Spring naar bijdragen

Re: FAQ Getuigenissen


Aanbevolen berichten

Getuigenissen

In dit subforum kun je je geloofsgetuigenis plaatsen. Je mag altijd een nieuw topic openen om je eigen verhaal in te vertellen. Wil je wel een getuigenis plaatsen maar vind je het niet nodig om een heel topic daaraan te besteden, dan kun je terecht in het algemene getuigenissentopic.

• Ik heb grote twijfels bij een getuigenis. Mag ik dat posten?

Ja, maar niet overal. Het is nadrukkelijk niet toegestaan om in een topic over een persoonlijk getuigenis een discussie te starten over de betrouwbaarheid van het verhaal of de persoon. Voor discussie over het fenomeen getuigenissen kun je hier terecht en voor het meer kritische geluid is er dit topic.

• Hoe kan ik de crewleden van Getuigenissen bereiken?

Het subforum Getuigenissen is onderdeel van de categorie Jouw Leven. Voor vragen of opmerkingen over Getuigenissen kan daarom contact opgenomen worden met de crewleden van Jouw Leven. Je kunt ze bereiken via: forum@credible.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid