Lobke 466 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 993 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 5 uur geleden zei Dwarrel: wat context voor je we hebben regelmatig egeltjes in de tuin en regelmatig "red" ik ze even van de hond, ik weet de signalen wel van hele bange egels en deze was dat niet ongelukkig geschrokken egeltje zal ook niet direct na het veilig neerzetten weglopen, die blijft eerst nog een tijdje voor dood veilig opgerold liggen Nu graag een foto van je vriendelijke boa Dat fotootje van die egel, betreft een egel in defensieve stance. Niks open en nieuwsgierig aan. Het duurt 3 seconden voordat een egeltje zich oprolt en evenzo snel ontrolt deze zich om te vluchten. En dat doen ze heel rap. 1 uur geleden zei Naeva: Dit is een fototopic. Jouw opmerking lokt uit tot discussie en dat is hier niet passend. Back on topic. Oftewel: foto's! Onheus begeleidend commentaar bij een foto lokt discussie uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 466 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Het lukt me nog steeds niet om een foto te plaatsen,ook niet met kopiëren en andere media toevoegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 993 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 9 minuten geleden zei Lobke: Het lukt me nog steeds niet om een foto te plaatsen,ook niet met kopiëren en andere media toevoegen. Toch zie ik hier een plaatje verschijnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 466 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Ja, die stond hier al in de map, als bestaande bijlage.. Dus ooit kon ik het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 993 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Zojuist zei Lobke: Ja, die stond hier al in de map, als bestaande bijlage.. Dus ooit kon ik het. Ouderdom komt met gebreken Lobke. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 466 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 7 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ouderdom komt met gebreken Lobke. Zo is het. Heb jij geen last van, je gaat er steeds jonger uitzien. Heb je een face-lift ondergaan? Of ben je; het LICHT in de duisternis. Sorry is het fototopic. Lobke doorzoekt de FAQ. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 993 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 4 minuten geleden zei Lobke: Zo is het. Heb jij geen last van, je gaat er steeds jonger uitzien. Heb je een face-lift ondergaan? Of ben je; het LICHT in de duisternis. Sorry is het fototopic. Ah, maakt niet uit hoor. Het gaat immers om mijn avatar fotootje. Zo zie ik er uit zonder baard en bril. Bril zet ik snachts af tijdens het slapen, vandaar het turende. Turende naar een DIKKE VIS JONGUH! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Wij zijn in Bulgarije geweest Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 466 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 @Naeva, Is het een mooi land om met vakantie te gaan? Ik heb jouw foto gekopieerd en die kon ik wel plaatsen, maar niet meer verwijderen. Misschien dat jij dat als mod kunt doen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 28 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2018 Op 24-2-2018 om 13:05 zei Lobke: @Naeva, Is het een mooi land om met vakantie te gaan? Ik heb jouw foto gekopieerd en die kon ik wel plaatsen, maar niet meer verwijderen. Misschien dat jij dat als mod kunt doen? Ja, ik vond het een mooi land, buiten de steden om. In de steden zie je veel afgebladderde flatgebouwen en troep langs de kant van de weg. De natuur vond ik erg mooi: weids en met bergen op de achtergrond. Wij hebben het nu besneeuwd gezien maar ik denk dat het in de lente ook prachtig is. We zijn ook in een dorpsmuseum geweest. Dan zie je wat meer van de cultuur “binnen”. Waar het straatbeeld wat grauw en somber is, zijn de kunst, het handwerk en de verhalen heel kleurrijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2018 - Oldtimer rocking - Naeva reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 153 Geplaatst 22 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2018 mooi Dwarrel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 703 Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 (bewerkt) Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag. 26 april 2019 bewerkt door Bastiaan73 Fundamenteel en Sjofar reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 703 Geplaatst 13 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2020 Ondertussen in Den Haag: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 815 Geplaatst 13 april 2020 Rapport Share Geplaatst 13 april 2020 Holy Moly, dat was labour!!!! Ik dacht photoshop te kennen, maar elements 2020 is helemaal veranderd. Voor wie het weten wilt, een animated gif moet je dus saven "for the web". Anders kunt ge nog lang knoeien met uw layers. Normaliter lees ik daar een boek voor dummies voor, maar die is niet in mijn abonnement inbegrepen... Dan liever een dagje klooien en tientjes besparen. Ik moest die techniek kennen voor manen die planeten passeren, soon. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 46 Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Leuk weetje @Bastiaan73 Regenbogen zijn begonnen als teken voor het convenant met Noah. Genesis 9:13 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 703 Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 1 uur geleden zei leren_schoen: Leuk weetje @Bastiaan73 Regenbogen zijn begonnen als teken voor het convenant met Noah. Genesis 9:13 Ik ken het verhaal Nikie maar bedankt ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 815 Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Beter houden we hier fotowedstrijden... Om ter beste een foto van X. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 270 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Op eerste Pinksterdag op Terschelling Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 130 Geplaatst 6 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2020 Maken ze geen onderscheid tussen Jehova en Jehova's getuigen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 130 Geplaatst 6 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2020 (bewerkt) ??? Wat een rare combinatie, he... 6 augustus 2020 bewerkt door Modestus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 815 Geplaatst 6 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2020 4 minuten geleden zei Modestus: ??? Wat een rare combinatie, he... Ze hangt ondersteboven. Is teken dat je er tegen verzet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 703 Geplaatst 6 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2020 Verzetten ze zich tegen de regenboog? Dat zal God vast niet leuk vinden! Zijn regenboog! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten