

worshippy.gif De meiden die zonodig een string moeten aantrekken, die mensen dan ook nog eens moeten zien, begrijp ik niet helemaal. Ik vraag me dan echt af waarom die meiden dat dan moeten doen. En achteraf hoor je diezelfde meiden dan klagen dan mannen te veel kijken naar hun. Dat mannen kijken naar stringen die goed zichtbaar zijn is eigenlijk alleen maar logisch. Zo lelijk zijn die dingen niet, of vergis ik me. verbaasd.gif

Een meisje/jonge dame/mevrouw moet zich er zelf van bewust zijn van wat ze draagt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

*kuch*

ik zie anders ook vaak zat mannen met een onderbroek die boven hun broek uitsteekt. Fijn voor je dat je een Bjorn Borg/Calvin Klein/Levis of whatever onderbroek aanhebt, maar ik hoef het niet te zien hoor
nosmile.gif

haha daar heb je gelijk in, toch vind ik wel tof dat er de laatste jaren steeds meer mooi mannen ondergoed komt.

sexy ondergoed? ik weet het niet, ik bind sexy al gauw aan lust en of dat de bedoeling is??? ook binnen een huwelijk....

Mooi ondergoed vind ik wel belangrijk, niet als verleiding maar als een stuk uiterlijk.

bovendien is het wel waar dat je je man extra kan verassen als je een keer echt heel mooi ondergoed hebt (maar ja dat is dan ook gelijk niet meer te betalen boosrood.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

*kuch*

ik zie anders ook vaak zat mannen met een onderbroek die boven hun broek uitsteekt. Fijn voor je dat je een Bjorn Borg/Calvin Klein/Levis of whatever onderbroek aanhebt, maar ik hoef het niet te zien hoor
nosmile.gif

Maar dat is niet om te verleiden, tenzij jij die boxers hartstikke mooi vindt natuurlijk, dan is het voor jou wel sexy...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja, ik vind bij lingerie een paar dingen belangrijk: leuk, comfi en manlief moet het ook leuk vinden. Maar ja, ik heb dus ook gewoon lekker met poppetjes er op enzo, dat maakt echt helemaal niets uit voor de sexiness! Mannen kijken toch wel. En als je het over modellen gaat hebben... Hijs ze in een oma tent en die zien er nog buitenaards knap uit. Dat bestaat niet. Dus, moet toch een keer wennen aan minder griezelig glad en bruin e.d. Dus dan maar meteen. Maar ik moet zeggen, ik draag altijd strings (niet boven de broek uiteraard), want een onderbroek rand er doorheen... nee dat vind ik echt erg. Bh's maken verder niet uit, die ziet niemand en mannen kijken daar helemaal niet naar. Die zien dan opeens wat anders knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik droeg eerst altijd strings, maar ik heb besloten dat ik boxershort toch een stuk prettiger vind zitten. In de zomer met broeken vind ik t wat anders, maar in de winter, heerlijk om zo'n ding aan te hebben widegrin.gif Boeit me eigenlijk niet of t sexy is of niet, ziet toch niemand puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik draag of boxers of strings.Onderbroeken vind ik niet fijn. Ik rijd paard en dan een onderbroek, nou probeer maar, maar dat schuurt vind ik enorm. Boxers zitten fijn, als ik een heupbroek heb, kan ik geen string aan, ik wil dat echt niet, dan loop je zo te koop, dus doe ik een boxer aan, voor het geval dat er iets bovenuit gaat steken, al voorkom ik dat te graag. BH's moeten altijd lekker zitten niet schuren en mooi zijn. Ik houd het liefst van het meer 'schattige' ondergoed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boven je broek uitstekend ondergoed is niet altijd te voorkomen. Maar goed, ik probeer het altijd wel, dus laten we hopen dat dat dan gewaardeerd wordt.

Ik koop altijd hempjes bij de H&M, die zijn vaak wat langer en blijven vaak wel in je broek zitten. Met mijn werk is dat ook wel noodzakelijk. Ik heb er geen behoefte aan dat collega's en al helemaal niet bewoners (met oog op een triggerend effect) mijn ondergoed zien als ik met iemand op de grond aan het worstelen ben ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid