Spring naar bijdragen

Vanwaar ben jij ?  

  1. 1. Vanwaar ben jij ?

    • België
      5
    • Nederland
      73
    • Luxemburg
      0
    • Duitsland
      0
    • Nieuw-Zeeland
      0
    • Canada
      0
    • USA
      1
    • Anders, nl...
      6


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ik kom uit nederland noordholland ik woon in Den Helder

Samengevoegde post 09-11-2006 16:45:47:

Quote:
Op maandag 06 november 2006 00:59:03 schreef diakio het volgende:

[...]Oh, maar Heilig Landstichting is allang niet meer Rooms. Je volgt het nieuws niet zo goed he
puh2.gif

Er is een fors conflict aan de gang tussen het bisdom en het openluchtmuseum van Helig Landstichting, omdat de laatste graag Islam, Jodendom en Christendom evenveel aandacht willen geven, en vooral, als gelijkwaardig willen presenteren. Neuh, er is weinig Rooms meer daar.

Samengevoegde post 06-11-2006 0:59:29:

[...]

Branden deden ketters toch
devil.gif

dat is niet waar wat jij zegt want de heilige landstichting MOET het over het jodendom hebben en de islam anders krijgen ze hun subsiedie niet. ik ben er in september nog geweest en het viel me vies tegen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben geboren in het ziekenhuis van Amersfoort, en woonde toen in Putten. Toen ik twee was ben ik verhuist naar Wierden (naast Almelo). Toen ik zeven was ben ik verhuist naar Zwijndrecht. En toen ik dertien was ben ik verhuist naar Oud-Beijerland.

Oorspronkelijk komen allebei mijn ouders en hun voorgeslachten uit Brabant. Dus ik weet ook niet meer waar ik van ben. Ik ben een shake van vanalles. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou mijn lijstje dan maar

geboren in italië (perugia)

nederland (voorthuizen, emmeloord)

israël (oude stad van jeruzalem)

zuid-afrika. (port-elisabeth, humansdorp, kaapstad)

nederland (vlissingen, dordrecht)

curaçao (alablanka, caja harmonia)

nederland (nieuwegein, almere)

nu almere dus.... in de pol doe ik maar nederland dan maar

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid