Spring naar bijdragen

Fototopic [Algemeen]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mauie volle reegeboog gistâh in De Haag.

We kunnen als mensen die christelijk gevormd worden daar niet te relatief over gaan doen. Homofielen verdienen liefde, respect en jazeker zijn ze welkom in de kerk.  Maar de daad zelf blijven we ten a

@Dwarrel; Bijzonder. Vooral dat graf met dat verweerde Beertje, dat raakt.

Posted Images

Quote:

@Gewoon Paultje: Waarom worden foto's van trucks altijd vanuit dezelfde hoek genomen?
verbaasd.gif

Dat is heel bewust, om een plaatje te krijgen van hoe groot zo een vrachtwagen is. Daarnaast houd ik mijn camera een wat lager, zodat de vrachtwagen niet zo klein lijkt zegmaar.

Van enkele vrachtwagens van mijn werk heb ik wel wat foto's genomen uit een andere hoek, maar lang niet alles daarvan is goed gelukt zegmaar.


Samengevoegd:

Quote:

Ik denk dat mijn naamgenoot houd van trucks,

Hoe raad je het zopuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat is heel bewust, om een plaatje te krijgen van hoe groot zo een vrachtwagen is. Daarnaast houd ik mijn camera een wat lager, zodat de vrachtwagen niet zo klein lijkt zegmaar.

Van enkele vrachtwagens van mijn werk heb ik wel wat foto's genomen uit een andere hoek, maar lang niet alles daarvan is goed gelukt zegmaar.

Niet alleen jij maakt foto's vanuit die hoek, bijna iedereen die trucks fotografeert. En ik weet zelf ook best hoe groot een truck is dus in plaats van dat ze mooie creatieve hoeken kiezen enzo gaan ze gewoon voor het bekende padpuh2.gif Maargoed, maakt mij niet uit, het viel me gewoon opsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Expirimenteren met verschillende posities doe ik ook wel hoor, maar vrij weinig, omdat het nou eenmaal niet altijd kan. Op deze link heb je een video met een fotosessie van mij, van een bepaald bedrijf met enkele goed uitziende scania's. Bij deze sessie stonden een hun oldtimer en een andere oudere naast elkaar, en daar heb ik het een en ander mee gedaan. Tis niet veel, maar wel ietsknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Nee, dat had ik niet gekund, want ik ben te perfectionistisch voor zo'n dingen, ik zou me pas kunnen vermaken als ik zou weten dat ik het ook goed zou doen. Laat me eerst een paar jaar fotografie studeren en dan weet ik me er vast mee te vermaken. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid