Spring naar bijdragen

Fototopic [Algemeen]


Aanbevolen berichten

Dit jongetje is de... zoon van de zoon van de zus van mijn tante! Weet niet wat hij dan voor mij is, maar dit is de relatie.

dscn0722iq.th.jpg

Ze kwamen onaangekondigd, dumpten het kind en gingen zelf naar Oekraïne, dus als ik niet op vakantie was gekomen, zat mijn arme oude oma de hele dag opgezadeld met dat hyperactieve kind (hier is hij niet hyper, als hij niet slaapt wel). Erg sociaal.

Wat een schatje.

Als hij wakker is is het niet echt een schatje, heel druk en brutaal. Als je op de bank zit, klimt hij op je schouders en komt ie er echt niet vanaf. In Amerika zou hij allang aan de Ritaline zijn. Maar het is wel op een kinderlijke manier, dus wel schattig uiteindelijk.

Weet je wat zo genant is, we reden een keer naar het strand, met zijn 5'en in de auto of zo, hij zat naast me en viel me steeds lastig met vragen, dus ik flapte uit: hou je kop. Iedereen was even stil en toen zei iemand: dat was grof, en iemand anders: heel grof.

Het probleem is, 99,99% van de tijd dat ik Russisch spreek is met mijn moeder, en wij hebben 99,99% van de tijd ruzie. Dus ik ben er na jaren echt aan gewend aan geraakt om kopdicht te zeggen dus toen flapte ik het uit.

Oef... echt genant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten a

@Dwarrel; Bijzonder. Vooral dat graf met dat verweerde Beertje, dat raakt.

Posted Images

Dit jongetje is de... zoon van de zoon van de zus van mijn tante! Weet niet wat hij dan voor mij is, maar dit is de relatie.

dscn0722iq.th.jpg

Ze kwamen onaangekondigd, dumpten het kind en gingen zelf naar Oekraïne, dus als ik niet op vakantie was gekomen, zat mijn arme oude oma de hele dag opgezadeld met dat hyperactieve kind (hier is hij niet hyper, als hij niet slaapt wel). Erg sociaal.

Wat een schatje.

Als hij wakker is is het niet echt een schatje, heel druk en brutaal. Als je op de bank zit, klimt hij op je schouders en komt ie er echt niet vanaf. In Amerika zou hij allang aan de Ritaline zijn. Maar het is wel op een kinderlijke manier, dus wel schattig uiteindelijk.

Ik vind kinderen altijd geweldig, of ze nu huilen, schreeuwen, krijsen, of lachen, aardig doen enz. . Ik geloof erin om kinderen te laten merken dat je altijd onvoorwaardelijk van ze houdt. Ik denk dat ze dat ook zullen merken en er positief op zullen reageren. Het is daarnaast wel belangrijk om duidelijke grenzen te stellen en daar niet vanaf te wijken. Ze zullen je wel uittesten. Als kinderen geen duidelijke grenzen kennen, zullen ze onzeker worden en negatief gedrag vertonen. Negatief gedrag beantwoord ik ook met positief gedrag. Als kinderen bijvoorbeeld huilen, ga ik naar ze lachen. Ik denk dat het ook altijd goed is om het kind en het gedrag te scheiden. Ik geloof niet dat het goed is om te zeggen: 'Jij bent fout/slecht'. Ik geloof dat het goed is om iets te zeggen als 'Jou vind ik goed, maar gedrag X vind ik slecht'. Als volwassenen tegen kinderen zeggen dat ze zelf slecht zijn en niet het gedrag, gaan ze zich ook slecht voelen. Dan krijgen ze een negatief zelfbeeld en zal dat in hun latere leeftijd leiden tot problemen. Hehe, ik wil een Dr. Phil-praatprogramma krijgen ;)

Edit: hij doet me trouwens denken aan mijn neefjes waar ik prima mee kan opschieten. Van één neefje werd gezegd dat hij autisme zou hebben of wat voor andere diagnose dan ook maar, wat mij allemaal onzin leek en uiteindelijk bleek uit een (officiële) test dat hij hoogbegaafd zou zijn. Het maakt me allemaal niets uit; ik kan zoals ik schreef, prima met mijn neven opschieten, ongeacht welk label wetenschappers (al dan niet (on)terecht) op ze plakken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Iemand gisteren nog foto's van de maan genomen?

Ik zat er helemaal klaar voor, statief uit de kast, camera opgeladen enz enz. Geen man gezien......

Vandaag wel voor het eerst in RAW geschoten en even bekeken wat dan de mogelijkheden achteraf zijn. Voortaan ga ik maar in RAW schieten, daar was ik wel uit na een uurtje knutselen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

ja, wat een spektakel. |P

wij reden zondag op de A 28 vanuit Groningen en toen keerden alle vrachtwagens terug vanuit Assen

we zaten er midden tussenin. :D

langs de hele route en ook op de viaducten zag het zwart van de mensen.

lekker langs de kant van de weg met stoeltjes en campers etc. ..en maar zwaaien.

erg leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op het 2e viaduct bij Hoogeveen, stond een jongen met een rood vest aan en een fotocamera om zijn nek. Heb je me gezien?:P (Das bij ziekenhuis Bethesda, als je de spoorbrug onderdoor komt de eerstvolgende.)

zou best kunnen Paul.. :D

heb je mij gezien? witte Volvo station uit 1986....hahaha...en ik zwaaide.

ik wist dat je zou gaan, dus ik lette wel goed op......maar het ging zo snel..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid